Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Passat s přívěsem by mohl za dva roky platit mýto

Osobní vozy s tažným zařízením na přívěs by mohly za dva roky platit mýtné, podobně jako nyní kamiony, upozorňuje sdružení autodopravců Česmad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andee

Blábol

Každej dovozce aut vám řekne, že má kvůli dálniční známce a silniční dani sníženou nosnost plaťáku za Scorpiem či jiným velkým autem, kterým tahá.  stejně se to bude dělat i v případě mýtného. Stačí si jen o to administrativní snížení zažádat a nechat si ho zapsat do techničáku... redakce idnes zas dělá z komára velblouda... :-©

0/0
20.9.2007 14:53

Cyril

Odstraňme složitosti

Celý výběr mýta se dá zjednodušit tak,že povinnost platit mýto má každé vozidlo,které má svoji celkovou hmotnost vyšší než 1450 kg.Tím by bylo zaručeno,že platit budou všechna vozidla,která se teoreticky mohou dostat s přívěsem nad 3,5 tuny.Pevně doufám,že se toho ti kašpaři nahoře chytnou.:-/

0/0
20.9.2007 0:04

X

Já bych nechal Passaty...

... platit mýto i bez přívěsu.

0/0
19.9.2007 22:46

pepa

hmotnost

já mám osobní auto které s velkým přívěsem hranici 3500 kg překračuje, avšak já jako řidič jí nemohu dosáhnout, vzhledem k tomu, že mé řidičské oprávnění mi to nepovoluje. Takže i když má můj offroad celkovou hmotnost soupravy 6,6 tuny, tak já to řídit nesmím, bo mám řidičák skupiny B do 3,5 tuny, tak proč bych měl platit víc? když stejně nemůžu!!!! Pokud bych měl řidičský průkaz který mi to bude povolovat, tak si to i zaplatím, nevadilo by mi to, ale když tu hranici nesmím přesáhnout, tak je nesmysl abych platil tolik.

0/0
19.9.2007 21:55

X

Re: hmotnost

Ono právě by měla ruku v ruce s tím vstoupit i upravená vyhláška, takže byste na ten Offroad měl mít řidičák na náklaďák.!

0/0
19.9.2007 22:47

chekov

Re: hmotnost

Správně byste ten offroad neměl s obrávněním to 3,5t vůbec řídit.

0/0
19.9.2007 23:20

Pepa

Re: Re: hmotnost

Nevím proč, pohotovostní hmotnost není větší než u Passatu.

0/0
20.9.2007 15:02

Dr.Ozd

Teď jsem toho nějaký zmatený.

Nevím jak zní příslušný odstavec současné vyhlášky ale platívalo.že hmotnost přívěsu za osobní auto nesmí překročit 80% hmotnosti tažného vozidla.Takže třeba zmiňovaný Passat vážící dejme tomu 1.5 tuny nemohl táhnout přívěs těžší než 1.2 tuny.Dohromady je to tedy pouze 2.7 tuny.Takže hranice 3.5 tuny by nemohl dosáhnout.To už dnes neplatí? 

0/0
19.9.2007 20:22

expert

Re: Teď jsem toho nějaký zmatený.

naložený Passat rozhodně nemá 1500 kg - to má tak naložená Fabia...

0/0
19.9.2007 20:40

Dr.Ozd

Re: Re: Teď jsem toho nějaký zmatený.

Ale tenkrát se jednalo o POHOTOVOSTNÍ hmotnost tažného vozidla,tedy prázdného,a prázdný Passat má asi tak těch 1,5 tuny.Pamatuji si to protože jsem míval Fiat125 a ten měl přesně 1000kg.Tahal jsem obytné přívěsy a pamatuji ,že nesměly mit víc jak 800kg.

0/0
19.9.2007 21:48

Performer

Re: Re: Re: Teď jsem toho nějaký zmatený.

tak pokud pohotovostní, tak už to asi hodně dlouho neplatí....

0/0
19.9.2007 23:50

rh2

Re: Re: Teď jsem toho nějaký zmatený.

Nejtěžší Passat je Variant 3.2 V6 FSI 4Motion, s pohot. hmot. 1789kg a nej. hm. 2350kg, nej. hmot. brzěného přívěsu je 2200kg, takže souprava může mít až 4550kg.

