Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s novou astrou sedan

Až na výjimky v podobě levného Renaultu Thalia a Dacie Logan se jim v Česku moc nedaří. Tento typ aut se nejlépe prodává v Rusku a v Turecku. O čem je řeč? O autech z kategorie sedan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr07

Konkurence

Slusna konkurence pro Skoda Octavia.

0/0
10.10.2007 21:11

malinx

85kw málo

to asi testoval někdo kdo řídí výhradně 6 válce .... by se mněl redaktor poohlédnout po tématech kterým rozumí ale auto to asi nebudou ...

0/0
10.10.2007 9:49

Elektronek

Re: 85kw málo

85 kW je docela malo na auto, co vazi prazdny jednu a pul tuny

0/0
10.10.2007 11:03

Deleter

Re: Re: 85kw málo

Astra váží 1100 kg.

0/0
10.10.2007 11:51

Re: Re: Re: 85kw málo

kolik váží fabia s motorem 37 KW ?

0/0
10.10.2007 14:35

Deleter

Re: 85kw málo

Výkon (maximální) nerovná se krouťák. Je možný, že to panu redachtorovi při 900/min na dvojku cukalo.;-)

0/0
10.10.2007 11:52

rencar

Re: 85kw málo

85 kw je malo, at chces nebo nechces. Ano, mam 6ti valec, 120kw na 1300kg. To uz trochu jede... ale tohle musi bejt straslive lina sunka...

0/0
10.10.2007 11:59

spartaman

Re: Re: 85kw málo

Evidentně jsi nikdy v žádné líné šunce neseděl. Jinak bys to neřekl.

0/0
10.10.2007 13:26

rencar

Re: Re: Re: 85kw málo

Prave ze jsem sedel ve spouste sunek, proto taky muzu srovnavat - zato ty jsi asi nikdy nesedel v 6ti valci - to clovek nepochopi dokud se v necem takovym nesveze.

0/0
10.10.2007 13:36

spartaman

Re: Re: Re: Re: 85kw málo

BMW 330xd není šestiválec? A mimo to jsem jezdil ještě v BMW 740iL, to je dokonce osmiválec, jestli se nepletu.

0/0
10.10.2007 13:46

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Pak taky ještě Saab 9-5, to je taky šestiválec a navíc byl načipovanej (myslím že 270koní) a pak jsem taky prubnul BMW 530d, taky šestiválec a taky jsem se svezl v Mercedesu 500CL (to je myslím dokonce 12-cylindr) ;-)

0/0
10.10.2007 14:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

A co trabant ? V německu si ho pracháči už zase kupujou, stýská se jim po starých dobrých časech.

0/0
10.10.2007 14:39

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

S kamarádovým Trabim jsem se něco jezdil (v kombíku, heč :-)).

0/0
10.10.2007 16:41

rencar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Fakt teda potom nechapu o co ti jde kdyz vis o cem mluvim ? Leda snad ze ve vsech tech autech ses pouze svezl a doma mas naslapanyho dravce Fabia 1.2 HTP ...

0/0
10.10.2007 17:33

ss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Milej zlatej rencarku vono se tady ze vsech typku co jezdi vyhradne sestivalce a normalni vozy jsou jim malo vyklubali pubertaci co jeste nemaji ridicak ;-D

0/0
11.10.2007 0:14

rencar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Klidek boobiku , at si jezdi kazdej cim chce , ja budu jezdit

sestivalcem a ty si jezdi nejakym starym vrakem nebo fabii HTP 

social-line edition. Ale at se to dotkne koho chce tvrdim ze 85 kw je

malo a muzete se vztekat a stavet se  treba na hlavu jak chcete...(Y)

0/0
11.10.2007 9:48

simca_1301

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

R^R^R^

0/0
18.10.2007 10:52

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Snu, synu, přečti si moje příspěvky v této diskusi a zjistíš, že jezdím Astra G Caravan 1,.6 16v (74kW). To auto není líné a ta 85kW v tomhle sedanu bude ještě lepší. Proto říkám, že jsi v líném autě nejel. Protože jsou ještě línější auta. Možná jsi je nezkusil, například Octavia I 1.6i je fakt nemohoucí mrcha. Nebo Felicie s 1.3 motorem. Nebo jestli budeš mít příležitost, svez se ve Wartburgu. Nebo v nějakém tom Daewoo, co má motor 0.8. Tohle jsou líná auta, ale ne sedan nižší střední třídy s 85kW.

0/0
11.10.2007 8:52

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

A ještě jedna věc, je jasné, že se 85kW nemůže rovnat třeba tomu načipovanému Saabu, nebo tomu 12válcovému Mercedesu nebo WRX od Subaru, to je samozřejmě úplně jiné svezení, ale myslím si, že to je dostatečná výkonová rezerva, abys zvládl bezpečný předjížděcí manévr a k tomu, abys nebyl brzda na silnicích. Kapišto?

