- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc se nekdo divi napodobeninam? Kdyz muze skodovka vyrabet napodobeninu Suzuki Swift a prodavat ji pod nazvem Fabia...
Nechápu to nadšení...Zkoušel to auto někdo z technické stránky? Je postavené na straém rámu Pajero a žere 20L na 100 km. Jezdí mizerně...Platit 700 tisíc za šrot?
Oni se dělat auta zatím číňani úplně nenaučili, ale brzo evropu i Japonce předběhnou. Stejný to bylo s motorkama - Angličani a němci se prvně japoncům smáli a než pochopili co se děje už byli japonci s vývojem před nima. Stejně v elektronice - číňani používají osazovací automaty na plošné spoje o 2 generace dál než je nejlepší automat u nás!! A navíc jsou schopní osazovat za zlomek ceny co to stojí u nás, dokonce i s leteckým posláním tam i zpět je to pořád levnější.
Všechno je tím co si u nás moc neuvědomujeme - zatímco celá evropa žije na dluh, čína má obrovské přebytky v obchodní bilanci a všechno investuje zpět do rozvoje svojí výroby protože je tam všechno centrálně řízeno, ne jako v evropě kde většina zisků jde managementu.
Jejich růst je extrémní, prvně začnou spotřebovávat mnohem víc nerostných surovin a potom nás svou politikou obchodně zcela zničí.
Ale můžeme si za to sami, evropské firmy s vidinou zisků jim tam všechno navozily a rozběhly zadarmo....
jo, s tím bych souhlasil. Loni jsem si šel koupit značkové boty (tenisky) ADIDAS a prodavač mne ukecal na boty New Balance z Číny, které byly asi o 1000,- Kč levnější (stály 2000,- Kč) Moc jsem mu nevěřil, ale musím říct, že lepší boty jsem zatím neměl. A měl jsem na nohách už opravdu kvalitní věci. Dokonce ve Skotsku v Edinburgu jsem je nemusel ani v trvalém dešti přezout, ačkoli jsem měl v batohu pro jistotu outdoory s Gore Texem. Vřele doporučuji k odzkoušení. Myslím, že se opravdu opravdu povedly a číňané se začínají učit i kvalitě. V oblasti modelů autíček už skoro nemají konkurenci, některé jsou v cenových ralacích trochu výše, ale ta preciznost...
Vrána k vráně sedá - Charouzovi věřím stejně jako čínskému automobilu
Mám Toyotu Rav4 - to UFO je kopie jak vyšitá, včetně držáků na kafe.
Co mě ale nejvíc pobavilo, tak jsou ty blinkry v zrcátkách - kdyby alespoň zrušili ty v blatníkách...
Trošku nechápu jak je možné, že si EU nedokáže s tímto problémem poradit. Minimálně lze okamžitě zakázat prodej těchto vozů v EU a samozřejmě se dále snažit o to, aby nebyla vůbec vyráběná (což se asi nepovede), ale prodávat to v evropě, odkud tyto auta jsou je do očí bijící drzost číňanů...
jak za komančů... viď? zakazovat bez důvodu... až poruší čínský výrobce nějaký zákon, pak mu mohou něco zakázat...
Čínská auta v crash testech propadla snad na jednu hvězdičku a mezi lidma vznikla průpovídka, že jsou nebezpečná i když stojí na parkovišti.
Můj příbuzný má dva Range Rovery. Toho druhého jetého si nedávno koupil za cca 740T (totožný s prvním, kterého kupoval před lety nového). Má je ne proto, aby machroval, (konec konců jejich design je celkem konzervativní v porovnání třeba s X5) ale bydlí na samotě u lesa a čtyřkolka je v zimě víc než nutnost. Ten čínský pokus o cosi, by ten kopec asi nevyjel ani v létě a nebo jen párkrát a musel by do servisu vyměnit vše od tlumičů až po řízení (mimochodem včera v Motožurnálu zástupce Martin motor říkal, že se s tímto autem musí do servisu každých 15 000 km, takže určitě kvalita, protože pochybuju, že to bude jen kvůli výměně oleje :-) Fakt je ten, že na ten kopec by se kvůli ledu v zimě nedostala asi ani X5, ale zase poctivě přiznávám, že v tom Roveru je diesel od BMW.
Land Rover, Land Rover, neni to ta znacka, co ji Ford potrebuje prodat a Cinani chteji koupit ???
V Penáči maj v akci potah na volant... asi koupim a až tady začnou tohle prodávat, budu dělat tunyng.
Nechápu co má potah na volant společnýho s tuningem?
"zástupce společnosti Charouz Motors Andrej Barčák" - není to ten, co kdysi někde na Ministerstvu průmyslu (nebo kde) vymyslel tzv. "Barčákovo kolečko"?