0/0
19.9.2007 23:46

Svent

O hovadech

Tenhle stát plodí dva druhy hovad. Jedni hovadiny vymýšlí a druhý těm hovadinám tleskají. A my jsme ten zbytek.(Y)

0/0
19.9.2007 20:02

Jakub

Re: O hovadech

Pravda pravdoucí.8-oR^

0/0
20.9.2007 23:20

regazzi

!!!

Od kdy je plečka VW Passat, sen a modla všech českých podnikatelů, považována za větší auto? 8-o

0/0
19.9.2007 14:01

spartaman

Re: !!!

Pro mě je Prassat, stejně jako Octávka a Superb - vše nejlépe v co nejvíce červeném TDI - postrachem českých silnic. Nejedná se o žádný komplex  (abych nebyl nařčen), bohužel jde o vlastní zkušenost podloženou mnoha desítkami tisíc odřízených kilometrů na českých komunikacích všeho druhu. :-/

0/0
19.9.2007 15:14

Pavel

Re: Re: !!!

Přesně!!! R^ ;-D;-D;-D

0/0
19.9.2007 15:20

mirek

Re: Re: !!!

za tenhle skoro stejný názor mě zdejší diskutující málem ukamenovali.Psal jsem navíc jen to,že si majitelé těchhle poloaut pořád musí na ostatních dokazovat svojí nadřazenost.

0/0
19.9.2007 16:38

m.

Re: Re: Re: !!!

no nediv se jim... on zřejmě né každej kdo má passata nebo superba si léčí nějakej komplex :-) A víš ona většina lidí když dostane služebního passata tak ho vezme, myslím že o nějakým komplexu člověk v ten moment nepřemýšlí. Nebo se má ten člověk se šéfem dohádat že prostě v passatu jezdit nebude, že chce něco jinýho? ;o)

0/0
19.9.2007 17:27

X

Re: Re: Re: Re: !!!

Já bych se klidně dohádal, že chci Mondeo :-)R^

0/0
19.9.2007 22:49

zdeněk

Re: Re: !!!

Máš naprostou pravdu vše pramení z toho,že kupující těchle sr..aček jsou naformovaný z reklamy a z různých článku a domnívají se,že mají nejlepší auto v evropě a snaží se to všem okolo sebe dokazovat.Většinou jsou to opravdoví chudáci,kteří si léčí nějaký komplex,bohužel na nevinných lidech,které tím často ohrožují.Nebál bych se majitele poslat na psychotesty a zjistily by se zajímavé věci  hraničíci s odebráním řidičského průkazu.

0/0
19.9.2007 16:48

m.

Re: Re: Re: !!!

Hele ale pořád z Tebe nejsme schopni dostat v čem jezdš Ty:-) Tak šup šup.. už jsme se Tě ptali v diskuzích u jiných článků :-)

0/0
19.9.2007 17:19

zdeněk

Re: Re: Re: Re: !!!

no v čem jezdím v čem je potřeba mám Velký IVECO daily,Avii 31 L turbo ,1x fiat Ducato 2,8 jtd maxi ,1x ford tranzit, žena má Fiata punto a na dlouhý cesty mám citroen C5 2,2 hdi break ve výbavě exklusive tak si vyber.Měl jsem ve firmě všechno možný,ale tohle se osvědčilo nejlíp.

0/0
19.9.2007 17:34

m

Re: Re: Re: Re: Re: !!!

kterej? Ten Citroen? To souhlas ;-)

0/0
19.9.2007 17:43

m.

Re: Re: !!!

....a proč jsi v tom teda "táááák moc" najezdil když jsou to takový šmejdy?  Proč jsi si nepořídil jiný auto ;o))))) ????? Že by bylo služební? Nenapadlo Tě že velká číst lidí v tom jezdí právě z toho důvodu že je to služební auto? :-)

0/0
19.9.2007 17:23

m.

Re: Re: Re: !!!

pardon "část"

0/0
19.9.2007 17:24

spartaman

Re: Re: Re: !!!

