Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Éra motocyklových airbagů začíná

Airbagy v automobilech dnes patří do standardní výbavy. Nyní ovšem začíná také jejich éra u motocyklů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prd

hmmm

... dokud si motoidioti s autoidioty půjdou po krku jako v některých příspěvcích zde, tak nezbude ostatním, kteří si dokáží věci srovnat v hlavě, než aby se silnicím vyhýbali, protože lidé jako je např. CuSO4 . 5H2O jsou přesně ti, co nám na silnice tahají válku...

btw: mám auto i moto

0/0
27.5.2008 17:39

afk_cz

kulovy blesk

... a pro tyhle veci ja potrebuju dilnu, jinak bych se nestehoval ;-(

0/0
12.5.2008 21:49

CuSO4 . 5H2O

Hmm

Koho zajímají posraní motorkáři? Čím dřív se někde vymlátí, tím líp. R^

0/0
12.5.2008 16:44

Poserte se

Re: Hmm

Přesně tak naposled mi jeden skončil v prde.. a chduák moje 120 to nevydržela a rozsypala se :-/ ;-( ;-D. Érbegi ne !;-D

0/0
12.5.2008 19:52

oskar

Re: Hmm

nejradsi bych ti ten palec ulomil;-€

0/0
12.5.2008 19:53

kubíkjansů

Re: Hmm

Ty budeš asi velkej blbec......

0/0
12.5.2008 21:05

Fido74

Re: Hmm

myslim že pan dutohlav provokatér ani jiné reakce neočekává :-©

0/0
14.5.2008 14:50

Adam+Kuba

Re: Hmm

to muže napsat jenom někdo kdo v životě neseděl na motorce doufám že se brzo vymlátíš blbečkuR^

0/0
28.5.2008 11:39

tojsouveci

Jsem pro..

Jsem pro, ať se vymýšlejí stále novější a dokonalejší věci pro osobní bezpečí. Ale jsem rozhodně proti, aby nám je časem přikázal stát zákonem jako povinnost.

0/0
12.5.2008 15:07

lukinoo

já mám airbag i v mobilu

a už mi aji vystřelilR^

0/0
12.5.2008 14:32

Poserte se

Re: já mám airbag i v mobilu

Já mám jako érbek břicho R^ :-P ;-) ;-D .

0/0
12.5.2008 19:53

Vít

chybka chybička

...airbag se pak nafoukne během 0,15 sekundy, tedy v kratší době než mrknutí oka...

Tady někomu ulítlo pár desetinných míst, řekl bych tak tři ;-D

0/0
12.5.2008 14:22

SBU

Stanovit minimální věk 25 až 30 let.

Jízda na motocyklu na běžných komunikacích je nádherná a bezpečná, ale musí jej řídit dospělý člověk. Ne děti, jako v současné době. Také je vidět značný rozdíl v bezpečnosti motorkářů pohodových chopristů a závodníků silničářů.

0/0
12.5.2008 13:51

oskar

Re: Stanovit minimální věk 25 až 30 let.

vek nic moc neznamena, ja jsem nikdy jako blazen nejezdil a ty telata co litaj kolik stroj vytahne neprestanou ani ve 30

0/0
12.5.2008 19:57

Tim

Re: Re: Stanovit minimální věk 25 až 30 let.

pokud se toho dožijou...

0/0
13.5.2008 9:32

Coraxus

Čerstvá zkušenost

V pátek jsem jel (autem, žádnou motorku nemám) z práce domů, přede mnou červená Fabia combi, před ní nějaký pomalejší auto.

Na rovince začala Fabia předjíždět, přesto že z protisměru jela osvětlená motorka (dospělá velikost, žádný moped). Magor ve Fabii prostě vyjel do protisměru a donutil motorkáře uhnout až na krajnici.

Za chvíli jsem tu Fabii předjížděl, uvnitř seděl dvacetiletý blbeček s bluetoothovým handsfree a vypadal cool.

Je nějaký airbag proti těmhle vrahům???

0/0
12.5.2008 13:43

tojsouveci

Re: Čerstvá zkušenost

Mnohokrát uhnu až na krajnici, když někdo v protisměru předjíždí a nechává mě to chladným.

