- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každej dovozce aut vám řekne, že má kvůli dálniční známce a silniční dani sníženou nosnost plaťáku za Scorpiem či jiným velkým autem, kterým tahá. stejně se to bude dělat i v případě mýtného. Stačí si jen o to administrativní snížení zažádat a nechat si ho zapsat do techničáku... redakce idnes zas dělá z komára velblouda...
Celý výběr mýta se dá zjednodušit tak,že povinnost platit mýto má každé vozidlo,které má svoji celkovou hmotnost vyšší než 1450 kg.Tím by bylo zaručeno,že platit budou všechna vozidla,která se teoreticky mohou dostat s přívěsem nad 3,5 tuny.Pevně doufám,že se toho ti kašpaři nahoře chytnou.
já mám osobní auto které s velkým přívěsem hranici 3500 kg překračuje, avšak já jako řidič jí nemohu dosáhnout, vzhledem k tomu, že mé řidičské oprávnění mi to nepovoluje. Takže i když má můj offroad celkovou hmotnost soupravy 6,6 tuny, tak já to řídit nesmím, bo mám řidičák skupiny B do 3,5 tuny, tak proč bych měl platit víc? když stejně nemůžu!!!! Pokud bych měl řidičský průkaz který mi to bude povolovat, tak si to i zaplatím, nevadilo by mi to, ale když tu hranici nesmím přesáhnout, tak je nesmysl abych platil tolik.
Ono právě by měla ruku v ruce s tím vstoupit i upravená vyhláška, takže byste na ten Offroad měl mít řidičák na náklaďák.
Nevím jak zní příslušný odstavec současné vyhlášky ale platívalo.že hmotnost přívěsu za osobní auto nesmí překročit 80% hmotnosti tažného vozidla.Takže třeba zmiňovaný Passat vážící dejme tomu 1.5 tuny nemohl táhnout přívěs těžší než 1.2 tuny.Dohromady je to tedy pouze 2.7 tuny.Takže hranice 3.5 tuny by nemohl dosáhnout.To už dnes neplatí?
naložený Passat rozhodně nemá 1500 kg - to má tak naložená Fabia...
Tenhle stát plodí dva druhy hovad. Jedni hovadiny vymýšlí a druhý těm hovadinám tleskají. A my jsme ten zbytek.
Od kdy je plečka VW Passat, sen a modla všech českých podnikatelů, považována za větší auto?
Pro mě je Prassat, stejně jako Octávka a Superb - vše nejlépe v co nejvíce červeném TDI - postrachem českých silnic. Nejedná se o žádný komplex (abych nebyl nařčen), bohužel jde o vlastní zkušenost podloženou mnoha desítkami tisíc odřízených kilometrů na českých komunikacích všeho druhu.
1)Stát vybere více na mýtném,o to méně vybere na daních.protože bude menší zist
2)Přiznávám se, že za každou korunu kterou musím zaplatit státu, vymyslím kejl, abych obral tento stát o dvě koruny. A to bud dělat dokud mi bude vládnout ksi/ndl
Dostavte se prosím na pobočku finančního úřadu pod který spadáte pro podání vysvětlení...
Tak to je jasné, kdo má N1 ( většina podnikatelů) zaplatí mýto a stačí mít zapsáno jen tažné zařízení v techničáku. Na silnici se tak budou objevovat 2 stejně těžká auta nebo soupravy a jedno bude platit mýto a druhé nikoliv. Tomu se říká soustavná podpora podnikatelského stavu, dokladem viz povinné přepážky pro možnost odpočtu DPH.Nenávist státních úředníků vůči podnikatelům stále kvete.
tak to vám přijdem urvat hlavy a budem je vozit na vozéku... kreténi...