Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s novým Peugeotem 308

Je to téměř k nerozeznání stejné, jen o pár centimetrů větší než Peugeot 207 a o pár menší než 407. Co je to? Nový Peugeot 308! Automobilka se rozhodla úplně sjednotit hodně dravý vzhled přídě svých modelů, a novinka tak oproti usedlému předchůdci vypadá opravdu dynamicky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BR75

Kvalita...

...mám takovou story,která se netýká Peugeotu,ale spíše kvality.Jezdil jsem VW a některé závady,které se opakovaly,odpálkovávali v servisu slovy "to se těmto motorům stává"...dokud to bylo v záruce,tak jsem to nějak zvládal,ale když za to chtěli peníze,tak jsem si řekl dost...a šel jsem k Toyotě.Za 4 roky jediný problém,nějaké zvíře se šlo v zimě zahřát do motoru a prokousalo kabel.I když na toto nedává žádný výrobce záruku,kabel vyměnili zdarma(i s prací) a omluvili se za špatně zvolený materiál na obalu kabelu(prý se jim to občas stává).Tato malá story je určitě zajímavý příspěvek k přístupu ke spokojenosti zákazníka.

0/0
28.9.2007 1:18

Harous

Re: Kvalita...

Tak by to melo bejt. Kvalita aut je plus minus stejna. Stejne je nejvic rizikovych komponent vetsinou od stejneho vyrobce. Pokud se v aute neco podela, z valne vetsiny je na tom napsano Bosch... ;-O

Takze kvalitu z velky miry ovlivnuje kvalita servisu a tam jsou mezi jednotlivymi servisy propastne rozdily (i v ramci znacky)... ;-(

0/0
28.9.2007 4:23

Harous

Kvalita

"Jestliže jsme nějaké rezervy ve slícování plastů interiéru našli, byly v podstatě bezvýznamné – třeba při silném zmáčknutí lehce vrzající vnitřní madlo dveří či spodní části středového panelu."

Tak tomu rikam dukaz kvality. Jestli to bude samo horet, budou porad nefunkcni kliky dveri a palubni PC si bude psat co chce jako u 307 je preci jedno. Hlavne ze je to presne slicovany... ;-D

0/0
27.9.2007 21:12

x

Re: Kvalita

Mam 307. Nic nehori, kliky drzi, PC je OK.

Ale zase ma jine problemy ;-)

0/0
29.9.2007 16:48

vico

???

"V extrémně konkurenčním českém prostředí je hodně důležité dobře nastavit ceny"

Zajímalo by mě v čem se české konkurenční prostředí odlišuje od jiných evropských zemí. Že by v extrémnosti? :-):-):-)

0/0
27.9.2007 19:50

spartaman

Zase je to větší než předchůdce

:-©

0/0
27.9.2007 16:24

Dolorez

Fujtajbl

To je ale tlama....to se fakt někomu líbí?8-o

0/0
27.9.2007 16:08

Trezegeut

Si uvědomte

že Peugeot není pro sociálky, proto si můžou dovolit takovou cenu. Důkazem je, kolik že se těch 307 už prodalo. Sociálky ať si koupěj škody, Hundaje a další bambusové vozy a neřešej tady, že je to drahý. Na ježdění do lidlu je fabia HTP jako dělanáR^ 

0/0
27.9.2007 14:01

homeles

Re: Si uvědomte

na ježdění do lídlu je nejlepčí logan kombi ;-D

jinak pažout je pochopitelně shit jako kráva, s loganem plně srovnatelnej ;-D

0/0
27.9.2007 14:07

Dolorez

Re: Si uvědomte

Plžó je právě pro sociálky duší, ne majetkem. Maloměšťácký auto se vším všudy. Oblíbenější je jen Octavia TDi v barvě stříbrné ;-D

0/0
27.9.2007 16:10

Vladimír Řepa, Dolní Lhota u Z

Jedině český auto

Mám Fábii sedan na 14!!!!! hlínách, křídlo, jemnej tuning, nějaký spojlírky mračítka, anténty a decentní nálepky rally, prostě vyhlášená škodovka v kraji a když čas od času to rozjedu na D1, tak třeba z kopce u  humpolce audiny nestíhaj. Ještě teda plánuju xenony a dozadu čirou optiku, na Vlachovce budu king!       

