Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejnovější crashtesty: Kia cee´d má pět hvězd

Slovenská kia vstoupila do vybraného klubu pětihvězdičkových aut EuroNCAP. V nejposlednější sérii crashtestů jí dělal společnost Peugeot 308, stylový Fiátek 500 a nové Twingo od Renaultu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jordan717

Přínos Oktávie k automobilovému dizajnu

Oktávie je automobil, který nemá dizajn. Stará Oktávka vypadala jako smutná teta, nová jako ta samá smutná teta v mejkapu...

Všechna ostatní auta mají nějaký typický dizajnový prvek, Oktávie nemá NIC, žádny dizajn, nula, niente, zero...nic.

Je to německá pomsta za odsun ze Sudet, nevzhledná hromada plechu s krátkým rozvorem a dlouhým zadkem...a navíc jen podprůměrné 4 hvězdy NCAP , které má dnes kdekdo, včetně Korejců.

0/0
31.8.2007 20:58

Petr

ještě začít zinkovat kastli

Výsledek testu je dobrý, jen začít ještě zinkovat kastli a poskytovat delší záruku /10-12 let/ na prorezavění, než je ubohých 5 let rezželeza Kia, ale to je jeden z důvodů nižší pořizovací ceny. Za pár let stání na ulici bude Cee´d rezavý jako Felda...

0/0
31.8.2007 14:55

Jirka

Re: ještě začít zinkovat kastli

Co to meleš za bludy ?

Záruka na kastli je samozřejmě 10 let !

0/0
31.8.2007 18:00

Helmut

Věřím, že

pár důcgodců tendle Hundaj uspokojí bo co to je za drožku. Prostě rejžovec. Má to ale jednu nespornou výhodu, nebude to reznout. Za to se z toho bude hned drolit rejža.....

0/0
31.8.2007 7:40

zdeněk

bludy

Bludy typu kouká z toho sláma fiat a všichni francouzi jsou poruchový většinou vycházejí z huby majitelů menších servisů.Dělají to proto,že jsou většinou schopni opravovat vzhledem k výbavě jen primitivní německou techniku VW.Přechodem populace k jiným značkám by znamenal to,že by nebyli vzhledem k moderním technologijím schopni jiné značky opravovat a oprav by navíc vzhledem k vyšší kvalitě jiných značek rapidně ubylo.Hlupáci ,kteří mají nějakou averzi na určitou značku většinou z nevědomosti nebo nedostaku zkušeností a nadhledu tyhle bludy šíří a matou normální lidi.

0/0
30.8.2007 14:02

rudastraka

Re: bludy

ve znackovym servisu dela vetsinou ten kdo nema na to mit vlastni dilnu, tady vyskoleny ale ne prilis iniciativni personal (opravar). je mu celkem jedno jestli neco zkoni nebo ne, protoze on svoji vejplatu ma +- jistou. kdyz ti 2x neco zkoni mensi servis, uz tam nepojedes. v malem servise si majitel kvalitu prace ohlida lepe nez ve velkem. odbornici ve velkych servisech vetsinou nejsou, nebo tomu nerozumi a neumi pouzivat mozek

ja po nekolika spatnych zkusenostech u znackovych servisu jsem od nich utek. prace nekvalitni, stejna zavada se opakuje porad dokola, vse dlou trva, i beznou soucatku nemaji na sklade, ceny nasobek toho co to udela nekdo jiny. jednou me dokonce pri zavade elektroniky ze znackoveho servisu poslali prave do maleho servisu. znamej co ma maly servis (zamestanava 2 lidi) tvrdi, ze neresitelny zavady ve znackovym servise posilaji k nemu. pritom jde o banalni veci (jak tvrdi) ...