0/0
11.10.2007 8:55

rencar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Jo ahaaaa od tud vitr fouka proto ten flamewar - pan je stastnym majitelem  nalesteny bily Astry social line edition  ... no joooooooo . Tak to sory bobku ze jsem urazil tvoje city... ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.10.2007 9:53

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Ty jsi mamlas, bavíme se o tom jak je motor výkonný a živý, ne o tom, kdo čím jezdí.

A nevím, co je social edition na modelu, který má klima, 4 airbagy, palubní PC, multifunkční volant, metalízu, ABS, rádio s CD, polohovatelný volant, hagusy, všechno v elektrice a spoustu dalších doplňků. Cena nového vozu byla cca 680tisíc. Myslím v téhle zemi docela nadstandard.

0/0
11.10.2007 10:19

rencar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

No koukam je to tvuj domaci mazlik ta astra .... takovej trochu fetis co?. Nic proti ale nereknu pokud si nekdo doma lesti mercedes a i to je podle me jety .... ale lestit si a ukajet se nad astrou no nevim . Jako na popojizdeni po meste pro manzelku asi dobry auto ale jinak .... mno proste maly auto nizsi tridy...

0/0
11.10.2007 10:42

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

No tak, zrovna jí neleštím :-) Na to fakt nemám čas.

Ale někdo musí jezdit holt Medvědem, někomu stačí Astra. Takovej je život. jen mi šlo o to, že jelikož jsem měl možnost vyzkoušet mnoho aut téměř všech kategorií, tak 85kW bych mezi líná auta neřadil. Je jasné, že na Audi A8 by 85kW-ový motor byl slabý, ale sedan nižší střední třídy řadí tento motor mezi slušně živá auta.

0/0
11.10.2007 10:46

Lavet

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 85kw málo

Kasli na to, je to blb co si honi triko, ze ma 6 val.mam 120kW na 1140 kg a takovou hloupost bych nikdy nerekl, jasne, zvyknes si na to a pak mi to prijde taky malo. Ale liny auto to urcite nebude. A abyste me nenarkli, ze nevim o cem mluvim, tak nejsilnejsi sem ridil 650i a nejzivejsi wrx.

0/0
7.11.2007 9:26

Arth

Re: 85kw málo

Jo, je to mazec...  :-)  85kW málo pro auto tohodle typu...  k tomu úplně PŘESNĚ patří ty výkřiky tady o BMW 740! :-))))) 

0/0
10.10.2007 20:38

Ender

Re: 85kw málo

Jeden zakladni poznatek. Vykon a zvlaste maximalni nemusi byt opravdu tak podstatny. U 16V 1,6 litru byva postaveny hrozne vysoko v otackach (6000), protoze nejvyssi kroutici moment je klidne u 4000ot/min. Jenze pokud jedes do velkeho kopce a v serpentynach s vyjezdem na pas treba v Alpach, tak je ti tech 85kW dost na prd. Hlavne s rostouci vyskou vykon vyrazne klesa, ale hlavne bys motor tim vytacenim krapet zapekl(kombinace 5000 otacek a 30km v hodine opravdu neni to prave) a zblaznil se hlukem. Proste at se to vyznavacum maloobjemovych vysokovykonnych nepreplnovanych benzinu libi nebo ne, tak o dost slabsi(podle max vykonu) preplnovany turbodiesel je chte nechte do vetsich kopcu lepsi volbou. Uz kdyby jen z duvodu neklesajiciho vykonu s nadmorskou vyskou diky preplnovani a pak dale parametry 250Nm pri 1800rpm...

0/0
23.10.2007 17:19

spartaman

Re: Re: 85kw málo

No tfuj, on snad ještě začne s tou hnusnou ropou? ;-D

0/0
24.10.2007 13:16

spartaman

Ty woe, redaktorskej

Logan a Thália konkurence pro Astru? To jste se snad po......, ne? 8-oRv

0/0
10.10.2007 9:34

kysela rybicka

Re: Ty woe, redaktorskej

on se nepo...., WOE. pise tam, ze logan a thalia jsou sedany, ktery se u nas dobre prodavaj. ne ze to je prima konkurence! naucte se cist

0/0
10.10.2007 10:59

spartaman

Re: Re: Ty woe, redaktorskej

Tak jsem si to přečetl a pravdu mám já. :-)

0/0
10.10.2007 11:34

kysela rybicka

Re: Re: Re: Ty woe, redaktorskej

Astra Sedan tu navíc má i přímé konkurenty. Když pomineme nejlevnější zástupce sedanů v podobě Renaultu Thalia a Dacie Logan, kteří jsou už vývojově zastaralí, bude astra bojovat s Renaultem Mégane a novým Fiatem Linea vycházejícím z Fiatu Grande Punto. /// Tak jestli to odvozujete od tohoto, tak pardoooooon. Uvadi tam jasne, kdo je pro astru konkurence. A logan a thalia to nejsou....