0/0
27.9.2007 13:58

homeles

Re: Jedině český auto

esli nemáš kůží votuněnej volant tak to hoď ze skály woe;-D

0/0
27.9.2007 14:09

Franzimór

OOOO

Nejlepší jsou kecy fabiatiků HTP, co říkaj, že jim žabožrout nebo ital nesmí do baráku. Zato tu jejich hyper výkonnou fábii šroubujou ukrajinci a slováci, což je záruky kvality;-D 

Ségra si na našich vydupala A6, teď jí prodávala, auto bylo starý šest let a můžu říct, pěknej drnčák. Ještě že to nebylo koupený nový, i tak je na tom průstřel jak blázen a byla ráda že to za 180 šlo z baráku

0/0
27.9.2007 13:50

homeles

Re: OOOO

na ségru a její slepovanou audinu ti sere pes, na věci že žabožrouti uměj uďát pořádně tak akorát hořtici to ale nic nemění to si kwa woe uvědom

0/0
27.9.2007 14:10

Coldstone

Francouze nikdy

brácha má 6 let starou Xsaru, výměna výfuku po 3,5 letech, výměna trysek u motoru 5,5 let. Jeho stará, mimochodem, oba blbci, má 307 pět let a je s tím furt v servisu. Ale prej nevadí, oba půjdou do Renaultu. Teda vždy kupujou nové. Není nad Toyotu, Hondu a prémiové značky z Německa.

0/0
27.9.2007 13:43

Ludek_II

Re: Francouze nikdy

jeste, ze ty jsi Einstein rodiny ;-D

0/0
28.9.2007 10:35

Flynn

Pazout

To je zvlastni, proc ale v testech spolehlivosti byvaji Pazouti az na konci?

0/0
27.9.2007 13:18

Coldstone

Re: Pazout

koupíš krásu na oko, ráno se ti vzbudí a je to šereda ;-D

0/0
27.9.2007 13:39

Andee

Re: Pazout

V testech spolehlivosti jsou Peugeoty a Citroeny v čele evropských aut... viz

http://paultan.org/archives/2007/01/31/warranty-direct-reliability-league-table-2007/

0/0
29.9.2007 22:16

Petr

Pěkná sebereflexe...

Líbilo se mi že se chtějí vyrovnat v kvalitě německým vozům, na motoru spolupracovali s BMW a moc se jim líbí TSI z Octavie.

Konečně se Francouzi naučí dělat pořádná auta, snad to časem doteče i Italům...

0/0
27.9.2007 12:53

Andee

Re: Pěkná sebereflexe...

Jo, proto si VW kopil licenci na common-rail od Fiatu ;-DR^

0/0
29.9.2007 22:17

Petr L.

Re: Re: Pěkná sebereflexe...

A jestlipak víš, že common rail vymysleli právě pažouti s mercedesem?;-) 

A to někdy před deseti lety, tedy v době, kdy se VW pořád vytahovali tím svým tdi (tractor diesel inside);-)

0/0
9.10.2007 12:32

stowaway

výhrady

Moc se mi nelíbí systém vibrování sedátka při vybočení z pruhu - to, že se leknu, určitě nepříspívá k bezpečnosti :většina lidí ( nechci říct rovnou žen)při překvapivém zavibrování podvědomě strhne volant zpět - jenže tam už bude motorka :-/ A je to...

A že 106 měla plynové vzpěry kapoty je blábol - možná nejdražší verze-měl jsem 106 1,4 nafta a byl tam drát : dobře si to pamatuju, lezl jsem tam pořád, protože pálil žhaviče jeden za druhým a já měnil a měnil...