0/0
30.8.2007 14:37

zdeněk

Re: Re: bludy

ale já jsem nikdy netvrdil,že by neznačkový servisy byly špatný sám mám zkušenosti o tom že jsou naopak kvalitnější ,než většina značkových  jen je to o tom,že si neznačkový servisy hájí svojí práci a s příchodem moderní techniky jim přibudou značné vícenáklady na servisní zařízení a nástup spolehlivých vozidel je taky proti nim.Proto tyhle bludy pouští mezi lidi.Z jedný strany je chápu.Sám jsem dlouho provozoval servis spotřební elektroniky.

0/0
31.8.2007 9:01

free78

KIA?

tady je zase "škodoonanystů". Musím se smát tomu, jak je s.e.r.e, že echt české auto s německým podvozkem, motorem a kompletním kapitálem získalo hvězdy jen 4 a "korejské" auto z korejského města Žilina získalo hvězd hned 5. To je určitě podvod :-)

0/0
30.8.2007 10:01

rudastraka

Re: KIA?

jeste si to uzij, pristi tejden uz bude ve skole

0/0
30.8.2007 10:32

free78

Re: Re: KIA?

kdo bude ve škole? já sem na to trošku starý...

0/0
30.8.2007 11:40

rudastraka

Re: Re: Re: KIA?

nad skodou tady snad nikdo neonanuje, kdyz tady nekdo onanuje, tak proti skode

kia vypada proti oktavii s kterou se srovnava hodne poutove. uvidime co na to zakaznici a firmy.

ja bych rozhodne volil oct

0/0
30.8.2007 12:01

free78

Re: Re: Re: Re: KIA?

pokud je tedy řeč o tom, jak co vypadá, tak mě se třeba zrovna víc libí KIA ceed. Nové octavii dělal design jiný designer než designově velmi zdařilé starší verzi. Jestli se nad něčím ale pozastavuju, tak nad tím, že spousta lidí dokáže ignorovat ceeda, který je za cenu Fabie, velikostně je na tom jako Golf a má 5* NCAP, jen proto, že nebyl vyroben koncernem VW. Řeči o bambusu jsou ještě lepší. To auto bylo vyvynuto v Německu, vyrábí se na Slovensku a je určeno pro prodej v EU. Tak kde je teda ta ASIE?

0/0
30.8.2007 12:11

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: KIA?

Koncern VW může být hrdý na to jak dokázal reklamou  vymýt mozek hloupýn čechům aby se zastávali značky a kupovali předražený šrot.Tohle jinde neexistuje .

0/0
30.8.2007 13:14

free78

Re: Re: Re: Re: KIA?

ještě dodatek - ten šikovný designér, co dělal starší verzi Octavie byl "převelen" do Bentley (rovněž VW group)

0/0
30.8.2007 12:18

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: KIA?

co se komu libi je vec vkusu, me se OII libi. me se ostatne vic libi usedlejsi typy aut oproti modnim vystrelkum (neni mi 20), proto sem pro klasiku

0/0
30.8.2007 13:08

78 free

Re: Re: Re: KIA?

Nevím jestli jsi starý,ale rozhodné značně b l b ý ! :-©

0/0
21.10.2007 13:22

78 free

Re: Re: KIA?

Jsi tak b l b e j sám nebo to máte v rodině.\;-D

0/0
21.10.2007 13:24

pavel

Re: KIA?

a to ještě na základě podvodu ty krabice- obludster se prodávaly bez jakékoliv svolávačky i po výrazné závadě v bezpečnosti.Tohle by si žádná světová automobilka nemohla dovolit.Je vidět,kdo vládne nezávislé porotě při testech.

0/0
30.8.2007 10:42

Pepazdepa

Re: KIA?

No tak nevim kde vidis skodoonanisty kdyz je tady cca 35 prispevku a kazdy (soudim dle tebe) tady ma 2 az 3. Tzn. ze se k veci vyjadrilo cca 10 az 15 lidi a z toho tak 3 tady obhajuji skodarny. Zbylych 12 se do nich navazi:-). takze spis je tady vic KIAonanistu;-D

0/0
30.8.2007 11:07

free78

Chyba u Renaultu Clio...

mají tam chybu!! Clio získlo jen 4 hvězdy, jak se i píše v článku, ale v tabulce mu napsali 5 hvězd. Viděl jsem co z clia po tom testu zbylo a říkám rovnou, i 4 hvězdy jsou až až. Přední dveře dostali ranu a zdeformovaly i zadní blatník. To FIAT 500 dopadl mhohem lépe!

0/0
30.8.2007 9:54

jedenznich

Re: Chyba u Renaultu Clio...

nemate pravdu Clio III ziskalo 5*

http://www.renault.cz/produktove_prezentace/clio/index.php?pid=4&PHPSESSID=b00b50b9a780440d1717b543214baca7

0/0
31.8.2007 7:10

Mirko

Škodifka pěje labutí píseň

Tak tenhle výsledek Cee'du je skutečnou ranou do zad Octavii (v rámci třídy) i Fabii (v rámci cenové hladiny). Posuďte sami: Superb 4*, Octavia II 4*, Roomster 5* (získaných na třetí pokus, tedy podvodem) a Fabia II 4*. A to prosím podvozdy Octavie a Superbu získaly u jiných aut koncernu VAG standardně 5*. To znamená, že něco dělá Škodifka špatně. A neúměrně to předražuje, s tím, jak jí neodůvodněně stoupá sebevědomí. Myslím, že Kia je proti Boleslav Motor Werke něco jako prémiová značka. O Hyundai ani nemluvě (nepochybuji o budoucím výsledku i30). V podstatě mohou být Korejci takový nedostižný vzor pro Škodovku. Já bych škodovku označil za ruské auto - zprzní všechno, co jí VAG dodá. O vlastní elektronice ani nemluvě (poruchová jak sviňa). Simply Never! (Y) 

0/0
29.8.2007 19:59

Speedy

Re: Škodifka pěje labutí píseň

Hele jako škodovky vůbec nemusím, ale postav si ty auta vedle sebe. Škodovka vypadá aspoň jak auto, kdežte ten bambusák vypadá jak vočesanej trakař. Ale asi to maj vycpaný rejží dobře, že to vůbec crash testem prošlo.

0/0
30.8.2007 8:09

pavel

Re: Re: Škodifka pěje labutí píseň

Nevím co to meleš za bláboly kia byla vyvinutá v evropě a to v německu a montuje se z evropských dílů.Korejský jsou jen investice do výroby a vývoje,

0/0
30.8.2007 9:36

este taka malickost

par vyjasneni

robim v KII niekde na kvalite a mozem vam povedat, ze jednoznacne najhorsie diely k nam chodia z ciech ( a dodava sa ich od vas celkom dost ) tiez neni pravda, ze z korey sa nic nedovaza.vsetky motory v prvych seriach su korejske, prevodovky tak isto.

0/0
30.8.2007 14:51

MrViki

Re: par vyjasneni

Kecáš. Lhát se nemá...Rv:-©

0/0
1.9.2007 23:19

pavel

Re: Re: Škodifka pěje labutí píseň

a ještě mi vysvětli a popiš ,která škodovka vypadá jako auto.Mě připadá,že škodovky mají design jako by jě měli prodávat vietnamci ve svých stáncích.

0/0
30.8.2007 9:39

free78

Re: Re: Škodifka pěje labutí píseň

ty jsi ale b.l.b.e.c. odkdy je produkt z Žiliny "bambusák". Co je pak teda produkt z Bratislavy (VW) ??

