Diskuze
Vynález z Valašska může zachránit životy na přejezdech
Děkujeme za pochopení.
EvzenG
Cizinci ?
A co cizinci, ty pošleme pod kola vlaků? Nebo je donutí koupit kouzelnou krabičku na jedno použití?
Toto řešení je nanic
martin
staré přejezdy
Podařilo se mi vjet na starý přejz na jedné lokální trati, který nebyl vybaven světelným značením, a zvuková výstraha (zvoneček jak na kole) byla slyšet až v tu chvíli, kdy jsem vjel na přejezd a úlekem z toho že se přede mnou sklápí závora jsem hamtnul na brzdu a motor zdechl. Než jsem nastartoval a pokusil se vycouvat už jsem měl druhou závoru na střeše /naštestí na hagusech) Jelikož jsme nevěděl jaké vlaky a jakou rychlostí na té trati jezdí, snažil jsem se závoru nadzvedávat a vycouvat. Skončil jsem s odřeným hagusem, zrcátkem a lemem kapoty. No a "už" za 10 min se objevil motoráček jedoucí krokem.... Takže je potřeba zmodernizovat zabezpečení přejezdů na současnou technickou úroveň a dále si myslím, že by nebyl takový problém, umístit na přejezd něco na způsob infrazávor, které by při přerušení paprsku = vozidlo na přejezdu, odeslaly varovnou hlášku na nejbližší stanici, která by mohla varovat strojvedoucího. Zastavit o metr dále a auto zůstat mezi oběma závorama .......
Wolfsteen
No nevím
Ono jde o to, že problém železničních přejezdů je v lidech. A ti budou klidně ignorovat i signál z krabičky...
stowaway
Re: No nevím
Přesně, já to taky nechápu, vždyť navrhované řešení je systémově totéž jako červená světla - a když někdo ignoruje červená světla, bude ignorovat i hvízdací krabici...
U nás pomohlo, když se místo závory přes půl přejezdu z každé strany nainstalovaly závory přes celou šířku cesty - objet to teď nejde a každý musí čekat, ať chce, nebo ne - možná by to šlo realizovat všude, nepřipadá mi to nijak drahé...
Ghut Jarchowski
.!
Nechápu proč se musí pořád chránit blbci. Nechal bych to bez ochrany a ono by se to vystříbřilo.
Rob
Re: .!
Bohužel ten "blbec" způsobí vykolejení vlaku a zranění i "chytrých" ve vlaku :o/
redwasp
to je ale blbost
Tomu rikam kolosalne hloupy napad. Jediny vysledek by byl, ze namisto na cervene svetlo na prejezdu se budou lidi spolehat na akusticky signal z krabicky. Namisto opatrneho prejeti s rozhlednutim prejezd prohuci stovkou.
A co kdyz krabicce dojdou baterky? Co kdyz zrovna pojede nejaka drezina bez krabicky a upozorneni se nevysle?
Ten napad mi pripada zhruba stejne urovne jako od toho idiota co vymyslel rotujici tyce u fotbalovych branek, aby padalo vice golu.
__XXXX___
Re: to je ale blbost
Taky si myslím, že nějaký austický signál je od věci a lepším řešením jsou současné závory. Ani proti těm ocelovejm hrotům bych nebyl. Akustický signál se dá přeslechnout, třeba když posloucháte nahlas hudbu....
iuos
hmm
nevím jak ostatní, ale já se před přejetím kolejí rozhlédnu... přijde mi to normální... pokud jsou závory dole, pak počkám až se zvednou... přijde mit o normální
jarda.h
Pokud řidič
objíždí spuštěné závory, jeho inteligence je v tom případě neslučitelná se životem. Příroda si vybere svou daň sama
Alex
Re: Pokud řidič
Přesně tak, je to přirozený výběr...
Stejně, když lidem zabráníme umírat na přejezdech, tak budou ti stejní lidé umírat jinak...
Ach jo (bls1)
Kamery
Bezpečnostní rezerva u oficiálních systémů musí vždy být větší, než u některých jedinců. Tzn. začátek akustického signálu by byl stejný jako rozsvícení červených světel a ty stejně někteří řidiči ignorují. Řešil bych to spíš kamerama. Neboli nahrazení výjimečného ale fatálního trestu (nehoda) nevyhnutelným, ale pouze administrativním, trestem.
free78
na pytel
řešení na pytel. 2 miliony řidičů si povinně koupí nějakou hloupou krabičku a ČD ušetří...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...