Diskuze

Nejnovější crashtesty: Kia cee´d má pět hvězd

Slovenská kia vstoupila do vybraného klubu pětihvězdičkových aut EuroNCAP. V nejposlednější sérii crashtestů jí dělal společnost Peugeot 308, stylový Fiátek 500 a nové Twingo od Renaultu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jordan717

31. 8. 2007 20:58
Přínos Oktávie k automobilovému dizajnu

Oktávie je automobil, který nemá dizajn. Stará Oktávka vypadala jako smutná teta, nová jako ta samá smutná teta v mejkapu...

Všechna ostatní auta mají nějaký typický dizajnový prvek, Oktávie nemá NIC, žádny dizajn, nula, niente, zero...nic.

Je to německá pomsta za odsun ze Sudet, nevzhledná hromada plechu s krátkým rozvorem a dlouhým zadkem...a navíc jen podprůměrné 4 hvězdy NCAP , které má dnes kdekdo, včetně Korejců.

0 0
možnosti

Petr

31. 8. 2007 14:55
ještě začít zinkovat kastli

Výsledek testu je dobrý, jen začít ještě zinkovat kastli a poskytovat delší záruku /10-12 let/ na prorezavění, než je ubohých 5 let rezželeza Kia, ale to je jeden z důvodů nižší pořizovací ceny. Za pár let stání na ulici bude Cee´d rezavý jako Felda...

0 0
možnosti

Jirka

31. 8. 2007 18:00
Re: ještě začít zinkovat kastli

Co to meleš za bludy ?

Záruka na kastli je samozřejmě 10 let !

0 0
možnosti

Helmut

31. 8. 2007 7:40
Věřím, že

pár důcgodců tendle Hundaj uspokojí bo co to je za drožku. Prostě rejžovec. Má to ale jednu nespornou výhodu, nebude to reznout. Za to se z toho bude hned drolit rejža.....

0 0
možnosti

zdeněk

30. 8. 2007 14:02
bludy

Bludy typu kouká z toho sláma fiat a všichni francouzi jsou poruchový většinou vycházejí z huby majitelů menších servisů.Dělají to proto,že jsou většinou schopni opravovat vzhledem k výbavě jen primitivní německou techniku VW.Přechodem populace k jiným značkám by znamenal to,že by nebyli vzhledem k moderním technologijím schopni jiné značky opravovat a oprav by navíc vzhledem k vyšší kvalitě jiných značek rapidně ubylo.Hlupáci ,kteří mají nějakou averzi na určitou značku většinou z nevědomosti nebo nedostaku zkušeností a nadhledu tyhle bludy šíří a matou normální lidi.

0 0
možnosti

rudastraka

30. 8. 2007 14:37
Re: bludy

ve znackovym servisu dela vetsinou ten kdo nema na to mit vlastni dilnu, tady vyskoleny ale ne prilis iniciativni personal (opravar). je mu celkem jedno jestli neco zkoni nebo ne, protoze on svoji vejplatu ma +- jistou. kdyz ti 2x neco zkoni mensi servis, uz tam nepojedes. v malem servise si majitel kvalitu prace ohlida lepe nez ve velkem. odbornici ve velkych servisech vetsinou nejsou, nebo tomu nerozumi a neumi pouzivat mozek

ja po nekolika spatnych zkusenostech u znackovych servisu jsem od nich utek. prace nekvalitni, stejna zavada se opakuje porad dokola, vse dlou trva, i beznou soucatku nemaji na sklade, ceny nasobek toho co to udela nekdo jiny. jednou me dokonce pri zavade elektroniky ze znackoveho servisu poslali prave do maleho servisu. znamej co ma maly servis (zamestanava 2 lidi) tvrdi, ze neresitelny zavady ve znackovym servise posilaji k nemu. pritom jde o banalni veci (jak tvrdi) ...

0 0
možnosti

free78

30. 8. 2007 10:01
KIA?

tady je zase "škodoonanystů". Musím se smát tomu, jak je s.e.r.e, že echt české auto s německým podvozkem, motorem a kompletním kapitálem získalo hvězdy jen 4 a "korejské" auto z korejského města Žilina získalo hvězd hned 5. To je určitě podvod :-)

0 0
možnosti

rudastraka

30. 8. 2007 10:32
Re: KIA?

jeste si to uzij, pristi tejden uz bude ve skole

0 0
možnosti

free78

30. 8. 2007 9:54
Chyba u Renaultu Clio...

mají tam chybu!! Clio získlo jen 4 hvězdy, jak se i píše v článku, ale v tabulce mu napsali 5 hvězd. Viděl jsem co z clia po tom testu zbylo a říkám rovnou, i 4 hvězdy jsou až až. Přední dveře dostali ranu a zdeformovaly i zadní blatník. To FIAT 500 dopadl mhohem lépe!