0/0
10.10.2007 13:15

spartaman

Re: Re: Re: Re: Ty woe, redaktorskej

Kdyř reaguji na článek, tak samozřejmě odvozuji z něj. :-)

0/0
10.10.2007 13:25

Re: Re: Re: Re: Ty woe, redaktorskej

Jak může být konkurence auto který stojí polovinu ?

0/0
10.10.2007 14:38

Ajtakrajta

Re: Ty woe, redaktorskej

No největším konkurentem je přece Oktávie - vždyť to je Golf s kufrem (Thalia - Clio s kufrem). Chudí machos z Ruska a Turecka se vozí na Tháliích, chudí machos z Česka na OKtáviích :-©

0/0
10.10.2007 18:40

Albay

Caravan

Já ji mám v kombíku, 77 kW, jezdím s tím Alpy, a když už je hodně špatně, zařadím za dvě. Plně naložen, pět lidí, patero lyží, plná zavazadla. Asi tak

0/0
10.10.2007 8:41

FastDriver

Re: Caravan

přesně tak, měl jsem kdysi Vectru  B caravan s 1.8 85kW a fakt jsem problém neměl, i když to nebylo na závodění. Ať se pan redaktor sveze v škoda HTP ať ví, co je to ztrácet dech...i na rovině když je protivítr ;-D

0/0
10.10.2007 9:29

spartaman

Re: Caravan

Astra G, 1.6 16v Caravan, 74kW a jedničku používám i s naloženým autem jen na rozjezdy, nevím kudy ten hňup jezdil, že podřazoval na dvě a na jedna. Spíš má asi dřevěný nohy.

0/0
10.10.2007 9:40

Re: Re: Caravan

Možná vjel omylem na sjezdovku ;-D

0/0
10.10.2007 14:40

spartaman

Re: Re: Re: Caravan

Kdysi sjem viděl nějaký test Astry GSi (to byla ještě řady F) a ta vyjela i sjezdovku. Ale to byl samozřejmě jiný motor. Normálně jela do kopce na sjezodvce na sněhu vedle rolby. A Audi udělalo nějaký test na Allroada a ten vyjel i skokanský můstek.

0/0
10.10.2007 16:43

Dr.Ozd

Není to zlé,

ale mezi těmito auty bych si vzal nový Fiat Linea.Minulý týden jsem ho viděl poprvé naživo,nádherný design,motor 1.4 ve výkonnějším provedení má 120k,stovka za 9s,to nedělá ani leckterý dvoulitr.A cena 411 .A s tou 1 a 2 do kopce,co je to za blbost,který vůl to řídil?To by tam musel být motor  co má 50 koni.

0/0
10.10.2007 7:39

muf

Re: Není to zlé,

panove, on taky neni kopec jako kopec, ze...

0/0
10.10.2007 23:11

Karel4

Porovnání

To by mě zajímalo jak by autor hodnotil motor Fábie 1,2 HTP nebo Octavie 1,6 MPI, to by už do kopce museli tlačit ????

0/0
10.10.2007 7:38

Jojo

Re: Porovnání

Mozna se autor spatne vymackl a chet rict, ze zatacky byly tak ostre, ze sly projizdet jenom na prvni nebo druhy prevodovy stupen a s vykonem motoru to nemelo nic spolecneho ;-D

0/0
10.10.2007 9:09

spartaman

Re: Re: Porovnání

Asi tak nějak.

0/0
10.10.2007 9:42

Jojo

Re: Porovnání

Asi tak, HTP s polovicnim vykonem da v kopcich a na rovine vsem "na prdel", zatimco si ostatni auta ani neskrtnou. No a co je na tom jet na dvojku? Kdyz jde az do 80km/h, tak to je odpovidajici prevodovy stupen do serpentin. Navic, jak se uci kazdy ridic v autoskole, na ktery stupen se jede do kopce, na stejny stupen z kopce...

0/0
10.10.2007 9:12

mikes

Re: Re: Porovnání

Doufam ze se v autoskolach uz takove blbosti neuci :-)

0/0
10.10.2007 14:34

RadecekH

Honda City

Jako konkurenci bych spis videl Hondu City. Je levnejsi, variabilnejsi a vybavenejsi. Pravdepodobne bude i vyrazne spolehlivejsi.

0/0
10.10.2007 6:09

Coldstone

Re: Honda City

krapet o třídu níž, rozvor 2510 Rv

0/0
10.10.2007 8:41

RadecekH

Re: Re: Honda City

Podle teto logiky je nejlepsi koupit autobus. Rozvor neni vsechno a vsadim se, ze v te Honde je vic mista nez v te Astre.

0/0
10.10.2007 10:01

Coldstone

Re: Re: Re: Honda City

tak to není, seděl jsem v ní, má menší rozvor než Civic, a vypadáto jako japonskej Logan ;-D

0/0
10.10.2007 10:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.