0/0
12.5.2008 15:09

Coraxus

Re: Re: Čerstvá zkušenost

To chápu, proto jsi ještě naživu - ale magora z Fabie to neomlouvá, prostě je proti předpisům, aby si takhle vynucoval, že mu uhneš. Nemá na to právo.

0/0
12.5.2008 16:38

Pepa

Re: Re: Čerstvá zkušenost

Jo, tak uvažuje řidičR^. Bohužel většina blbů si řekne: "Já jsem v právu, co bych uhýbal, ještě si klidně zrychlím."

0/0
12.5.2008 20:41

jamares

Re: Čerstvá zkušenost

nojo ja zas jel vcera z vikendu a kolonu predjelo pres dvojitou plnou asi 20 motorkaru.. a ani jim nevadilo ze auta v protismeru prinutili uhejbat do krajnice..

0/0
12.5.2008 19:21

aljav

výsledek bude -

1/ šílenci na dou kolech budou riskovat ještě více

2/ po silnicích, polích a pod. budou poskakovat figurky jak od michellinu !

0/0
12.5.2008 13:07

3x pro pravdu zabanovany astatic

Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa...V Benešově jsem jel kolem tří motorkářů stojících u křižovatky. Kousek za Benešovem mě předjížděli. Úzklá, klikatí silnička. Z jedné strany potok, z druhé škarpa, místy lesík, jinde skály až ke škarpě. Dva idioti mě předjeli vcelku vysokou rychlostí v zatáčce a než jsem se vzpamatoval jak kolem mě prolítli tak ten třetí megaidiot mě předjel zprava!!!

Po asi dvou kilometrech je propadlá silnice do potoka. Je tam semafor a jezdí se střídavě jedním pruhem. Ti tři tam kupodivu stáli. Měli jsme červenou. Ale v momentě, kdy začala z protisměru jezdit auta, tito tři magoři se rozjeli a jeli proti autům.

Takovým kreténům fakt jen hodit klacek do předního kola. Nic víc. Ideální by bylo, kdyby četníci jezdili v neoznačených autech a motorkách. Všechno točit/fotit a sbírat řidičáky a motorky. Jinak se takových hovad nezbavíme a než se zabijou sami, to bude trvat dlouho.

0/0
12.5.2008 12:55

aljav

Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

to se nedá ani komentovat !

0/0
12.5.2008 13:10

M

Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

Ja motorkář jsem, ale se svým životem mám určité plány, takže s rozumem.

K těm neoznačeným policajtům - nesouhlasím s tim. Akorát budou honičky a místo toho aby tihle kreténi jeli jak hovada, tak pojedou jak hovada na krev, aby je nechytli. Čili ještě o kousek víc na hraně. Myslím, že by to přineslo víc škody než užitku. Stát ani Policie se o vás nepostará, kašlete na ně a buďte rád, že netrefili chodce. Svodila si svojí daň vyberou.

0/0
12.5.2008 13:10

Masox

Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

To je závažné nepochopení, kolego. Nejde o to se s nimi honit, ale přestupek zdokumentovat a zavést odpovědnost provozovatele vozidla za finanční stránku postihu a zároveň u dopravních přestupků zrušit právo "hájení" osoby blízké. Jela tvoje motorka nebezpečně? Tvrdíš žes to nebyl ty? To máš peška, je tvůj problém komu fichtla půjčíš - flastr zalepit nebo exekuce na půl roku na všechny prachy nad životní minimum a propadnutí věci. Odepření vydání osobních údajů přestupce? Není v sázce ústavní právo osoby = máš to za t.č. - na 5 let řidičák, propadnutí věci, na rok exekuce příjmů na životní minimum + nájem. Opakovaný "výskyt" - doživotní zákaz, flastr 5tinásobek ročního příjmu, propadnutí věci a nazdar.

