- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co dodat supr carra co kdy vyrobili. miluju to auto!!!!!!!!!!
Libi se mi starsi i ta nova Impreza, evidentne chce Subaru prorazit vice proto szvolilo konvencnejsi design. Predni maska urcite nevypada jako Korejec z 90 let, ale spise ma naznak konzervativnich krivek Saabu. Osobne se domnivam, ze bude mit vetsi uspech tj. vice prodanych vozu nez starsi typy.
ja myslim ze tu vsichni styskate predevsim po verzi wrx pripadne wrx sti a pritom poradne jeste nevite jak nova impreza bude v teto verzi vypadat...ja myslim ze se z tohoto nudneho auta nakonec vyklube pekne delicko,co nenecha nove EVO X v klidu(napr. wrc studie predstavena ted ve frankfurtu se podle me vzhledove 100% vyrovna verzim miunlym)...ale jinak co se tyce teto osobni verze,tak je to krok z5
Design- strašný,ale:
Nájdite mi ale lacnejšie auto 4x4 +automat+klima (žiadne exoty typu daihatsu) ?
ku spotrebe: jazdil som 2,5lOutback, dlhé trasy 8-9l, veľa závisí od štýlu jazdy
Sorry všem,ale to bych blil,jak to je zprzněný auto!!Impreza pro mě byla modla,v provedení WRX Sti absolutní ikonou mezi dravci!!!Sbohem má lásko...
Když byl autor malý, asi mu nějaká Impreza přejela kuří oko. JInak si dost těžko vysvětlit styl toho článku, ve terém nenajdeme ani zmínku o jízdních vlastnostechv zatáčkách, které vozu propůjčuje stálý pohon 4x4. Zato tam najdem stesky nad velikostí kufru (zajímavé je, že všechny ostatní weby v česku, USA, Anglii co jsem viděl uvádí objem kufru 538 l, zatímco autor tohoto článku pracuje s údajem o velikosti kufru staré Imrezy), o nepříjemné spotřebě (ani zmínka o tom, že testovanýdvoulitr v nové verzi má o litr menší spotřebu než v původním modelu), a obava o nekonkurenceschopnost proti předraženým Golfům. Druhé vysvětlení potom může být takové, že vedení Imprezy tu předváděčku novinářům prostě nezvládlo - zřejmě zapomněli novináře "motivovat" k lepším recenzím :-)
Omlouvám se za překlepy a za "Freudovský" přežblebt: Subaru je pro mě prostě Impreza a Impreza je pro mě Subaru :-)
mě se líbí, škoda že tady nebude sedan. článek psal opravdu "odborník". bláboly. 12 litrů? s forestrem turbo za devět....a brzdou na silnici rozhodně nejsu.
Když se řekne RALLY, tak jsem jsem si téměř automaticky vybavil IMPREZA... Hm, tohle skončilo, Evo je někde jinde. O dost dál.
Když se řekne RALLY tak mi automaticky naskočí CITROËN. Je prostě nejlepčččííí.
Zajímalo by mě, čemu asi říkaj "nijak divoká jízda" když maj s 2litrem spotřebu 12 na 100. Já jezdím s Legacy 3,0 a při jízdě po dálnici ca. 180 - 200 /hodinu je spotřeba mezi 11 a 12. Jinak jsem zrovna minulej tejden potkal novou imprezu na dálnici a otočil jsem se za ní - docela pohledný auto. Myslím, že na těch fotkách vypadá o dost hůř než v reálu
Design nový Imprezi horší než u korejců . Technika bude v pohodě , ale na první pohled se tadle nová Impreza prostě nepovedla. Já mám skoro rok novou libovku Imprezu 2.0 R Active za po slevách pod 600 tisíc a spokojenost ! !
Jsem rád že mám aktuální Imprezu a né tady ten výstřelek alá korea, kterej se mi fakt vůbec nelíbí.