Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exkluzivně: první kilometry v novém Subaru Impreza

Rozpaky. Jinak nejde pocit z nového Subaru Impreza vyjádřit. Rozčarování přišlo, když se objevily první fotografie téměř už legendárního vozu. "Ten konfekční design, že má být nová impreza?" ozývali nejen skalní příznivci japonské značky. Jaká je nová generace kultovního vozu ve skutečnosti?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

žížala

........

co dodat supr carra co kdy vyrobili. miluju to auto!!!!!!!!!!!

0/0
5.1.2008 2:45

ruleta

hm

Libi se mi starsi i ta nova Impreza, evidentne chce Subaru prorazit vice proto szvolilo konvencnejsi design. Predni maska urcite nevypada jako Korejec z 90 let, ale spise ma naznak konzervativnich krivek Saabu. Osobne se domnivam, ze bude mit vetsi uspech tj. vice prodanych vozu nez starsi typy.

0/0
2.10.2007 8:31

tlučhuba

kdovi

ja myslim ze tu vsichni styskate predevsim po verzi wrx pripadne wrx sti a pritom poradne jeste nevite jak nova impreza bude v teto verzi vypadat...ja myslim ze se z tohoto nudneho auta nakonec vyklube pekne delicko,co nenecha nove EVO X v klidu(napr. wrc studie predstavena ted ve frankfurtu se podle me vzhledove 100% vyrovna verzim miunlym)...ale jinak co se tyce teto osobni verze,tak je to krok z5:-P

0/0
24.9.2007 10:15

bejby

já už to vím

JE TO DĚLO  a tenhle zážitek přeju každému ;-)R^:-)

0/0
16.10.2007 13:07

kk

úlet

Design- strašný,ale:

Nájdite mi ale lacnejšie auto  4x4 +automat+klima (žiadne exoty typu daihatsu) ?

ku spotrebe: jazdil som 2,5lOutback, dlhé trasy 8-9l, veľa závisí od štýlu jazdy

0/0
11.9.2007 10:13

jarouš

neeee

Sorry všem,ale to bych blil,jak to je zprzněný auto!!Impreza pro mě byla modla,v provedení WRX Sti absolutní ikonou mezi dravci!!!Sbohem má lásko...;-(

0/0
10.9.2007 3:31

Miloš

Rozpaky. Jinak nejde pocit z tohoto článku vyjádřit

Když byl autor malý, asi mu nějaká Impreza přejela kuří oko. JInak si dost těžko vysvětlit styl toho článku, ve terém nenajdeme ani zmínku o  jízdních vlastnostechv zatáčkách, které vozu propůjčuje stálý pohon 4x4. Zato tam najdem stesky nad velikostí kufru (zajímavé je, že všechny ostatní weby v česku, USA, Anglii co jsem viděl uvádí objem kufru 538 l, zatímco autor tohoto článku pracuje s údajem o velikosti kufru staré Imrezy), o nepříjemné spotřebě (ani zmínka o tom, že testovanýdvoulitr v nové verzi má o litr menší spotřebu než v původním modelu), a obava o nekonkurenceschopnost proti předraženým Golfům. Druhé vysvětlení potom může být takové, že vedení Imprezy tu předváděčku novinářům prostě nezvládlo - zřejmě  zapomněli novináře "motivovat" k lepším recenzím :-)  

0/0
8.9.2007 10:52

Miloš

Omlouvám se

Omlouvám se za překlepy a za "Freudovský" přežblebt: Subaru je pro mě prostě Impreza a Impreza je pro mě Subaru :-)

0/0
8.9.2007 12:03

decay

he

mě se líbí, škoda že tady nebude sedan. článek psal opravdu "odborník". bláboly. 12 litrů? s forestrem turbo za devět....a brzdou na silnici rozhodně nejsu.

0/0
7.9.2007 12:47

karel

Re: he

Sedan existuje, ovšem pouze v USA a Japonsku.

