Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Superekologický dvouválec 0,9 turbo pro Pandu Aria

Nejpovedenější z fiatů - kapesní panda - umí být také superekologická. Na sedmikráskách neparkovala ve Frankfurtu náhodou. Její přeplňovaný dvouválec s objemem ani ne jeden litr se chlubí hodně nízkou hladinou emisí, které vypouští.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ian

5. 10. 2007 19:18
to je smůla

A já mylslel, že první přijde se dvouválcem SupermaxiHTP Škoda ;-(

0 0
možnosti

Xman

1. 10. 2007 20:36
Italové prostě umí...

...dělat motory. Boužel všem příznivcům škůdek a VW německý koncern prostě tak dobré motory neumí. Common rail vyvinul také jako první Fiat. Tak proč by nemohli dělat úsporné a výkonné benzíňáky. Každá automobilka má možnost něco takového udělat, ale např. Škoda místo toho vsadila na 1.2 HTP. Protože asi prostě neumí.Rv

0 0
možnosti

Jarek

2. 10. 2007 8:33
Re: Italové prostě umí...

Nejdriv si neco zjisti o historii Common railu, nez zacnes psat nejaky blbosti, Fiat pristoupil k vyvoji tesne pred koncem viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Common_rail

A italove delaji auta tak jako kazdy jiny bezny vyrobce, normalni spotrebak

0 0
možnosti

performer

1. 10. 2007 15:52
jde to i bez dieselu

Je vidět, že když se chce, lze spotřebu snižovat i přijatelným způsobem a ne jen použitím smrdutých diselů....

0 0
možnosti

8. 10. 2007 13:45
Re: jde to i bez dieselu

Já se nedočetl kolik to žere.

0 0
možnosti
MP

Gandalf007

1. 10. 2007 15:13
ŽIVOTNOST TURBOMOTORU ???

Samozřejmě že metodika měření nestojí na tom, že se jede stále na plný výkon a tím maximální využívání turba. Většinou stačí mnohem menší výkon a pro momenty nutnosti je k dispozici určitá výkonová rezerva. To je výhodou turba a jeho životnost závisí na způsobu využívání a údržbě. Takže závodník, který kašle na servis o turbo přijde podstatně dřív...

0 0
možnosti
D

Dolorez

1. 10. 2007 13:58
8-o

8-o8-o8-o

0 0
možnosti

Ebo

1. 10. 2007 13:24
wow..

.. 105 koní z 0,9 kového motoru ? .. to musí mít ale děsivý turbo 8-o ..a ta životnost ;-D

0 0
možnosti

MP

1. 10. 2007 17:13
Re: wow..

No, kdyz si predstavim, ze 74 kW motor (1,6 MPi) ma maximum vykonu v 5600 ot/min, tak si radsi ani nepredstavuju v jakych otackach se pohybuje tenhle motor :-) Snad se moc nepletu, ale 69 g CO2/km by melo odpovidat spotrebe 3,5 l/100 km, souhlasi to?

0 0
možnosti

bullshit

1. 10. 2007 10:35
humus vod žabožrouta

Rv

0 0
možnosti

Woody

1. 10. 2007 10:48
Re: humus vod žabožrouta

Špatně...žabožrouti byli odjakživa francouzi....FIAT se, pokud vím, vyrábí v Itálii, montážní linka pro Pandy je v Polsku...takže tak. Příště míň prudit, a víc si ověřovat fakta!!;-)

0 0
možnosti
JP

Jyrka Paropupek

1. 10. 2007 10:15
hmmm...

hnusná krabice, co vůbec nejede, čmoudíky stejně vypouští a k tomu to vyrábí Fiat... :-© Pod pojmem superekologický si nepředstavuju supermalej objem, ale něco úplně jinýho..

0 0
možnosti

libienski

1. 10. 2007 14:19
Re: hmmm...

a co teda.....jinýho...než malý objem a taky malou spotřebu, která s emisemi C02 úzce souvisí?

0 0
možnosti

Coraxus

1. 10. 2007 10:00
Hmmm

Ekologický to je až na půdu, teď ještě jestli se s tím dá taky jezdit. :-/

0 0
možnosti

Xman

1. 10. 2007 20:40
Re: Hmmm

105 koní + váha něco kolem 900 kg ... já myslím, že tvýmu auto to dá na prdel:-P

0 0
možnosti
PR

er

1. 10. 2007 9:24
snad zapadnu do diskuze

blablabla, fujt to je ale kravina, blebleble, at s tim táhnou, blablabla, co nám to chtěj nabulíkovat, blebleble já jsem tu nejchytřejší ;-D

0 0
možnosti

bd

1. 10. 2007 9:37
Re: snad zapadnu do diskuze

A vy fakt věříte tomu, že auto s výkonem 105 koní a používající konvenční spalovací motor může mít méně jak poloviční emise CO2 (a tudíž i spotřebu) než ostatní obdobně výkonná auta? Ta metodika měření musí být hodně zajímavá.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...