0/0
30.8.2007 9:55

rudastraka

Re: Škodifka pěje labutí píseň

ano, jihokorejske trakare zasadi drtivou ranu mladoboleslavskym imperialistum ;-D;-D;-D

0/0
30.8.2007 9:18

charlie sk

Re: Škodifka pěje labutí píseň

já jsem myslel,že chrochtávie a fóbie jsou ve stejný třídě i když  možná  fóbie bude malý auto

0/0
30.8.2007 11:05

engels

!

nejlepší auta děla vw potažmo škoda, Zastaralý motor TDI je ověřený vyzkoušený, jsem zvědav co všechny ty TCDi, např laguna, zadřené turbo protože olejový filtr nestíhá, ford odkapávání vstřiků,propálené písty, PT cruiser, při výměně rozvodů musí motor ven z auta, atd, následné náklady hrají roli, jsme zvědav jak budeš měnit v zaruce rozvoďák ))))

0/0
29.8.2007 18:53

fuk

Re: !

Jak jinak! Pochybuje snad o tom nekdo?!

To je svata pravda! Kdo rika neco jineho bude popotahovan!

;-D

0/0
29.8.2007 19:43

pavel

Re: !

pro kiu dělá motory italská firma VM motori a ta se drží mezi špičkou výrobců a s 20 let novými motory tdi to nelze srovnávat.Přečti číst německou reklamu a jestli ti zbylo trošku mozku tak uvažuj.

0/0
30.8.2007 9:41

whistlerbc

Re: !

jen pro úplnost, rozvoďák v cee´d není, jsou tam řetězy!!!!Takže další úspora!

0/0
1.9.2007 21:48

rudastraka

hvezdy

bmw 5 ma 4 hvezdy. chcete tvrdit ze je min bezpecny nez fiat 500?? ;-D;-D

to ze auto obstoji pri testovany rychlosti na 5 hvezd muze znamet i to, zo uz je kompletne srolovany a pri vyssi rychlosti uz neni co rolovat a dojde na posadku. o skutecny bezpecnosti to moc vypovidat nemusi.

auto co ma pri rychlost kdy se testuje crash 4 hvezdy muze byt pri vyssi rychlosti mnohem bezpecnejsi nez auto z 5 hvezdama

0/0
29.8.2007 17:50

Jerry

Re: hvezdy

BMW bude samozrejme bezpecnejsi, pokud by se srazilo s Fiatem 500. Kinetickou energii oklamat nelze.

Nicmene pri narazu do pevne prekazky bude dle vysledku FIAT 500 bezpecnejsi nez BMW i kdyz se tomu verit nechce. 8-o Hlavni rozdil je v tom, ze Fiat je vyrazne lehci, takze nemusi pri narazu pohlcovat takovou energii jako tezke BMW ! Takze vliv na posadku muze byt opravdu mensi nez u BMW. Obe auta se testovaly za stejnych podminek, takze vysledky muzeme povazovat za porovnatelne.

0/0
29.8.2007 18:01

rudastraka

Re: Re: hvezdy

vysledky ale plati jen pro testovanou rychlost. cim nizsi rychlost, tim na tom bude fiatek pravdepodobne lepe, naopak cim vyssi rychlost, tim na tom bude nejspis lepe bavo. jde o to jak jak je auto konstruovany. a maly auto je konstruovany pro malou rychlost, kdezto velky pro velkou. tyhle testy vypovidaji jen o vlivu narazu pri testovany rychlosti. uz nic nerikaji co se bude dit pri vyssi rychlosti

a vyrobce, kterymu se povede srolavat celou kapotu az po dvere pri testovani narazu na tom bude hvezdickove lip nez vyrobce, ktery tohle srolovani posune na vyssi rychlost

0/0
29.8.2007 18:16

free78

Re: Re: hvezdy

ono to je trošku jinak. Ty hvězdy NCAP odpovídají i patřičné třídě vozu. Neplatí tedy, že Toyota Aygo s 5* je stejně bezpečná jako Mercedes S-classe. Ale naopak platí, že Toyota Aygo s 5* je mnohem bezpečnější, než třeba Daewoo Matiz...