Karel

0/0
18.11.2007 15:47

Petrius

Impreza vs. Evo X

Když se řekne RALLY, tak jsem jsem si téměř automaticky vybavil IMPREZA... Hm, tohle skončilo, Evo je někde jinde. O dost dál.

0/0
6.9.2007 7:24

máza

Re: Impreza vs. Evo X

Když se řekne RALLY tak mi automaticky naskočí CITROËN. Je prostě nejlepčččííí.

0/0
6.9.2007 10:21

elastik

spotřeba

Zajímalo by mě, čemu asi říkaj "nijak divoká jízda" když maj s 2litrem spotřebu 12 na 100. Já jezdím s Legacy 3,0 a při jízdě po dálnici ca. 180 - 200 /hodinu je spotřeba mezi 11 a 12. Jinak jsem zrovna minulej tejden potkal novou imprezu na dálnici a otočil jsem se za ní - docela pohledný auto. Myslím, že na těch fotkách vypadá o dost hůř než v reálu

0/0
5.9.2007 20:17

impreza-MAN

nic moc nic moc

8-o8-o Design nový Imprezi horší než u korejců . Technika bude v pohodě , ale na první pohled se tadle nová Impreza prostě nepovedla. Já mám skoro rok novou libovku Imprezu 2.0 R Active za po slevách pod 600 tisíc a spokojenost ! !

Jsem rád že mám aktuální Imprezu a né tady ten výstřelek alá korea, kterej se mi fakt vůbec nelíbí. 8-o8-o

0/0
5.9.2007 19:35

máza

Re: nic moc nic moc

jo nová impreza vypadá dost korejsky. škoda.

0/0
6.9.2007 10:25

Miloš

Re: nic moc nic moc

Já naopak čekám na novou - oproti starému modelu je praktičtější - je prostornější a vybavenější, především se tam objevuje stabilizační systém. Ten článek je příliš povrchní - podle mého se užitné vlastnosti Imprezy zlepšily, hatchback mi vyhovuje - koneckonců i pro WRC vykazuje nová karoserie cca o 6% lepší hodnotu aero koeficientu.

0/0
6.9.2007 22:03

Croix

Jako obvykle

Přátelé, ztráta klasického sedanu je dílem pouze dovozců v Evropě (jako obvykle, když se naříká na absenci nějaké varianty zámořského auta ať  z kterékoliv strany oceánů), pokud budou zákazníci na tom trvat, určitě bude k dispozici i sedan nabízený v zámoří. Škoda jen, že stará Impreza byla v legendární podobě tak kritizována motoristickými novináři, teď bude zase kritika na konfekci a zpětně se bude vzpomínat na legendu. Zkrátka nikdy dobře. Asi je to prestižní stylový i technický problém pro nějaké to VW či co...

0/0
5.9.2007 18:17

Flegy

Carauto

Četli jste dnešní Carauto 36/07? Prý se na novou Imprezu ozývá tolik kritiky, že už plánujou facelift. Začít by prý měli změněnou maskou. Tak jsem zvědavý... :-/

0/0
5.9.2007 13:26

Martin

Podvozek

Ještě by japonci mohli alespoň přehodit péra mezi přední a zadní nápravou , stojí jako koza. Myslím si že plně obsazené auto bude tahat prdel po zemi. ;-D 

0/0
5.9.2007 12:29

Miloš

Re: Podvozek

V Japonsku v prvních týdnech po uvolnění nobé Imprezy překonaly prodeje všechna očekávání. Domnívám se, že v Evropě to bude obdobné -. navzdory recenzím "odporníků" 

0/0
6.9.2007 22:06

Johanes

Moc pěkné ...

... až na ty pouťové zadní lampy.

0/0
5.9.2007 11:18

spartaman

Ouůůůůůůůůůůů!

Podruhé během chvilky mi Subaru přivodilo málem mozkovou příhodu. To je hrůza! Nejdřív začnou vyrábět chrochtavej smradlavej motor a pak takhle zprzněj Imprezzu. ;-(;-(Rv

0/0
5.9.2007 9:55

Meck IV.

