Diskuze

Stabilizační systém ESP by ušetřil 4 tisíce životů

Kdyby měla všechna auta elektronický stabilizační systém alias ESP, ESC, DSC, VDC..., každý rok by bylo na evropských silnicích o 4 tisíce mrtvých méně. Bylo by také o sto tisíc méně zraněných.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Harous

30. 8. 2007 21:01
MB - A

Prave na tom Mercedesu bylo videt, ze podobny narizeni by byla cesta do pekel... Preci nemuzu zachranovat ESP odflaknutej podvozek auta. Nebo si snad myslite ze bude mit Fabia s ESP lepsi jizdni vlastnosti nez treba Impreza nebo Lancer EVO bez ESP? 8-o

0 0
možnosti
OF

Andee

31. 8. 2007 21:54
Re: MB - A

Uvažuješ trochu zcestně. Jestli bude mít někdo Faii s ESP nebo bez... tak je postavená otázka. A jakýkoliv auto s ESP je bezpečnější než bez něj.

0 0
možnosti

Tom

30. 8. 2007 17:17
...

Autor má svatou pravdu!!! Kdyby měla povinně všechna auta ESP a třeba ještě povinně airbag aspoň pro řidiče, tak by nebylo tolik mrtvých na silnici a nemusel by teď být takový debilní silniční bodový systém, díky kterému diskriminace řidičů jenom kvete R^[>-]R^

0 0
možnosti

socky a jejich kámoš paroubek

30. 8. 2007 11:58
ESP

Není nad to když nám tady socky co jezdí s fáčkem tvrdí jak je ESP zbytečný..... :-)

0 0
možnosti

ondra

29. 8. 2007 23:10
ESP

A používání zdravého rozumu za volantem by odstranilo všechny nehody.........

0 0
možnosti
OF

Andee

29. 8. 2007 15:12
ESP

Jinak ač sám jsem zastáncem tohoto systému, tak mi trochu přijde, že povinné ESP je další obezlička velkých výrobců, jak udržet čínská auta mimo Evropu...

0 0
možnosti

rw

29. 8. 2007 17:53
Re: ESP

? ESP je snad nejaka tajna zbrojni technologie, ze se do Cinskych aut montovat nesmi?

0 0
možnosti

29. 8. 2007 14:45
A co na to Leoš Mareš ??

:-):-P

0 0
možnosti
OF

Jiné Já

29. 8. 2007 15:09
Re: A co na to Leoš Mareš ??

Nic, ten už to má za sebou ;-D

0 0
možnosti
OF

Andee

29. 8. 2007 14:11
No

polovina příspěvků mi přijde, jak když nechcete pochopit o co tu jde. Ta výbava není proto, abych na silnici závodil. Pointa je v tom, že když dojde k nějaké kritické situaci (a kdo jezdí denně ví, že k nim dochází celkem pravidelně a často), pomůže ta bezpečnostní výbava jako ABS, ESP/VSA apod. k tomu, abych se nezabil. Když pojede auto bez ABS a ESP a  auto s těmito systémy mírnou zatáčkou 90kmh, bude mokro a vběhne mu do cesty pár desítek metrů před kapotou srna, schválně, kdo dopadne hůř...

0 0
možnosti

AssA

29. 8. 2007 14:38
Re: No

Nejhůř dopadne samozřejmě ta srna :-)

0 0
možnosti
S

SDMForever

29. 8. 2007 13:41
Ak by ...

Ak by ludia nejazdili ako prasce, usetrilo by sa este viac ludskych zivotov!

0 0
možnosti
RS

DeDust

29. 8. 2007 15:40
Re: Ak by ...

Presne tak, kdyz uz mi strejda s Oktavkou po stechu nalozenou jeho rodinkou neni schopnej dat prednost ani na kruhaku, tak uz vazne nevim ;-(

0 0
možnosti

M

29. 8. 2007 13:39
.

Presne tak. Budes si to jen myslet. Hlinka mel taky 8x airbeg udajne bezpecne auto.R^

0 0
možnosti

rw

29. 8. 2007 17:55
Re: .

jo a taky 5x bezpecnostni pasy. Nepouzity.

0 0
možnosti
JJ

Dežo Lakatoš

29. 8. 2007 13:23
Že by to auto s koníkem ve žlutém poli

nemělo jedinou z jmenovaných vymožeností?

0 0
možnosti

mk

29. 8. 2007 13:25
Re: Že by to auto s koníkem ve žlutém poli

Nejspíš mělo, ale vypnutou, aby si řidič mohl užít sportovní jízdu...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...