Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidovka za miliony: koncept Volkswagen UP! s motorem vzadu

Vývoj a výroba úplně nového konceptu stojí peníze, které si normální smrtelník těžko představí. Miliony a miliardy tentokrát Volkswagen investoval na to, aby mohl světu nabídnout co nejlevnější auto. Jednoduchý logan sklízí úspěch, proč to nezkusit také...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komik2

VW objevilo Twingo 1

8-o

0/0
14.10.2007 21:53

Jake

Výška 42cm

42cm? to se bude jezdit vleže? ;-D

0/0
12.9.2007 13:40

Jake

Re: Výška 42cm

Aha, sorry, blbě sem přečet ještě blbějš napsanou vejšku ;-)

0/0
12.9.2007 13:41

Andee

Loganu???

Tohle má bejt konkurence Loganu??? Snad Ayga, C1 nebo 107, ale určitě ne Loganu ;-D

0/0
12.9.2007 13:37

dewils

to je autíčko

http://automix.centrum.cz/autosalon/clanek.phtml?id=10573

0/0
11.9.2007 20:44

X

Supr

Těším se na novou přeplňovanou dvanáctistovku 1.2 HTTP R^;-D

0/0
11.9.2007 19:34

Lojzax

Re: Supr

Ta pčeplňovaná 1.2 bude ale na rozdíl od HTP 4-válec. ;-)

0/0
11.9.2007 20:08

X

Re: Re: Supr

Já bych je nechal klidně přeplňovat trojhrnek.

0/0
11.9.2007 20:25

iuos

hmm

a co by v takovym městskym přibližovadle mělo bejt? třílitr? pětikilo by bohatě stačilo...

0/0
12.9.2007 8:28

Anonym

Re: hmm

JJ, klastrofobie 1,2 HlavneToProdat jako nakupni taska do mesta pro zenskou je idealni a todle bude to samy akorat s pokusem o vetsi variabilitu. A dobre zprevodovana 500 by tam bohate stacila. Ostatne fiat to dokazuje a polskej maluch /=fiat/ taky.

0/0
12.9.2007 12:17

petrmalyx

Up...

Throw up...

0/0
11.9.2007 19:02

Aiwan

VW UP chce bojovat s Dacii Logan ? ? ? ? ? A čím ? ? ?

Logan kterej má větší rozvor než Octávie II., cenu pod 200 tisíc, kufr 500 litrů a vejde se do něj pět dospělejch lidí. S ním chce micro VW UP bojovat ? ?

VW UP je takovej Fiat Seicento a s Loganem nemá šanci bojovat v ničem. Proberte se odborníci ve VW. [>-][>-]

0/0
11.9.2007 18:58

X

Re: VW UP chce bojovat s Dacii Logan ? ? ? ? ? A čím ? ? ?

Navíc Fiat Seicento stál novej nějakých 150 000 Kč. Tady ta "lidovka" od VW bude stát minimálně 200k to si iluze nedělám. V podání Škodovky a Seatu to bude za 185 000 Kč a výše!

0/0
11.9.2007 19:40

X

Re: Re: VW UP chce bojovat s Dacii Logan ? ? ? ? ? A čím ? ? ?

Ještě jsem zapomněl, že daleko větší Fiat Panda stojí nový 185 000 Kč!

0/0
11.9.2007 19:44

X

Re: VW UP chce bojovat s Dacii Logan ? ? ? ? ? A čím ? ? ?

Konkurence pro tento vůz bude např. Chevrolet Spark, Kia Picanto, Hyundai Atos ... všechno auta pod 200k Kč. To by ten VW musel stát tak 160 000 Kč a Škůdka se Seatem Tak 140 000 Kč. Jinak neprodejné a nehodné označení "lidové auto".

0/0
11.9.2007 19:42

iuos

hmm

podobných jezdí už docela dost.. jen se jim říká seicento... tedy aspoň vzhledově..

0/0
11.9.2007 16:27

regazzi

Re: hmm

No nazdar, mistni debil uz je zase tady ;-D;-D;-D

0/0
11.9.2007 17:43

iuos

hmm

proš se ohlašuješ při vstupu?

0/0
12.9.2007 7:05

Nick

Radši ne

No jako proč ne, ale ta bezpečnost, přeci jen ten motor vpředu docela chrání posádku. A dát ho dozadu... :-/ Takže pro sebevrahy dobrý.Rv

0/0
11.9.2007 16:05

h

Re: Radši ne

No to je úspěch, dneska nebude "vw forever" ? ;-D;-D;-D

0/0
11.9.2007 16:11

Nick

Re: Re: Radši ne

já jsem asi jinej Nick než myslíš :) Já tu nikdy nic nepsal

0/0
11.9.2007 16:13

h

Re: Re: Re: Radši ne

Právě proto se divím ;-)

0/0
11.9.2007 16:16

engine

Re: Radši ne

bezpecnost karoserie delaji deformacni zony, vyztuhy s odstupnovanou tuhosti, delka deformacni zony... Zkratka vse co se pri narazu muchla a muchla a tim cini zpomaleni pro lidske telo unosne. Motor je nedeformovatelny kus hmoty, ktery maximalne vnikne do kabiny. Bezpecnosti motor vpredu spise ubira.

0/0
11.9.2007 16:30

rw

Re: Re: Radši ne

No to je dost otazka, protoze motor je zaroven nejtezsi soucast - takze kdyz je motor vzadu, musi byt karoserie pekelne vyztuzena, aby se pri narazu nedeformovala kinetickou energii soustredenou v motoru.

Do kabiny by motor vniknout u normalnich aut uz nemel, to platilo naposled tak pro Felicie - spis muze snadneji vzniknout pozar z duvodu vytekleho paliva, i kdyz ani k tomu by dnes dochazet nemelo (je tam pojistny ventil). Otazkou zustava, kde bude mit Up! umistenou nadrz, protoze tam, kam se dava obvykle, chce dat motor. Nadruhou stranu dojezd tohohle auticka nemusi byt nijak zavratny a spotreba bude asi hodne nizka, takze mozna bude stacit neco kolem 30 litru, coz uz se nekam vecpat da. ..

0/0
11.9.2007 22:15

Alex

proč?

Výrobci aut se prostě rozhodli vyrábět stále odpornější vozy... :-(Rv

0/0
11.9.2007 15:51

PetaP

Re: proč?

Ano, bohužel musím souhlasit. :-©

0/0
12.9.2007 10:07

fero

...

Zmutovanej roomster neeeefer

0/0
11.9.2007 15:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.