?!

takovej hnus...:-©

0/0
4.9.2007 17:44

Wulpes

Ještě že .....

zatím "nezprznili" Legáče a Forestra. Už ta Tribeca stojí za prd a moc se neprodává, ale Imprezu teda úplně odrovnali. O to dražší budou teď ojetiny předcházejících generací.

0/0
4.9.2007 17:37

Roumen

Re: Ještě že .....

No, legac uz malej faceliftik taky mel, ale je cim dal tim hezci. :-)

0/0
4.9.2007 22:34

overball

..... začínám si zvykat

......ale těším se na test alespoň  WRX  tohle je nuda.

0/0
4.9.2007 17:00

Roumen

Ulet

Minuly model vsichni odsuzovali jako moc hezky a ze to neni prave Subaru. Nedavno jsem primo na Subackem foru sledoval vysledky ankety o nejkrasnejsi imprezu, kde s naprostym prehledem zvitezil prave minuly model, takze si nakonec Subaristi zvykli. Tohle je ovsem vazne kruty a nejspis uz to neprekousnou.

Na druhou stranu, neni to az takova hruza a verze WRX je podle me celkem pekna. Nemeni to ovsem fakt, ze sedan proste chybi. :-(

0/0
4.9.2007 16:59

Tom

Re: Ulet

Neboj, sedan je taky

0/0
14.9.2007 16:13

eonwe_

Tohle nezkousnou

Fanoušky Subaru tento design asi těžko zkousnou. Proč se výjimečná auta snaží přibližovat tuctové produkci??? ;-(

0/0
4.9.2007 15:46

Miloš

Re: Tohle nezkousnou

Třeba proto, aby si to lidi kupovali - dosud si ji většina "fanoušků" spíše prohlížela v časopisech, ale málokdo do ní šel.

0/0
6.9.2007 22:09

iuos

hmm

co to je?:-©

0/0
4.9.2007 15:22

su101c

I30

hodne mi to pripomina Hyundai I30.

0/0
4.9.2007 14:53

lunochod

Re: I30

Nejen připomíná. Holt Subaru se učí od úspěšných automobilek :-P

0/0
4.9.2007 16:38

Roumen

Re: I30

Tak maximalne vzhledem...a hodne z dalky. :-P

0/0
4.9.2007 16:52

Tidýt

Supr technika

Je pozitivní, že FUJI konečně začínají u imprezy používat pokročilé technologie, jako třeba lepení skel. Na druhou stranu se mi nelíbí, že karoserie je stále svařovaná zastaralou technologií vyžadující široké střešní lišty. V tom je i Kia a Ševrolet bohužel před nimi. Tak malá automobilka (produkce asi 10% škodovky) prostě na nové technologie nemůže vydělat. (Což je ovšem možná lepší, než je přejímat od GM)

0/0
4.9.2007 12:56

Raďa

Re: Supr technika

Jaká 10% produkce Škodovky? Subaru ročně vyrobí skoro 600 tisíc vozů :-)

0/0
4.9.2007 15:25

Andee

Re: Re: Supr technika

celej ten příspěvek je jeden velekej slint... ;-)

0/0
5.9.2007 12:00

Daniik_12

No tedy

V zásadě mě rozčilují příspěvky hodnotící nepodstatné rysy automobilu. Základem by měla být funkčnost a bezpečnost a mělo by být jedno jestli je to olemovaný třeba kvádrem. Nicméně asi prvně musím říct, že  z tohohle je mi k pláči, to ta Volha(Chrysler), co tu byla minulý týden byla o pět tříd někde jinde. Mi přijde, že kdyby postavili poslední tři generace, tak neznalec by musel datovat tuhle jako první.

0/0
4.9.2007 11:09

Daniik_12

Re: No tedy

... generace VEDLE SEBE, ....

