- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když už jedu jednou za 14 dní na nákup, tak vedle obchoďáku sehnat domkáře pronajímajícího garáž nakupujícím budu shánět docela blbě.
já bych chtěl mít jeho starosti. Ale z druhé strany, já mám někdy dojem, že u nás je na parkovištích tolik míst pro invalidy, že to někdy vypadá, jakoby 50% obyvatel byli postižení lidé. Navíc jsem vypozoroval, že tam skoro nikdy není postiženého řidiče vidět. Není to námět pro vědecký výzkum? Co na to vědci z UK ?
Tata rekl, at si koupi auto z penez z brigady, ten se nas*al a bojuje proti automobilismu vubec. Ja u domu nemam kde zaparkovat, protoze mesto se nachalo uplatit vedenim hotelu a garazi a vsude, kde se driv stavalo, dalo zakazy zastaveni.
Pan Pijanowski působí jako vědecký pracovník na univerzitě ve městě West Lafayette? Copak tam asi dělá? Podle promyšlenosti jeho studie hádám že čistí zkumavky a krmí laboratorní myšky.
Neznate souvislosti. Nektere staty USA maji zakony, ktere stanovuji min. pocet parkovacich mist napriklad na plochu obchodu. Vysledkem je, ze treba v L.A. je soucet plochy na parkovani vice nez 80% plochy stredu mesta(!!!) Pak by vas to asi zacalo stvat - jedete nakupovat a do obchodu vedle musite prejet autem, protoze diky obrovskemu prazdnemu parkovisti byste museli tlacit vozik treba 500 metru.
mají něco do sebe, vždycky pobaví. Už tady někdo četl zajímavou, hodnotnou emerickou studii?
Jakože čím víc parkovišť, tím víc odkapávajícího oleje? A já si doteď myslel, že to souvisí jen s počtem aut...