Kde jsi z mého příspěvku vyčetl, že mám ty kilometry najeté v Passatu, Superbu nebo nějaké jiné koncernové plechovce? Napsal jsem jen, že se řidičů těchto aut na silnicích skoro bojím. Na druhou stranu občas jim také něco vrátím, aby si nemysleli, že jsou něco víc. Vím, že bych to dělat neměl, ale znáte to...... :-)

0/0
25.9.2007 11:13

Meďamilec

Re: Re: !!!

f elektryce a spojlerech, elektronech nesnesou žádné auto před sebou!

0/0
20.9.2007 22:20

engels

)))

1)Stát vybere více na mýtném,o to méně vybere na daních.protože bude menší zist

2)Přiznávám se, že  za každou korunu kterou musím zaplatit státu, vymyslím kejl, abych obral tento stát o dvě koruny. A to bud dělat dokud mi bude vládnout ksi/ndl 

0/0
19.9.2007 13:41

Miloslav Karousek

Re: )))

Dostavte se prosím na pobočku finančního úřadu pod který spadáte pro podání vysvětlení... ;-O

0/0
19.9.2007 13:56

m.

Re: )))

ne já myslím že lidi jako ty budou tohle dělat za jakýhokoli vládnutí ;-)

0/0
19.9.2007 17:32

Jakub

Re: )))

Zaplať si kurzy psaní na PC bez překlepů a budeš mít nákladů dost. :-/

0/0
20.9.2007 23:26

péťa

bolševičtí úředníci

Tak to je jasné, kdo má N1 ( většina podnikatelů) zaplatí mýto a stačí mít zapsáno jen tažné zařízení v techničáku. Na silnici se tak budou objevovat 2 stejně těžká auta nebo soupravy a jedno bude platit mýto a druhé nikoliv. Tomu se říká soustavná podpora podnikatelského stavu, dokladem viz povinné přepážky pro možnost odpočtu DPH.Nenávist státních úředníků vůči podnikatelům stále kvete.

0/0
19.9.2007 13:18

Janina7

Re: bolševičtí úředníci

Ale já myslím, tím by se toho dost vyřešilo. N1 je náklaďák pro podnikatelskou činnost, tak platit a to i bez přívěsů. Platí na něj odpočet DPD, pohoné hmoty se dávají do nákladů, jednosznačně platit! A je pokoj!

0/0
19.9.2007 13:37

engels

Re: Re: bolševičtí úředníci

chudákus vy/j/ebaným mozkem, kdyby nebylo středního stavu tak lůza chcípne.

0/0
19.9.2007 13:41

von Kleist

Re: Re: Re: bolševičtí úředníci

Stredni stav, jak to spolu souvisi? A kazdej ze "stredniho stavu" ma osobak napsanej jako N1?? No, nejaci "ochcavaci" mozna...

0/0
19.9.2007 13:59

Janina7

Re: Re: Re: bolševičtí úředníci

Ale di. A ta lůza má možná víc peněz než střední stav. Což tedy nepovažuji za moc ideální jev.

0/0
19.9.2007 14:41

X

Re: Re: Re: bolševičtí úředníci

No já bych právě řekl, že "velkopodnikatelé", kdyby nebyli, tak se vůbec nic neděje, prtože jejich přínos pro stát je 0,000 nic.:-©

0/0
19.9.2007 22:54

engels

Re: Re: bolševičtí úředníci

za/sra/nej/ bolševiku odstěhuj se do koreje

0/0
19.9.2007 13:42

Jakub

Re: Re: bolševičtí úředníci

Sakra, chci si odečíst to DPD:-) a na berňáku to nějak nechápou.

0/0
20.9.2007 23:23

spartaman

Re: bolševičtí úředníci

Proč ti vadí přepážka v autě? 8-o

0/0
19.9.2007 15:10

shr3k

Re: bolševičtí úředníci

Přepážka N1 a výjimka nemožnosti  odečtu DPH u firemních osobních aut je stejně jen česká specialita, kterou Evropská komise brzy zatrhne. Tuším, že ten návrh už prošel do EP.

0/0
20.9.2007 11:01

kogen

hihi

tak to vám přijdem urvat hlavy a budem je vozit na vozéku... kreténi... ;-O[>-]

0/0
19.9.2007 13:00

ddt

jeste, ze mam skodovku...

;-D

0/0
19.9.2007 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.