- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...mám takovou story,která se netýká Peugeotu,ale spíše kvality.Jezdil jsem VW a některé závady,které se opakovaly,odpálkovávali v servisu slovy "to se těmto motorům stává"...dokud to bylo v záruce,tak jsem to nějak zvládal,ale když za to chtěli peníze,tak jsem si řekl dost...a šel jsem k Toyotě.Za 4 roky jediný problém,nějaké zvíře se šlo v zimě zahřát do motoru a prokousalo kabel.I když na toto nedává žádný výrobce záruku,kabel vyměnili zdarma(i s prací) a omluvili se za špatně zvolený materiál na obalu kabelu(prý se jim to občas stává).Tato malá story je určitě zajímavý příspěvek k přístupu ke spokojenosti zákazníka.
Tak by to melo bejt. Kvalita aut je plus minus stejna. Stejne je nejvic rizikovych komponent vetsinou od stejneho vyrobce. Pokud se v aute neco podela, z valne vetsiny je na tom napsano Bosch...
Takze kvalitu z velky miry ovlivnuje kvalita servisu a tam jsou mezi jednotlivymi servisy propastne rozdily (i v ramci znacky)...
"Jestliže jsme nějaké rezervy ve slícování plastů interiéru našli, byly v podstatě bezvýznamné – třeba při silném zmáčknutí lehce vrzající vnitřní madlo dveří či spodní části středového panelu."
Tak tomu rikam dukaz kvality. Jestli to bude samo horet, budou porad nefunkcni kliky dveri a palubni PC si bude psat co chce jako u 307 je preci jedno. Hlavne ze je to presne slicovany...
Mam 307. Nic nehori, kliky drzi, PC je OK.
Ale zase ma jine problemy
"V extrémně konkurenčním českém prostředí je hodně důležité dobře nastavit ceny"
Zajímalo by mě v čem se české konkurenční prostředí odlišuje od jiných evropských zemí. Že by v extrémnosti?
že Peugeot není pro sociálky, proto si můžou dovolit takovou cenu. Důkazem je, kolik že se těch 307 už prodalo. Sociálky ať si koupěj škody, Hundaje a další bambusové vozy a neřešej tady, že je to drahý. Na ježdění do lidlu je fabia HTP jako dělaná
na ježdění do lídlu je nejlepčí logan kombi
jinak pažout je pochopitelně shit jako kráva, s loganem plně srovnatelnej
Mám Fábii sedan na 14!!!!! hlínách, křídlo, jemnej tuning, nějaký spojlírky mračítka, anténty a decentní nálepky rally, prostě vyhlášená škodovka v kraji a když čas od času to rozjedu na D1, tak třeba z kopce u humpolce audiny nestíhaj. Ještě teda plánuju xenony a dozadu čirou optiku, na Vlachovce budu king!
esli nemáš kůží votuněnej volant tak to hoď ze skály woe
Nejlepší jsou kecy fabiatiků HTP, co říkaj, že jim žabožrout nebo ital nesmí do baráku. Zato tu jejich hyper výkonnou fábii šroubujou ukrajinci a slováci, což je záruky kvality
Ségra si na našich vydupala A6, teď jí prodávala, auto bylo starý šest let a můžu říct, pěknej drnčák. Ještě že to nebylo koupený nový, i tak je na tom průstřel jak blázen a byla ráda že to za 180 šlo z baráku
na ségru a její slepovanou audinu ti sere pes, na věci že žabožrouti uměj uďát pořádně tak akorát hořtici to ale nic nemění to si kwa woe uvědom
brácha má 6 let starou Xsaru, výměna výfuku po 3,5 letech, výměna trysek u motoru 5,5 let. Jeho stará, mimochodem, oba blbci, má 307 pět let a je s tím furt v servisu. Ale prej nevadí, oba půjdou do Renaultu. Teda vždy kupujou nové. Není nad Toyotu, Hondu a prémiové značky z Německa.
To je zvlastni, proc ale v testech spolehlivosti byvaji Pazouti az na konci?
koupíš krásu na oko, ráno se ti vzbudí a je to šereda