Diskuze
Superekologický dvouválec 0,9 turbo pro Pandu Aria
Děkujeme za pochopení.
Ian
to je smůla
A já mylslel, že první přijde se dvouválcem SupermaxiHTP Škoda
Xman
Italové prostě umí...
...dělat motory. Boužel všem příznivcům škůdek a VW německý koncern prostě tak dobré motory neumí. Common rail vyvinul také jako první Fiat. Tak proč by nemohli dělat úsporné a výkonné benzíňáky. Každá automobilka má možnost něco takového udělat, ale např. Škoda místo toho vsadila na 1.2 HTP. Protože asi prostě neumí.
Jarek
Re: Italové prostě umí...
Nejdriv si neco zjisti o historii Common railu, nez zacnes psat nejaky blbosti, Fiat pristoupil k vyvoji tesne pred koncem viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Common_rail
A italove delaji auta tak jako kazdy jiny bezny vyrobce, normalni spotrebak
performer
jde to i bez dieselu
Je vidět, že když se chce, lze spotřebu snižovat i přijatelným způsobem a ne jen použitím smrdutých diselů....
Gandalf007
ŽIVOTNOST TURBOMOTORU ???
Samozřejmě že metodika měření nestojí na tom, že se jede stále na plný výkon a tím maximální využívání turba. Většinou stačí mnohem menší výkon a pro momenty nutnosti je k dispozici určitá výkonová rezerva. To je výhodou turba a jeho životnost závisí na způsobu využívání a údržbě. Takže závodník, který kašle na servis o turbo přijde podstatně dřív...
Ebo
wow..
.. 105 koní z 0,9 kového motoru ? .. to musí mít ale děsivý turbo ..a ta životnost
MP
Re: wow..
No, kdyz si predstavim, ze 74 kW motor (1,6 MPi) ma maximum vykonu v 5600 ot/min, tak si radsi ani nepredstavuju v jakych otackach se pohybuje tenhle motor :-) Snad se moc nepletu, ale 69 g CO2/km by melo odpovidat spotrebe 3,5 l/100 km, souhlasi to?
Woody
Re: humus vod žabožrouta
Špatně...žabožrouti byli odjakživa francouzi....FIAT se, pokud vím, vyrábí v Itálii, montážní linka pro Pandy je v Polsku...takže tak. Příště míň prudit, a víc si ověřovat fakta!!
Jyrka Paropupek
hmmm...
hnusná krabice, co vůbec nejede, čmoudíky stejně vypouští a k tomu to vyrábí Fiat... Pod pojmem superekologický si nepředstavuju supermalej objem, ale něco úplně jinýho..
libienski
Re: hmmm...
a co teda.....jinýho...než malý objem a taky malou spotřebu, která s emisemi C02 úzce souvisí
Coraxus
Hmmm
Ekologický to je až na půdu, teď ještě jestli se s tím dá taky jezdit.
Xman
Re: Hmmm
105 koní + váha něco kolem 900 kg ... já myslím, že tvýmu auto to dá na prdel
er
snad zapadnu do diskuze
blablabla, fujt to je ale kravina, blebleble, at s tim táhnou, blablabla, co nám to chtěj nabulíkovat, blebleble já jsem tu nejchytřejší
bd
Re: snad zapadnu do diskuze
A vy fakt věříte tomu, že auto s výkonem 105 koní a používající konvenční spalovací motor může mít méně jak poloviční emise CO2 (a tudíž i spotřebu) než ostatní obdobně výkonná auta? Ta metodika měření musí být hodně zajímavá.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha