Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Fabia Combi bude stát o pět tisíc víc než dnes

Škoda Auto zveřejnila cenu nové Fabie Combi. Základní verze s motorem 1.2 litru bude stát 285 900 Kč. Model tak bude o pět tisíc dražší než dnes. Prodávat se začne zkraje roku 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hrada01

No, že by mě to moc nadchlo,

to se říct nedá. Z těch fotek to vypadá skoro jak 206 combi, ale na druhou stranu škodovka mě nikdy moc nenadchne na prvních fotkách a pak je to auto, který má vyvážený design a tvary, které za rok neomrzí (narozdíl od renaultu a podobných). Tak snad se bude líbit.

0/0
11.9.2007 23:11

hoof-7

je to malý a drahý

Já si objednal Dacii Logan MCV 1.5 dCi. Kufr 700 litrů, rozvor 2900 mm prostě kus auta pro pět dospělejch lidí. Škoda že na něj musim dva měsíce čekat, prej je nestačej vyrábět. Ale rád si počkám, než kupovat malou předraženou Fábii kombi. [>-][>-][>-]

0/0
11.9.2007 19:08

Coldstone

Re: je to malý a drahý

chudáku, diesel s malým krouťákem, rozjezd jak s traktorem, nevyvážený podvozek, při čelním nárazu to nebolí, sanita se nevolá, téměř bez výbavy, na co šáh francouz je nespolehlivý, na co šáh rumun to je nad ntou. ;-D;-D;-D

0/0
11.9.2007 20:06

skelous

Re: Re: je to malý a drahý

R^

0/0
11.9.2007 20:18

frantík

Re: Re: je to malý a drahý

Co si bereš do huby Renaulta ? ? ? ? ?

Renault vyrobí ročně 650 tisíc jen :-© Meganů, škodofka vyrobí 500 tisíc ale dohromady // fabie, rumstr, octavie,superb // tak co tady plácáš ? ? ? ? ?  RENAULT je ve FORMULI-1, Škoda ani VW o F-1 ani neslyšeli . LAGUNA má 5***** hvězd v euro-NACP už v roce 2001 a nová Octávie II. má jen čtyři **** atd. atd. atd.

Škoda je lokální malovýrobce a chudá příbuzná koncernu VW, stejně jako je Dacia chudej přibuznej Renaulta.

Ty výbavo podívej se co dává do standartu Renault a co Škodovka nebo VW. Bezpečnost = RENAULT a ani VW není lepší. Dacia i Škodovka jsou šedý myšky. Jo a v naftě je moderní dCi parádička, ne jako zastaralý PUMPE-DÜSE // čerpadlo-tryska // ala VW  :-©

0/0
11.9.2007 20:51

zo

Re: Re: Re: je to malý a drahý

Ferrari je taky ve formuli 1 a co má bejt?

0/0
11.9.2007 20:54

123

Re: Re: Re: je to malý a drahý

JJ, jezdím Megane 1.5 dCi 105k a je to paráda. Ve srovnání s VW 1.9 tdi stejný výkon, nižší spotřeba a výrazně kultivovanější (tišší) chod.

0/0
11.9.2007 22:16

Man

Re: Re: Re: Re: je to malý a drahý

Bodejď by ne, když dCi je o 2 generace novější než VW TDi R^;-D

0/0
11.9.2007 22:51

ja

Re: Re: Re: je to malý a drahý

To že vyrobí hodně aut ještě neznamená, že za něco stojí. Francouzský auta jsou pěkný šmejdy, a pokud je navíc montují cikáni, říká se tomu Dacia...:-/

0/0
12.9.2007 7:56

Coldstone

Re: Re: Re: je to malý a drahý

srovnáváš Lagunu a Octávku - trochu mimo ne, další Volkswagen group nemusím, Francouze nemusím, pro mně kvalitní auta jsou BMW, Mercedes, Lexus, Toyota, Honda - kvalita ve všech směrech. Francouz, Rumun to bych :-©

0/0
12.9.2007 9:29

Re: Re: je to malý a drahý

To jako že ti škodovácký chcípáčci trhaj tím krouťákem ruce na volantu, jo...  :-P  Spočítej si cenu jednoho Nm...  ;-)

0/0
12.9.2007 10:35

TM

Re: je to malý a drahý

R^

dobrá volba.