K ceně není co dodat ;-(

0/0
27.9.2007 12:51

Filas77

Re: výhrady

106ku neznám, ale u 306ky úplně obyčejný 1,4ky máme plynový vzpěry na kapotu. To je dost divný, že je 408 nemá :-/

0/0
27.9.2007 13:33

Speedy

Re: Re: výhrady

s těma vzpěra je to model od modelu, 106 S16 je měla, litrová né, 406  coupé, 2,1 TD a 2,0 HDI 80 kW to měly, 307 break HDI 66 kW je neměla, ale SW s 80 KW je mělo. 306 sem měl 1,9 TD  a pak 2,0 benzína a ten to neměl,  206 1,9 D, 2,0 HDI a 2,0 GTI ani jedna. Víc pežotů jsem zatím neměl... 

0/0
27.9.2007 13:54

stowaway

Re: Re: Re: výhrady

No i tak sis to užil...;-D

Já jich měl taky víc, nejdéle právě tu 106D...spotřeba fantazie, ale v zimě nepoužitelné- ten těžký motor v malém autíčku způsoboval, že se to chovalo jak sáně, na ujetém a zmrzlém to prostě chtělo jet jen rovně, nějaké kroucení volantem a experimenty se zimníma gumama to totálně ignorovalo...:-(

0/0
27.9.2007 16:14

bullshit

řeknu to narovinu:

:-©Zádnej francouzskej žabožrout nebo nedej bože španěl mi nesmí do garáží...  Z francouzskýho zboží skousnu jedině hořtici, na ostatní sem alergickej. Horší už snad, krom balkánu a šikmooček jen poláci.Rv:-©

0/0
27.9.2007 11:00

KarlaEgon

Re: řeknu to narovinu:

a koho to zajima;-D

0/0
27.9.2007 11:40

Petr

Re: řeknu to narovinu:

ty seš ale vůl kluku, dle tvého vyjadřování ještě ani nemáš řidičák

0/0
27.9.2007 12:25

Filas77

Re: řeknu to narovinu:

A co máš za auto ty chytráku? Já se nahodou po zkušenosti s německými auty chystám Peugeota pořídit. Jednoho už v rodině máma a je s ním naprostá spokojenost.

0/0
27.9.2007 13:35

bullshit

Re: Re: řeknu to narovinu:

Sem patriot, mam vochcávku 1.9 kombi f tdíčku na hlínách, v plný palbě. černý skla a vzadu nofear a nestěžuju si. ;-DR^[>-]

0/0
27.9.2007 13:44

kubisek.no1

uvidíme

307 byl shit. Tak jsem zvědav kolik na tomto vydrží přední kotouče, jestli už toto bude brzdit a nebo jako u 307, kde bylo rychlejší sundat nohu z plynu(HDI), jestli HDi bude fakt žrát 4,6 na sto a ne 8 atd. samozřejmě věřím tomu že vyměnili a přitvrdili šíleně měkké a nepohldlné sedačky za něco lepšího co alepoň čliověka v zatáčkách drží. uvidíme, čekám na zkušební jízdu :)

0/0
27.9.2007 9:40

Trambus

Re: uvidíme

u mně 307 HDI 140.000 km bez problémů....  :-)  spotřeba podle počáítače 6,2, mám kombíka a jezdím půl město, půl mimo cca....   :-)

0/0
27.9.2007 10:49

Mak1

Re: Re: uvidíme

140 000 na jedny brzdový kotouče ??? Člověče, brzdíte vůbec ;-D

0/0
27.9.2007 12:25

Trambus

Re: Re: Re: uvidíme

Jako brzdím, ale každých 14 dní s tím dávám trasu do itálie a zpět a to kiláky pěkně naskáčou.....:-(

0/0
27.9.2007 13:41

Dr.Ozd

Re: Re: Re: uvidíme

A kde je problém?Za komoušů jsem měl Fiata125,najeto 150 000 a kotouče v pohodě,pak jsem najezdil se Sierrou 220 000 na původních kotoučích atd.Vždycky akorát před STK na soustruhu 5 setin stáhnout,aby seděly v rovině.Asi jsi jeden z těch,co vidí 100 metrů před sebou červenou na semaforu a ještě jdou po plynu aby posledních 50 metrů brzdili co to dá.