0/0
12.5.2008 13:43

aljav

Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

R^

0/0
12.5.2008 13:58

ty ses dobrej blb

Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

tak primo zavest na kazdeho kto porusi jakekoli predpi 20 let natvrdo a dozivotni exekuce platu(Y)

0/0
12.5.2008 14:52

Masox

Re: Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

Jde o to, že při těchto přestupcích jde o krk spoustě lidí, kteří o to nestojí. Stejně jako jsou tvrdé flastry za obecné ohrožení, nedovolené trhací práce, neodůvodněnou (§13, §14, §15 Trestního Zákona) střelbu na místech která k tomu nejsou určena, a ostatních přečinech proti bezpečnosti s bezprostředně hrozící závažnou újmou nebo velkou škodou, je v rozporu s logikou že flastry za prasárny na silnicích jsou doslova směšné. Zkuste si někdy spočítat energie, o kterých se tu bavíme. Tunové auto jedoucí stovkou má pohybovou energii 390 MJ (MEGA Joule), 3metráková motorka jedoucí dvoustovkou má dokonce 463 MJ. Proti tomu je 300-400 Joule z pistole v ráži 9mm Luger doslova k smíchu (pro blbce je to milionkrát méně). Pokud bychom za etalon brali třeba právě pistoli, tak auta a motorky naplňují definici zbraní hromadného ničení, a přitom je za parohy smí chytit každý vymaštěný ichtyl s IQ halloweenové tykve.

0/0
12.5.2008 15:10

tojsouveci

Re: Re: Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

A ještě na nich není napsáno, že mohou zabíjet vás i osoby ve vašem okolí....:-(

0/0
12.5.2008 15:17

kubíkjansů

Re: Re: Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

Jo. A co třeba do všech motorovejch vozidel povině nainstalovat GPS, který by neustále hlídali polohu a rychlost danýho dopravního prostředku a majiteli by domu chodili jenom složenky a exekutoři. To by bylo teprve to pravý vořechový, co?

0/0
12.5.2008 21:25

marabu

Re: Re: Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

A co třeba takový jídlo, to je taky vražedný. Třeba taková müsli tyčinka má energii 1.7MJ, takže je 5000krát nebezpečnější než kulka z pistole. Jinak řečeno, když na Vás někdo vytáhne bouchačku a bude Vás chtít zastřelit, tak po něm hoďte müsli a pokud 9mm kulka dokáže třeba prostřelit nohu, tak po zásahu tyčinkou dojde k totální anihilaci nepřítele. R^

Teď mě tak napadlo, proč vlastně lupiči netahaj do bank motorky? Vždyť je daleko nebezpečnější po někom hodit dvoustovkou GoldWinga, než amatérsky střílet z pistole. ;-D

0/0
12.5.2008 23:42

tojsouveci

Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

Hmm, tak právě s tím jáí nesouhlasím. Ono by toto "zjednudušení" práce policie mohlio přejít i dál a mohlo by být zle. Např., to, že za třelnou zbraň odpovídá také majitel. Tzn. např. bys po měsíci přiletě z Austrálie a zjistil bys, že tvojí zbraní byl zatřelen nějaký člověk. A policie by místo vyšetřován í obvinila tebe, protože jako majitel máš vědět, kde se tvá zbraň nachází nebo kdo ji mám. Líbilo by se ti to?

Takže ať policie a soudy dělají svoji práci dokazováním, jako to bylo vždy a pokud to nejsou schopny, tak musí zvítětit právo presumce neviny. "Osoba blízká" je součástí ústavy a na ústavu ne nesahá jen proto, aby si policajt zjednodušil práci. Prostě se musí vykašlat na kamera a musí zase měřit a zastavovat přímo na silnicích. Ale ono se jim moc nasilnice nechce a to ani k nehodám, že? Pohodlnější je to u PC v kanclu a teple.:-/ 

0/0
12.5.2008 15:15

Masox

Re: Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

Tuhle odpovědnost už dávno mám (nezabezpečení zbraně proti zneužití), konkrétně od dubna 1995 (v zákonech o střelných zbraních a střelivu byla vždy už od Marie Terezie) a vůbec mi to nevadí. Vlastnictví majetku s sebou totiž nese odpovědnost za něj, stejně jako práva přinášejí odpovědnost za způsob, jakým jsou uplatňována. Ale to si spousta lidí vůbec neuvědomuje.