0/0
11.9.2007 21:32

Smarty

No prosím

Ten kombík vypadá daleko líp než krátká verze. Akorát by mě zajímalo, na kolik přijde aspoň trochu slušná výbava (motor 1.4, okna v elektrice, klima). [>-]

0/0
11.9.2007 18:52

hoof-7

Re: No prosím

Tak to si připrav 450 tisíc plus mínus. [>-][>-][>-]

0/0
11.9.2007 19:10

Coldstone

Re: Re: No prosím

minulá stála 400tisíc bez rádia, metalízy, hágusů - je to drahý ale pro někoho hezky, tak jim to nekaž, hlavně, že to má kufr 480litrů, v liliputánech nejvíce ;-D

0/0
11.9.2007 20:07

Roumen

Re: No prosím

Minuly model stal 326 tisic. Priplatek za klimatizaci 35 a za okna v elektrice 7. Novy model je o 5 drazsi, takze zadana motorizace a vybava vychazi na 373 tisic.

0/0
11.9.2007 22:32

smudliky budliky

Pro vsechny antiskodovkare II

A jeste si uvedomte, ze ani ti Korejci nebudou levni furt. Az si udelaj jmeno, posunou se tam, kde jsou dnes Japonci. Toyota taky neni zrovna levna - a jako to byl shit pred par desitkami let! Takze ani ti Korejci vam nedavaj nizke ceny z nejakeho altruismu, ale protoze ZATIM musej. Po nich prijdou treba Malajci a zase budou pubescenti na iDnes vykrikovat - jedine Malajce, vsichni ostatni kradou.

0/0
11.9.2007 17:50

hnusil

Re: Pro vsechny antiskodovkare II

To jsi dost mimo, japonci predci kvalitou evropskou produkci za vice nez polovicni cenu (dorovnani na aktualni ceny probiha diky diskriminaci japonskeho drhu a rozdilnou dani). A zrovna toyota je poslednich 20let prototyp kvality a porovnej ceny - skoda je ve vsech tridach drazsi.

0/0
11.9.2007 18:15

Man

Re: Pro vsechny antiskodovkare II

Na to, že Japonci jsou zatížení daní a vezou ty auta přes půl planety, tak jsou o jen velmi málo dražší než je domácí Škodofka. Tak kdo je potom drahej. Korejci vyrábějí v Evropě viz. Ceed, dokonce v ČR, tak jaktože auto srovnatelné s O2 je o cca 100k levnější? Hmm?

0/0
11.9.2007 22:55

smudliky budliky

Pro vsechny antiskodovkare

Oznameni pro vsechny Tatary. ANO, Skoda neni nejlevnejsi vuz na trhu. ANO, korejska konkurence je levnejsi. Uz to prosim prestante stale znovu a znovu objevovat. My to vsichni vime. Uvedomte si kurna, ze kdyz ma Skoda dost sebevedomi a silnou znacku (coz asi ma), tak muze sve vozy prodavat draz. Naproti tomu KIA a spol. proste MUSI byt levni, protoze kdyby byli drazsi nez zavedene znacky, tak by je nikdo nekoupil. Tomu se rika marketing. Takze kdo pocita kazdou korunku, at si koupi korejce, kdo ma i jina kriteria, at si klidne koupi treba zondu. Kapisto?

