Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lunární kaktus: v jednoduchosti je síla

Na frankfurtském stánku Citroënu nebudou vaše pohledy klouzat jen po ladných křivkách studie kabrioletu C5-Airscape a vnadných tvarech modelek. Oči zachytí také bodlinatý kaktus. Tedy: C-Cactus jménem a přerostlá hračka vizáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PetaP

zajímavé

Hm hm hm! Nevypadá to špatně! Sice nic převratného, ale nějaký ten nový nápad tam je.... R^

0/0
5.9.2007 22:44

regazzi

!

Proc vzdycky vsechny ruzne studie ruznych automobilek vypadaji uzasne, a to si myslim i o skodovce (!!), ale pak v serii, pokud se tam auto vubec dostane, je jen torzo a jeste k tomu nepovedene a nevzhledne ? (viz. Roomster)

0/0
5.9.2007 13:48

Honza

Re: !

Protože studii má v rukou designér a sériovku "beancounter" :-/

0/0
5.9.2007 14:03

PetaP

Re: !

Bohužel, přesně tak :-(

0/0
5.9.2007 22:45

Flegy

Ujde

Mě se to i docela líbí, kromě předku... A samozřejmě by bylo ještě potřeba dost úprav do seriové verze. Jen se pořád nemůžu zbavit pocitu že už jsem to někde viděl, ale nvím kde...?

0/0
5.9.2007 13:30

Coldstone

A bezpečnost

asi nulová ;-D

0/0
5.9.2007 13:29

Roumen

Mesicni prisera...

Doufam, ze to vazne bude jezdit jen po tom Mesici. :-©

0/0
5.9.2007 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.