- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
[В 2008 году в продажу поступит около 10 тысяч автомобилей, в 2009 - 45 тысяч]
Kdo má a prodal by karburátor nebo jehlový ventilek na uzavírání benzinu, prosím o sdělení. Protiúčtem mohu nabídnout jiné ND. Vše pro VOLHA 21 r.v. 1964.Mob.607 724 077
kdyby cenu nastavili pro cesky trh za vybaveny model 299tis.tak se tady docela chytaj,ale jinak je to dalsi z napodobenin jako vozy z Ciny,zezadu jako peugeot 408,z boku jako hiunday sonata,a zpredu trochu jako dodge.jinak nevim kde co je na ni Americkeho?krome majitelu automobilky gaz.,kdepak na starou volhu 21 to zdaleka NEMA!
z cenou je to fakt za 399 v zakladu si koupim kvalitni nove auto ,kdyby se drzeli stare predlohy volhy 21 a jenom udelali remodernizaci-tak udelali lip!!
Volha Gaz 21 byl vždy můj sen. Jezdil jsem sice obrněncem Moskvič 403, zvaným Leninovy sáňky, můžu ovšem konstatovat, že ve své době to byl skvělý vůz. Jediný problém byl to zastavit. Nikdy nezapomenu na skvělé lampové rádio s měničem proudu (ze stejnosměrného na střídavý - pro nepamětníky). Paráda. Na Volze GAZ 21 mne fascinoval ten jelen vpředu. Volha GAZ 24 už nebylo ono. Nejezdilo se s tím špatně, ale už z toho moc civěl tenhleten rozvinutý kapitalizmus.
Já jsem vlastníkem Volhy 21, r.v. 1962, v současné době mám auto v kompletní rekonstrukci, je to automobilová archeologie, ale doufám, že na přesrok konečně vyjedu s takřka novým vozem. Vzali jsme to skutečně od podlahy.
není nad samohyb z 3mm plechu ...
Já jsem podobnou nopvou Volhou jel v Rusku letos v březnu a mohu Vám sdělit, že co se týče pohodlnosti jsem ještě nikdy nejel v tak pohodlném autě.Jezhdil jsem v Octavii, Felicii, Favoritu, Impresa 16, Impresa 2,0, Legacy 2,5 as nyní Legacy 2,0¨.
Ostatně Volhy se až tak moc nesypaly a když se to nehonilo, jezdily za cca 11 litrů normálu!!
Takže místní blafalové, kteří v tom nikdy neseděli holt plácají smyšlenky a Volha bezpečnně vydržela při běžné údržbě deset let!
A čo také je to tá impresa? Ty asi budeš fakt cyklista, viď? Když už ějakým autem jezdím, tak také vím, jak se jmenuje
Kdyby mě poldové pořád neotravovali, tak snad jezdím v žigulech dosud. Měl jsem dost aut, ale spolkehlivější ještě ne.
Copak Volha,ale my máme doma s mojí Bohunou 20 let starého žigulíka a jsme s ním ůplně spokojený.Kdepak Volha anebo žiguli,jak se do toho začne vrtat cizina tak ta úrověn u obou značek,které jsem zmínil,půjde rychle dolu.
To asi zertujes s tim ze cizina pokazi zigulika. Vzdyt to je licencni Fiat 124 z roku pane 1966.
Připadá mi to jako hezký auto a pokud to srovnam tak za stejnou cenu se myslím nechá koupit fóbia sociále s motorem 1,2 htp který možná žere víc ,než velký motor pohánějící tohle auto.Navíc je to v týhle cenový relaci velmi slušně vybavený.Pokud převezmou americkou technologii do důsledků,tak to bude nerozbytný.