0/0
11.9.2007 17:48

collage classic

Re: Pro vsechny antiskodovkare

Ano, prosim:-)

0/0
11.9.2007 17:51

zo

Re: Pro vsechny antiskodovkare

Hodně žertovný příspěvek neníliž pravda.Za stejný prachy dostanu od korejců či japonců vůz kterýmu Škodovka nesahá ani po ventilek na kole.A jestli lidi kupujou tahle rádoby auta/fabii považuji za karikaturu auta/tak jedině snad proto aby ukázali jak mají rádi české výrobky.Kdo zkusil novějšího korejce či japopnce myslím že už nikdy nekoupí škodovku.A bláboly typu dražších náhradních dílů atd. už nemůže snad nikdo brát vážně.Nemluvě o spolehlivosti vozů.A škodovkáři zblázněte se třeba.Je to tak a nijak to nezměníte.Kolik zdejších kecálků  oslavujících láci škodovek jezdí třeba aspoň 10 let v japonci?Já osobně ano.Po roce 1989 okamžitě výměna škodovky za mazdu a od té doby mám snad již 5 vůz této značky.Škodovka, jakákoliv se jí nemůže vůbec rovnat.Včetně příšernýho nesmyslu Roomstera.Kdo jezdí v Mazdě 6, 2 litry objem mi dá určitě za pravdu.Takže tak fandové škodovky.

0/0
11.9.2007 20:52

dezzo

Re: Re: Pro vsechny antiskodovkare

;-D

0/0
11.9.2007 22:07

Pet

Re: Re: Pro vsechny antiskodovkare

Takovýho blba aby pohledal...

0/0
12.9.2007 13:23

...tak to pardon

...

...tak to de... ...dnes stoji bez ctvrtecni  prilohy 11 korun, tak to si za dvacet litru koupim tri a este mi zbude na novy laclace...

0/0
11.9.2007 17:20

Petr

DODO

Dodělej doma.

Už aspoň dodává Škodovka povinnou výbavu trojúhelník a lékárníčku?

0/0
11.9.2007 16:39

ja

Re: DODO

jo.ale s vybavou BASIC ne:-)

0/0
11.9.2007 16:40

MKN

1,2 HTP

sice sám nevlastním, ale objektivně řečeno, je to docela povedený motor a musím se ho zastat. Když se do firmy koupili Fabie Combi 1,2 tak jsem patřil taky k těm, co k němu přistupovali s nedůvěrou (3 válce, co může člověk čekat, že..), ale již po několika svezeních jsem musel změnit názor. Taková katastrofa, jak někteří tvrdí to tedy není, naopak...   

0/0
11.9.2007 16:29

Pete

Re: 1,2 HTP

Taky máme ve firmě jeden a obloukem se mu všichni vyhýbáme. Kromě nervů to je taky myslím trochu nebezpečný, i Š120L mívala snad větší dynamiku. Rv

0/0
11.9.2007 16:48

Tycoon

Re: Re: 1,2 HTP

No alespoň díky tomu nebudou mít služební HTP tplik najeto a budou v lepším stavu než TDI a 1.4 ;-D

0/0
11.9.2007 16:51

MKN

Re: Re: 1,2 HTP

Š 120? Tak to ani omylem. Jediné vysvětlení pro tak rozdílné hodnocení je, 1,2HTP není vždy totéž. Ty naš jsou docela živé, proto jsem svůj názor na papírových 1,2 změnil. V 90.letech jsem ale něco podobného zažil u felicie - . 2 totožná auta stejného stáří, 1. v pohodě, s druhou stále nějaký problém.

0/0
11.9.2007 17:03

Roumen

Re: Re: 1,2 HTP

A ridils nekdy 120?

0/0
11.9.2007 22:33

chrobaktruhlik

Re: 1,2 HTP

na českém trhu je k dostání auto s motorem 1328 ccm / 69 kW  / 4 válce- nejnižší poistka, bratru o 20 kW víc než Škoda/WV - proč to nejde u WV ?