0/0
4.9.2007 11:10

Daniik_12

Re: No tedy

Ještě bych dodal, že z boku je to BMW 1.

0/0
4.9.2007 11:14

Highbury

Re: Re: No tedy

Z boku BMW 1, předek zase vypadá zdálky jako pětadvacet let starý Saab se světly ze starého Hyundai Lantra a maskou z Mazdy 323... A to celé trochu zakulacené po vzoru Daewoo Kalos. Interiér pak působí jako Mazda Premacy s o hodně lacinějšími plasty. Aspoň že ten zadek je trochu originální, ale to stejnak už nic nezachrání...

0/0
4.9.2007 12:10

R3KCUD (WRX SportWagon ´03)

Re: No tedy

hm ... takže bys jezdil v krabici vod bot ... hlavně, že vní je Boxer. Jenom netušim, proč teda řešíš tu Volhu ...

0/0
4.9.2007 11:14

Daniik_12

Re: Re: No tedy

Jsem sice ještě pořád dost mladej, ale musím myslet i na blízkou budoucnost. Prostě design je to poslední, pro mě je nejdůležitější bezpečnost. Při tý divočině na našich silnicích bych si nedopustil kdyby se něco stalo někomu z mých nejbližších jen proto, že jsem upřednostnil design před bezpečností.

Nicméně jsem po shlédnutí těch fotek a sympatiím k Impreze musel uronit slzu a nedalo mi to, abych si taky nad tou hrůzou nevylil srdíčko. Ta Volha byla nadsázka.

0/0
4.9.2007 14:10

Flegy

Re: No tedy

Daniik_12: Impreza neni auto ktere by se dalo hodnotit podle běžných požadavků. 90% ceny bylo jen za motor a jizdni vlastnosti. A design jen delal tohle auto jeste vic vyjimecne. Ale tohle??? Diky, nechci. At to ma techniku jakou chce...

0/0
4.9.2007 13:29

benzin

Subo potřebuje hlavně prodávat

Stará Impreza byla odporná a naprosto neprodejná. Majitelé votuzidel nic nekoupí, vlhcí závodníci-teoretici také nic nekoupí. Těch pár prodaných STi a WRX Subo nezachrání. Výsledkem je nová Impreza, která je cílená na normálního kupce, který vyžaduje solidní techniku zabalenou v solidním kabátu.

0/0
4.9.2007 10:54

R3KCUD (WRX SportWagon ´03)

Re: Subo potřebuje hlavně prodávat

Solidním kabátu ??? Impreza byla fenoménem právě díky výjimečnosti - ve všech směrech. Jak technickými parametry, fantastickým "chováním", tak neotřelým a odlišným designem. Bylo to vždycky auto pro specifický okruh zapálenců. Nešlo než jí milovat nebo jí prostě nerozumět. Kabátu ála Almera nebo Pony fakt neříkám solidní. To si prostě Impreza  nezaslouží. EVO je taky specifikum, Mitsu prodává a nepotřebuje se snižovat k takovejm surovejm vraždám. Je to prostě úlet.

0/0
4.9.2007 11:05

_

Re: Re: Subo potřebuje hlavně prodávat

Kdo jí nemiluje tak jí prostě nerozumí ;-D;-D;-D

Závidím ti tvé jednoduché myšlení!

0/0
4.9.2007 13:45

R3KCUD (WRX SportWagon ´03)

Re: Re: Re: Subo potřebuje hlavně prodávat

To je jednoduchej postoj, ne myšlení !

0/0
4.9.2007 13:55

Mak1

Re: Re: Subo potřebuje hlavně prodávat

Když jí miluješ, není co řešit ;-D

0/0
4.9.2007 14:35

R3KCUD (WRX SportWagon ´03)

Re: Subo potřebuje hlavně prodávat

Je to jako bys byl zarytej pankáč a rodiče Tě v zápalu touhy po solidnosti (a Tvýho spasení ve společnosti) navlíkli do hadrů po starší ségře ...

0/0
4.9.2007 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.