Diskuze

Superekologický dvouválec 0,9 turbo pro Pandu Aria

Nejpovedenější z fiatů - kapesní panda - umí být také superekologická. Na sedmikráskách neparkovala ve Frankfurtu náhodou. Její přeplňovaný dvouválec s objemem ani ne jeden litr se chlubí hodně nízkou hladinou emisí, které vypouští.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ian

5. 10. 2007 19:18
to je smůla

A já mylslel, že první přijde se dvouválcem SupermaxiHTP Škoda ;-(

0 0
možnosti

Xman

1. 10. 2007 20:36
Italové prostě umí...

...dělat motory. Boužel všem příznivcům škůdek a VW německý koncern prostě tak dobré motory neumí. Common rail vyvinul také jako první Fiat. Tak proč by nemohli dělat úsporné a výkonné benzíňáky. Každá automobilka má možnost něco takového udělat, ale např. Škoda místo toho vsadila na 1.2 HTP. Protože asi prostě neumí.Rv

0 0
možnosti

Jarek

2. 10. 2007 8:33
Re: Italové prostě umí...

Nejdriv si neco zjisti o historii Common railu, nez zacnes psat nejaky blbosti, Fiat pristoupil k vyvoji tesne pred koncem viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Common_rail

A italove delaji auta tak jako kazdy jiny bezny vyrobce, normalni spotrebak

0 0
možnosti

performer

1. 10. 2007 15:52
jde to i bez dieselu

Je vidět, že když se chce, lze spotřebu snižovat i přijatelným způsobem a ne jen použitím smrdutých diselů....

0 0
možnosti

8. 10. 2007 13:45
Re: jde to i bez dieselu

Já se nedočetl kolik to žere.

0 0
možnosti
MP

Gandalf007

1. 10. 2007 15:13
ŽIVOTNOST TURBOMOTORU ???

Samozřejmě že metodika měření nestojí na tom, že se jede stále na plný výkon a tím maximální využívání turba. Většinou stačí mnohem menší výkon a pro momenty nutnosti je k dispozici určitá výkonová rezerva. To je výhodou turba a jeho životnost závisí na způsobu využívání a údržbě. Takže závodník, který kašle na servis o turbo přijde podstatně dřív...

0 0
možnosti
D

Dolorez

1. 10. 2007 13:58
8-o

8-o8-o8-o

0 0
možnosti

Ebo

1. 10. 2007 13:24
wow..

.. 105 koní z 0,9 kového motoru ? .. to musí mít ale děsivý turbo 8-o ..a ta životnost ;-D

0 0
možnosti

MP

1. 10. 2007 17:13
Re: wow..

No, kdyz si predstavim, ze 74 kW motor (1,6 MPi) ma maximum vykonu v 5600 ot/min, tak si radsi ani nepredstavuju v jakych otackach se pohybuje tenhle motor :-) Snad se moc nepletu, ale 69 g CO2/km by melo odpovidat spotrebe 3,5 l/100 km, souhlasi to?

0 0
možnosti

bullshit

1. 10. 2007 10:35
humus vod žabožrouta

Rv

0 0
možnosti

Woody

1. 10. 2007 10:48
Re: humus vod žabožrouta

Špatně...žabožrouti byli odjakživa francouzi....FIAT se, pokud vím, vyrábí v Itálii, montážní linka pro Pandy je v Polsku...takže tak. Příště míň prudit, a víc si ověřovat fakta!!;-)

0 0
možnosti
JP

Jyrka Paropupek

1. 10. 2007 10:15
hmmm...

hnusná krabice, co vůbec nejede, čmoudíky stejně vypouští a k tomu to vyrábí Fiat... :-© Pod pojmem superekologický si nepředstavuju supermalej objem, ale něco úplně jinýho..

0 0
možnosti

libienski

1. 10. 2007 14:19
Re: hmmm...

a co teda.....jinýho...než malý objem a taky malou spotřebu, která s emisemi C02 úzce souvisí?

0 0
možnosti

Coraxus

1. 10. 2007 10:00
Hmmm

Ekologický to je až na půdu, teď ještě jestli se s tím dá taky jezdit. :-/

0 0
možnosti

Xman

1. 10. 2007 20:40
Re: Hmmm

105 koní + váha něco kolem 900 kg ... já myslím, že tvýmu auto to dá na prdel:-P

0 0
možnosti
PR

er

1. 10. 2007 9:24
snad zapadnu do diskuze

blablabla, fujt to je ale kravina, blebleble, at s tim táhnou, blablabla, co nám to chtěj nabulíkovat, blebleble já jsem tu nejchytřejší ;-D

0 0
možnosti

bd

1. 10. 2007 9:37
Re: snad zapadnu do diskuze

A vy fakt věříte tomu, že auto s výkonem 105 koní a používající konvenční spalovací motor může mít méně jak poloviční emise CO2 (a tudíž i spotřebu) než ostatní obdobně výkonná auta? Ta metodika měření musí být hodně zajímavá.

0 0
možnosti