0/0
12.5.2008 15:21

Masox

Re: Re: Re: Re: Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa

P.S. BTW tyhle kecy fakt miluju. Pokud s "právem" na ochranu gaunera nejde odpovědnost ochraňujícího za škody gaunerem způsobené, není se o čem bavit. Vaše auto mi zabilo tátu, takže pokud nedoložíte že bylo ukradeno (a to regulérně s vynaložením námahy na překonání zabezpečení), mám nárok na náhradu všeho, co mi můj táta za roky kdy mohl žít mohl poskytnout. Tedy, jelikož je to slušny vyčíslitelné jen v penězích, třeba příjem 30% nad průměrem, dokud si nenajdu náhradního tátu. To bych řekl je fér. Nebo snad dodáte jiného? Co takhle matce náhradní dítě? Dětem oba rodiče? Včetně těch let o která přišli? Jde to vůbec vyčíslit? A jakmile to vyčíslíme, odsoudíte se k 50ti letům nucených prací o chlebu a vodě? Velice pochybuju. Takže tu máme zas jen hromadu alibistických keců jako obvykle.

0/0
12.5.2008 15:26

pepa

paráda

Teď už se aspoň zvýší šance na přežití těch, kteří to ve dvoustovce naperou čelně do kamionu ;-D

Celkem na 0,0001%R^

0/0
12.5.2008 9:19

loop

lepší než nic

No to spojení airbagu s motorkou pomocí šňůrky přímo svádí k tomu, aby na to jezdec zapomněl, až bude někde sesedat... ;-D jinak bych si spíš airbag pro motorkáře představoval jako jednu velkou nafukovací kouli, uprostřed které bude jezdec schovaný. Sice potom kombinéza asi trochu ztěžkne, ale dávná moudrost říká: brnění, které není těžší než ty, není kvalitní ;-D

0/0
12.5.2008 6:52

Chytracisko

Re: lepší než nic

Ono to zas tak lehko vytrhnout nejde.

0/0
12.5.2008 11:17

lempl007

Správně!Orgány se musí chránit.

Dobrou cestou se tento vynález vydal.Dnes se často stává, že dárce připraven na dárcovském stroji si orgány zcela rozmašíruje.Udělat toto hlavně na trup a bude více orgánů pohromadě.R^

0/0
12.5.2008 2:59

ja

Re: Správně!Orgány se musí chránit.

;-D;-D;-D hned po ranu se takhle zasmat R^

0/0
12.5.2008 7:10

aljav

Re: Správně!Orgány se musí chránit.

;-DR^

0/0
12.5.2008 13:12

malej pipík

No to je tedy špatná správa

Bo to budou moci tahle motoprasata jezdit ještě rychleji a bez zábran...:-©

0/0
12.5.2008 1:49

sl

Re: No to je tedy špatná správa

To mozna zabrani tak 10% smrtelnych urazu. Ono to 'motoprase' :) zabije tak z 90% sebe. Takovy 'autoprase' zabije tak 50% sebe a na 50% nekoho dalsiho .... Bohuzel zastoupeni motoprasat a autoprasat je mezi obema skupinami temer stejne

Ted si vyber ....

0/0
12.5.2008 1:59

tarmi

vtipné

a jistě účelné, takový límec. Hlavně z fotografií je zřejmá jeho potřebnost ;-D Akorát teda ten testovací jezdec, spadl dle instrukcí a udělal několik sudů opírajíc se o něj, to už se však nepodařilo tomu závodníkovi ve Valencii, který jistě uvítal, že mu airbag nijak nezmírnil pád a jako bonus sklidil jistě posměch publika. Mimochodem neuvažují i o rukávcích? ;-) Ty by třeba pomohly, až se nějakej bezmozek bude řítit 200km rychlostí vstříc svodidlům

0/0
12.5.2008 0:45

sl

Re: vtipné

200km/h a svodidla, to muzes jet tak mozna v kamionu, abys mel nejakou sanci. Ani aute nemas moc sanci natoz na motorce i kdybys mel 20 airbagu

0/0
12.5.2008 2:00

tarmi

Re: Re: vtipné

...to byla ironie ;-)

0/0
12.5.2008 14:59

Chytracisko

Re: vtipné

Při tom "pádu" závodníka o nic nešlo, jen se sklouznul po prdeli. Kdyby ten pád byl o něco drsnější a účastnila se ho také hlava a ramena, asi by byl rád že má obratle v nafukovacím pytli.

0/0
12.5.2008 11:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.