0/0
30.8.2007 12:21

Ex-treme

Re: hvezdy

pokud bavorák narazí do deformovatelné překážky - jiný vůz, tak na tom bude lépe. Pokud to ale napálí do stromu, tak může být opravdu malý vůz ve výhodě. Je to tím, že velké vozy mají velkou hmotnost která způsobí při nárazu deformace vlastní kasle v mnohem větším rozsahu, než je tomu u lehkých aut. Mnohé mohutné offroady při nárazu do stromu praskají díky své váze ve sloupcích, v prahu atd., což ohrožuje prostor posádky.

0/0
29.8.2007 18:40

kk

Re: Re: hvezdy

Pokud narazíš do nedeformovatelné překážky v rychlosti 100 km/h, je prakticky jedno v čem jedeš, protože takové přetížení v důsledku zrychlení (zpomalení) nevydrží tvé vnitřní životně důležité orgány.Rv

0/0
31.8.2007 15:23

hamrock

Nepřítel

Sotva jsem uviděl nadpis, tak mi bylo jasný, že celá diskuze bude o Fabii a nespletl jsem se:-) ...mám pocit, že podobně jako ten starosta z Brd tak i zdejší přispěvatelé musí mít v životě nějakého velkého nepřítele, namísto radaru to je zde ovšem Škoda, mám pocit, že pokud by tito nepřátelé zmizeli, tak by tito lidé ztratili smysl života, protože by neměli proti čemu bojovat ....

0/0
29.8.2007 17:35

lhf

fabie=fobie

Cca před 2 hodinama jsem vrátil servisu po 3 dnech náhradní vůz Škoda FábiaII. Nemá cenu teď řešit motorizaci a výkony, ale následující postřehy: Jak toto může někdo deklarovat jako rodinný vůz, když se tam téměř nevejdou 2 děstké sedačky vedle sebe (kdo to homologoval pro pět osob je záhada) , děti si nemají kam dát nohy (a to jim je 2,5 let), sedačky přesahují sedáky. To k prostoru. Co se týka jízdních vlastností, tak vám garantuju, že jsem si mohl počítat každý kamínek a nerovnost na silnici a při přejíždění příčných prahů jsem dostával těžké rány z několika stran doprovázené hlučným zvukovým doprovodem. Kdybych to neměl naložené a nedejbože na střeše ještě kola, tak se to i v mírné zatáčce a ostřejším průjezdu snad zvrhne na bok..... Ale přežil jsem....

0/0
29.8.2007 17:13

jozo

Re: fabie=fobie

Souhlasím s tím místem... je to auto pro 2 seniory a chivavu. Vzadu by ty sedačky měli udělat spíš proti sobě jak ve starým ruským metru.....nebo využít tu výšku vozu a udělat vzadu 4 místa k stání a madla....;-D

0/0
29.8.2007 17:28

Chlupaty knedlik

Re: Re: fabie=fobie

;-DR^

0/0
29.8.2007 17:37

snow

Re: Re: fabie=fobie

;-D;-D;-D

0/0
29.8.2007 20:09

bradavice

Re: Re: fabie=fobie

Ty čtyři místa vzadu k stání přesně sedí k tomu VW group....R^R^R^

0/0
29.8.2007 20:22

sss

Re: Re: fabie=fobie

R^ ;-D R^ ;-D R^

0/0
29.8.2007 21:38

Speedy

Re: fabie=fobie

Ty jako Fabii nikdo nedeklaruje jako rodinný vůz. Sis měl koupit Oktávku nebo superba, když jsi chtěl rodinný auto.....

0/0
30.8.2007 8:10

pavel

Re: Re: fabie=fobie

to by si dal obyčejný neznačkový auto za cenu 3 kovýho baworáku. 

0/0
30.8.2007 9:44

Semjase

Dobrý poměr

Měl jsem možnost toto auto testovat.Sice ve verzi dvoulitrové, kde hodně žralo, ale poměr cena/výbava je výbroný. S Fabii se to srovnat vůbec nedá

0/0
29.8.2007 16:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.