- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyby to vyrabeli, nebude se to prodavat uz kvuli jmenu - Laguna byl dlouho symbolem nehorazny poruchovosti, pro me i levnyho interieru a otresnyho designu.
Skaredy to neni, ale je to Renault a Laguna navrch - a to je problem.
Co te kecáš ? Já mám Lagunu 8/2003 a spokojenost, nalítáno 240 tisíc a pohoda. Servis po 30 tisících, pohodlíčko, žádný laciný plasty jako ve škodovkách, prostě je to auto a né traktor.
Jo a naftu renault fakt umí. Žádný čerpadlo-tryska jako VW-TDI ale moderní dCi.
Teď čekám na novou a pudu do ní. Bude to 2.0 dCi 127 kW, dost povedenej motor, kterej se dává i do současný Laguny.
Marně čekám na to, až jakýkoliv výrobce aut uvede opět po dlouhé době něco, co se bude moci nazvat automobilem. Zatím z devadesáti osmi procent je to jen spotřební brak, s okopírovaným vzhledem od předešlých plechovek.
Takže nový Renault Laguna Coupé- hodnocení designu 4-
přesně tak, a taky nafta patří do traktoru, ve sporťácích je pro srandu, když sporťák tak benzíňák šestiválec s turbíčkem a vysoké otáčky, ať to má zvuk.
Zezadu ALFA, zepredu FIAT, trosicku snad i NISSAN etc. Uplna originalita (aby to stale bylo auto) je asi nemozna, ale toto vypada fakt prilis odvozene
Laguna Coupe je fešák a líbí se mi.
Frantíci hezký autíčka umí a klidně bych si tohodle krasavce koupil, ale spíš v naftě.