- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není 1,6 l motor jako pomocná jednotka, navíc pro nepřímý pohon přespříliš ? Ale jináč dobré.
Ne, ta baterka je tezka jako krava a tak to potrebuje silnejsi motor, aby se to vubec pohlo z mista.
No hlavně by mohla vláda podpořit prodej odstraněním DPH.
Jen na tu T5 v elektrice si asi ještě nějaký ten "den" budeme muset počkat
ALe jinak klukům blahopřeju. Jen víc a houšť.
Tudy by se měl ubírat vývoj elektromobilů !
No to je bezvadná informace, jen škoda že při výrobě té elektřiny vznikne v elektrárně daleko víc emisí než kolik by to auto vytvořilo kdyby jelo na beňol
Když o něčem víš houby, tak se nevyjadřuj
Co recyklace baterii v pripade ze 80-90% lidi zacne jezdit elektromobily ? Je to problem nebo neni ?
Záleží od toho, jestli budou používat suchý článek nebo ne. Osobně si mysím, že to bude mhonem menší probém než momentální znečištění ovzduší. Kdyby to auto již bylo na trhu za rozumnou cenu, okamžitě do toho jdu!
Mam 11 let starej elektromobil s puvodnima gelovejma bateriema a jeste porad mi to ujde 80 km na jedno nabiti, bohate mi to staci na cesty do Praglu a do prace je to jak delany, jestli mi jeste nejakej ten rok vydrzej tak budu spokojenej, takovyhle starsi ojety elektromobily se daj sehnat za celkem slusny penize a benzinku navstivim tak max jednou za mesic, kdyz si chci koupit neco k piti
Článek se vyhýbá vlastnímu dobíjení, takže jak to je v praxi? Zásuvka 230 nebo 400 V, velikost jističe a doba nabíjení je jaká?
a zrychlení stačí za 20 s./tu stovku, hlavně těch 50 by nemělo trvat moc dluho. Hlavní problém je dosud váha a trvanlivost akumulátorů.
Pokud se to zdařilo, je auto do města zrozeno!
Zivotnost auta je brana s pohledu poctu najetych kilometru... Kolik lidi (krome Ala Bundy) jezdi s utem po 300 000 km... A 300 000 km neni problem uz s dnesnima elektromobilama ("na jedny baterky") najet...
to bych rad videl. Bude se to auto rozsype po par letech, nebo je to nejaka super baterie (na jeji vyrobu se pouzilo co? Velmi ekologicky vytezene kovy a jine superciste sracky.) Ono je dost Volv, co jezdi uz vic, nez pul stoleti. Tak jak s tou baterkou?
Dnesni li-ion baterie obsahuji latky, ktere maji za ukol ji po cca 4-5letech chemicky zakonzervovat a tim padem znehodnotit. Zivotnost baterii by tedy mohla byt vyrazne vyssi, ale volne pohozene v prirode by znamenaly velke nebezpeci. Toz asi tak...