0 0
možnosti

jedenznich

31. 8. 2007 7:10
0 0
možnosti

Mirko

29. 8. 2007 19:59
Škodifka pěje labutí píseň

Tak tenhle výsledek Cee'du je skutečnou ranou do zad Octavii (v rámci třídy) i Fabii (v rámci cenové hladiny). Posuďte sami: Superb 4*, Octavia II 4*, Roomster 5* (získaných na třetí pokus, tedy podvodem) a Fabia II 4*. A to prosím podvozdy Octavie a Superbu získaly u jiných aut koncernu VAG standardně 5*. To znamená, že něco dělá Škodifka špatně. A neúměrně to předražuje, s tím, jak jí neodůvodněně stoupá sebevědomí. Myslím, že Kia je proti Boleslav Motor Werke něco jako prémiová značka. O Hyundai ani nemluvě (nepochybuji o budoucím výsledku i30). V podstatě mohou být Korejci takový nedostižný vzor pro Škodovku. Já bych škodovku označil za ruské auto - zprzní všechno, co jí VAG dodá. O vlastní elektronice ani nemluvě (poruchová jak sviňa). Simply Never! (Y) 

0 0
možnosti

Speedy

30. 8. 2007 8:09
Re: Škodifka pěje labutí píseň

Hele jako škodovky vůbec nemusím, ale postav si ty auta vedle sebe. Škodovka vypadá aspoň jak auto, kdežte ten bambusák vypadá jak vočesanej trakař. Ale asi to maj vycpaný rejží dobře, že to vůbec crash testem prošlo.

0 0
možnosti

engels

29. 8. 2007 18:53
!

nejlepší auta děla vw potažmo škoda, Zastaralý motor TDI je ověřený vyzkoušený, jsem zvědav co všechny ty TCDi, např laguna, zadřené turbo protože olejový filtr nestíhá, ford odkapávání vstřiků,propálené písty, PT cruiser, při výměně rozvodů musí motor ven z auta, atd, následné náklady hrají roli, jsme zvědav jak budeš měnit v zaruce rozvoďák ))))

0 0
možnosti

fuk

29. 8. 2007 19:43
Re: !

Jak jinak! Pochybuje snad o tom nekdo?!

To je svata pravda! Kdo rika neco jineho bude popotahovan!

;-D

0 0
možnosti

rudastraka

29. 8. 2007 17:50
hvezdy

bmw 5 ma 4 hvezdy. chcete tvrdit ze je min bezpecny nez fiat 500?? ;-D;-D

to ze auto obstoji pri testovany rychlosti na 5 hvezd muze znamet i to, zo uz je kompletne srolovany a pri vyssi rychlosti uz neni co rolovat a dojde na posadku. o skutecny bezpecnosti to moc vypovidat nemusi.

auto co ma pri rychlost kdy se testuje crash 4 hvezdy muze byt pri vyssi rychlosti mnohem bezpecnejsi nez auto z 5 hvezdama

0 0
možnosti

Jerry

29. 8. 2007 18:01
Re: hvezdy

BMW bude samozrejme bezpecnejsi, pokud by se srazilo s Fiatem 500. Kinetickou energii oklamat nelze.

Nicmene pri narazu do pevne prekazky bude dle vysledku FIAT 500 bezpecnejsi nez BMW i kdyz se tomu verit nechce. 8-o Hlavni rozdil je v tom, ze Fiat je vyrazne lehci, takze nemusi pri narazu pohlcovat takovou energii jako tezke BMW ! Takze vliv na posadku muze byt opravdu mensi nez u BMW. Obe auta se testovaly za stejnych podminek, takze vysledky muzeme povazovat za porovnatelne.

0 0
možnosti

hamrock

29. 8. 2007 17:35
Nepřítel

Sotva jsem uviděl nadpis, tak mi bylo jasný, že celá diskuze bude o Fabii a nespletl jsem se:-) ...mám pocit, že podobně jako ten starosta z Brd tak i zdejší přispěvatelé musí mít v životě nějakého velkého nepřítele, namísto radaru to je zde ovšem Škoda, mám pocit, že pokud by tito nepřátelé zmizeli, tak by tito lidé ztratili smysl života, protože by neměli proti čemu bojovat ....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...