- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A já mylslel, že první přijde se dvouválcem SupermaxiHTP Škoda
...dělat motory. Boužel všem příznivcům škůdek a VW německý koncern prostě tak dobré motory neumí. Common rail vyvinul také jako první Fiat. Tak proč by nemohli dělat úsporné a výkonné benzíňáky. Každá automobilka má možnost něco takového udělat, ale např. Škoda místo toho vsadila na 1.2 HTP. Protože asi prostě neumí.
Nejdriv si neco zjisti o historii Common railu, nez zacnes psat nejaky blbosti, Fiat pristoupil k vyvoji tesne pred koncem viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Common_rail
A italove delaji auta tak jako kazdy jiny bezny vyrobce, normalni spotrebak
Je vidět, že když se chce, lze spotřebu snižovat i přijatelným způsobem a ne jen použitím smrdutých diselů....
Samozřejmě že metodika měření nestojí na tom, že se jede stále na plný výkon a tím maximální využívání turba. Většinou stačí mnohem menší výkon a pro momenty nutnosti je k dispozici určitá výkonová rezerva. To je výhodou turba a jeho životnost závisí na způsobu využívání a údržbě. Takže závodník, který kašle na servis o turbo přijde podstatně dřív...
.. 105 koní z 0,9 kového motoru ? .. to musí mít ale děsivý turbo ..a ta životnost
No, kdyz si predstavim, ze 74 kW motor (1,6 MPi) ma maximum vykonu v 5600 ot/min, tak si radsi ani nepredstavuju v jakych otackach se pohybuje tenhle motor :-) Snad se moc nepletu, ale 69 g CO2/km by melo odpovidat spotrebe 3,5 l/100 km, souhlasi to?
Špatně...žabožrouti byli odjakživa francouzi....FIAT se, pokud vím, vyrábí v Itálii, montážní linka pro Pandy je v Polsku...takže tak. Příště míň prudit, a víc si ověřovat fakta!!
hnusná krabice, co vůbec nejede, čmoudíky stejně vypouští a k tomu to vyrábí Fiat... Pod pojmem superekologický si nepředstavuju supermalej objem, ale něco úplně jinýho..
a co teda.....jinýho...než malý objem a taky malou spotřebu, která s emisemi C02 úzce souvisí
Ekologický to je až na půdu, teď ještě jestli se s tím dá taky jezdit.
105 koní + váha něco kolem 900 kg ... já myslím, že tvýmu auto to dá na prdel
blablabla, fujt to je ale kravina, blebleble, at s tim táhnou, blablabla, co nám to chtěj nabulíkovat, blebleble já jsem tu nejchytřejší
A vy fakt věříte tomu, že auto s výkonem 105 koní a používající konvenční spalovací motor může mít méně jak poloviční emise CO2 (a tudíž i spotřebu) než ostatní obdobně výkonná auta? Ta metodika měření musí být hodně zajímavá.