Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Slovenská třídveřová kia

Cee´d už nemá být jen levnou praktickou volbou pro tatínky od rodin. Třídveřová verze míří na mladší klientelu, které stačí jen jeden pár dveří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wolfsteen

23. 8. 2007 7:18
Korea!

Chytráky co tady kvákají, že Korea je shit a všechno od tamtud je shit na druhou jsou pitomci. Řekněte mi kolik hi-tech fabrik světového významu máme v republice my a kolik jich je v korei!? Kdyby měl český průmysl takovou úroveň jak ten korejský, tak jsme dneska úplně někde jinde...!

0 0
možnosti

jj

23. 8. 2007 8:49
Re: Korea!

Realistickej nazor. Bohuzel mas pravdu.

0 0
možnosti

Gandalf007

22. 8. 2007 16:11
Předsudek je potvora

Skutečností je, že ve vozidle Kia je asijského původu jen finanční investice, ale návrh konstrukce i designu je evropský, včetně výroby součástek i samotného místa montáže. Měl jsem možnost se v 5ti dvéřové verzi několikrát projet a mám z ní po všech stránkách velmi dobrý pocit. Také výbava je vzhledem k ceně více než přijatelná. V současné době mám japonce, ale tohle auto je reálnou alternativou současných generací Golfu, Astry, Meganu, P307, Brava a spol. A to i podle německých srovnávacích testů, které asijské vozy pochválí jen velmi zřídka.

0 0
možnosti

OndraTM

22. 8. 2007 13:53
Předsudky, předsudky ..a zase předsudky

Kia Cee´d a Hyundayi i30 jsou v Evrobě vyrábená auta, resp. Hyundayi bude, po spuštění výroby v Nošovicích. Auta vznikla v evropském vývojovém centru a primárně jsou určena pro Evropu. Korejci dosáhli neobvyklého pokroku za krátkou dobu, kéž by podobně pružné dokázaly být i "tradiční" evropské automobilky. Sám mám auto jedné "premiové značky"..chtěl jsem ho, fakt se mi líbí, perfektě zpracované...ale kupodivu docela poruchové. Často používám korejce Hyundai Terracan 2.9 CRDi, který je vevnitř strašně zpracovaný, ale nic nevrže a auto jezdí bez sebemenší poruchy. Stálo víc jak o polovinu míň než to první a rovnou říkám, s kvalitou, zejména interiérů šli neskutečně nahoru, mně by osobně vadilo hodně jedovaté oranžové podsvícení. Chtělo by se to třeba s novým Ceed´dem pojet, ošahat si ho a pak si sednout třeba do Meganu nebo 307 (308), ale i Golfu ...navíc si vzít k ruce ceník a seznam základní výbavy....a pak plácat nesmysly o bambusu, který leze ze dveří.

0 0
možnosti

Getruda

22. 8. 2007 7:45
nápad

co takhle celej škoda morosport nechat šéfovat starýho kopeckýho, myslím si že by ze škodovky vytřískal konkurence schopný auto a né jenom potenciál jako amatéři od Vw a Audi v čele s panem Černým....

0 0
možnosti

tom206

22. 8. 2007 7:46
Re: nápad

co takhle celej škoda morosport nechat šéfovat starýho kopeckýho, myslím si že by ze škodovky vytřískal konkurence schopný auto a né jenom potenciál jako amatéři od Vw a Audi v čele s panem Černým....

0 0
možnosti

deereep

22. 8. 2007 7:38
No asi takhle

jako na fotkách to nevypadá nejhůř, ve skutečnosti to bude o dost slabší ale největší problém je v tom, že to je z Korea a to bude s kvalitou dost na štíru. Samej plast a svařený horkou jehlou. Sem si před třema rokama pořídil od Hundaje přehrávač DVD, no shit, že jsme se zařekl, že mně už nic korejskýho a čínskýho nesmí do baráku. Když auto z asie, tak japonce, ale tohle fakt ne....

0 0
možnosti

Getruda

22. 8. 2007 7:29
Čouhá tomu bambus ze dveří.....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...