0/0
27.9.2007 15:29

Drussbarb

Hm

hendikep??? To slovo se mi nejak nezda ... Jinak je fakt strasna skoda predrazenosti Mazdy 3 - chtel bych ojetinku, ale penizku malo ;-( Poslete mi prispevky, pak napisu dojmy R^

0/0
27.9.2007 8:39

Ludek_II

Re: Hm

Pujc si od Talmanky volvo ;-)

0/0
27.9.2007 11:51

Drussbarb

Re: Re: Hm

Nechcu podporovat Svedy, dokud nas nenechaji vyhravat v hokeji [>-] Japonce mam rad, ti nas vzdycky nechaji :-)

0/0
28.9.2007 7:52

Ludek_II

Re: Re: Re: Hm

Takze ani Ikea ? ;-D

V hokeji s nima mozna mame problemy, ale ve fotbale by nas mozna take nechali vyhrat - a kdyz ne, tak jim Repa rozbije hubu a Horvath vyprovodi ze stadionu hajlovanim ;-) Takze ja bych do toho volva klido sel

0/0
28.9.2007 10:39

Drussbarb

Re: Re: Re: Re: Hm

Tak jsi mne ukecal. Lucinko, kdyz je ten svatek, das mi sve volvo? Za trzni cenu 10k? Prosiiim [>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
28.9.2007 17:16

hgh

předražený krám

No ta cena nad veškerou konkurencí, která v sobě nezahrnuje ani klimatizaci, což je dnes v této třídě standart je dost přestřelená. Vzhledem ke kvalitě a parametrům bych viděl zaváděcí cenu tak maximálně na 365 tisících... Podobný tah už udělal Fiat se Stilem a skončilo to velkými ztrátami, takže myslím že podobný to bude s peugeotem... Jen tak dále... ;-D

0/0
27.9.2007 8:35

Trambus

Pěkná drožka

Za svou krátkou řidičskou kariéru jsem měl 306 a teď 307 a myslím, že příští rok bude na řadě 308.

0/0
27.9.2007 7:24

tojefuck

Re: Pěkná drožka

Upřímnou soustrast a hodně štěstí v servise:-)

0/0
27.9.2007 7:56

homeles

Re: Pěkná drožka

rozumim, potrénoval ses už dost na těch francouzskejch křápech ale další šunt? Myslím že tréninkuk bylo dost a teď je čas si konečně koupit auto neo ne? 

0/0
27.9.2007 8:12

Trambus

Re: Re: Pěkná drožka

Jako proč? 306 jsem měl ojetou, 307 kombíka jsem už kupoval novou a nikdy jsme s tím neměl žádný problémy. Na 307 mám najeto 140.000 km a krom běžný udržby jsem měnil akorát žhaviče. Dokonce i tlumiče jsou původní, loni jsme si je nechal měřit a byly v poho......  Takže já jsem ten spokojenej zákazník.  

0/0
27.9.2007 10:46

Filas77

Re: Re: Pěkná drožka

To já trénoval dost dlouho na vozech koncernu VW, to mě už omrzelo. A tak si koupím konečně AUTO - Peugeota.

0/0
27.9.2007 13:37

Umberto

To je srovnání jak stehno

Člověk, kterej si bude kupovat Peugeota, nebude procházent ceníky rejžovo bambusovejch pekáčů z koreje. A stejně člověk, co si bude kupovat Jaguára nebo Volvo, nebude řešit nějakýho Peugeota.  Už vidím lidi, jak celí žhaví přesedaj z osvědčenejch evropskejch aut do směsnějch bambusovejch pekáčů. Leda ti co chodí nakupovat na tržnici.

0/0
27.9.2007 7:08

homeles

Re: To je srovnání jak stehno

nebo do Lídlů...;-D

0/0
27.9.2007 8:13

Tom

Re: To je srovnání jak stehno

Ty uz to víno nepisj.... :-)

0/0
27.9.2007 10:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.