0/0
11.9.2007 16:55

MP

Re: Re: 1,2 HTP

Kdy uz tu lidi konecne pochopite, ze maximalni vykon toho o motoru zas tak moc nerika? V kolika otackach ho ten motor ma? 6500? Jak casto vytacite motor na tuto hodnotu? Neni daleko dulezitejsi jak je na tom motor s momentem v rozsahu treba 2000 - 4000 ot/min, co? Experti ukazte se!

0/0
11.9.2007 18:35

zo

Re: 1,2 HTP

To si ve Škodovce dělají snad srandu ne?Za ty peníze si koupím dobrou ojetinu jedna radost.Jen tak dál Škodováci.Rv

0/0
11.9.2007 17:09

skelous

Re: Re: 1,2 HTP

a nekdo te nuti si to koupit? jinak  kecy o levnejsi ojetine muzes aplikovat na  uplne kazdy novy auto tak proc sis vybral zrovna skodovku?

0/0
11.9.2007 17:17

ja

SKODA-FOR NEVER

:-©bleee..SKODA 1.2 HTP..opet hov.o to pojede ;-D:-© 

0/0
11.9.2007 16:07

Petr

Re: SKODA-FOR NEVER

Jel jsi s tím někdy a nebo kecáš co ostatní?

0/0
11.9.2007 16:10

ja

Re: Re: SKODA-FOR NEVER

jezdim s tim kazdy den...mame tu hruzu v praci...takze vim o cem mluvim:-P

0/0
11.9.2007 16:13

Petr

Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

Vedle budíku tachometru je druhý a říká se mu otáčkoměr. Zkus tu ručičku držet kolem 3-4 tis.

Jestli vás v tom ale jezdí pět a vzadu máte 4 pytle cementu tak si kupte mikrobus.;-D

0/0
11.9.2007 16:18

ja

Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

Joooooo?..nerikej..co tam mas jeste za poucku? 8-o

0/0
11.9.2007 16:24

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

Že řidiče nedělá řidičák.;-D

0/0
11.9.2007 16:31

ja

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

a na to si prisel sam? 8-o 

0/0
11.9.2007 16:35

bob

Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

když budu držet otáčkoměr mezi 3-4tis, bude spotřeba v Praze ta 10litrů na 100kmRv

0/0
11.9.2007 16:25

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

V Praze bude 10 litrů i když pojedeš na kole.:-)

0/0
11.9.2007 16:27

ja

Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

jeste bych tak 3 litry pridal ;-) k tem 10 :-)

0/0
11.9.2007 16:27

Jirka

Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

Dyk tyhle auta sou nebezpečný, chceš předjíždět a jedeš o pět kilometrů v hodině víc než ten koho předjíždíš... Máme to jako služebák a možná by to jelo líp ale to nikdo nepozná, to by tam nikdo nesměl sedět aby to jelo, každý kilo navíc je znát... holt objem a turbo nenahradíš... fakt je že já se rád vozím, takže tohle auto pro mě opravdu není...

0/0
11.9.2007 16:25

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

No tak jasně taky jsem jezdil s turbem ale to je jako nebe a dudy. Ale co se týče právě předjíždění zrovna HTP je daleko lepší než starý MPI kvůli zátahu odspod.

Mj. ono to taky může být tím jak je to auto zajete. Viděl jsem dvě se stejným motorem, ze kterých bylo jedno líné a druhé v pohodě. Právě díky tomu, že to druhé mělo na otáčkoměru od 3 tis. výš pavučinu, protože tam ta ručitka nikdy nebyla.

0/0
11.9.2007 16:29

ja

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

Tak nevahej a vymysli 4-valec HTP a 16 ventil k tomu,pak se po tom poohlidnu...to sou mi veci 8-o

0/0
11.9.2007 16:34

Zubr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SKODA-FOR NEVER

No prakticky vsechny novejsi serie motoru 1.6l od VW/Skody jsou zalozeny na stejne geometrii valcu jako HTP a rozvody jsou take reseny podobne, takze se klidne poohlednout muzete.

0/0
11.9.2007 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.