Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záruky na auta se prodlužují

Výrobci nových aut lákají až na sedmiletou záruku. Chtějí přebít ojetiny, kterých se prodá víc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

X

Škoda přece nemusí...

... ty auta se prodávají samy i kdyby byly bez záruky ;-D Škoda už nedělá levná auta jak reklamují a holedbají se tím všude. Rv[>-]

0/0
10.10.2007 18:09

Andee

Re: Škoda přece nemusí...

Škoda by klidně mohla prodloužit záruku na deset let... nic totiž neuznaj... dva příklady ze života Fabie - špatně namontovaná nádrž, byl u ní stržený závit v místě, kde je hrdlo napojeno na kastli a byl vevnitř cítit benzín, když se natankovala plná. Vyjádření Škodovky - někdo se pokoušel demontovat nádrž. U nového auta? Proč bychom to proboha dělali??? Druhý problém - po cca třech měsících vyletěl při ostřikování vnitřek ostřikovače. Vyjádření servisu - pokud nemáte poškozený díl, nemůžeme uznat reklamaci... no comment... tři roky auto v záruce a mimo záruku stály nejrůznější opravy cca 80 tisíc Kč. A to ještě mazaně maj přední ložiska včetně náboje, aby byly dvakrát dražší apod... hnus...

0/0
12.10.2007 11:35

vendopes

drahý servis

kde vzali že servis u Kie se prodraží??

Kia Rio 1,5 CRDI - servisní prohlídka s výměnou oleje 3500 včetně daně, Kia Carens II  2,0 CRDI servisní prohlídka s výměnou oleje, filtrů a vyčištění klimy 4800 včetně daně. Tak fakt nevím, ale ve srovnání s Oct 1,9tdi a Fabkou co jsem měl ve firmě předtím mám daleko pohodlnější auta, levnější a s levnějším a daleko ochotnějším servisem

0/0
10.10.2007 15:55

Andee

Re: drahý servis

Škodovky nemusim, ale Kia Carens je podle crash testů pojízdná rakev... Rv

0/0
12.10.2007 11:36

Fitipaldi

čím delší záruka tím lépe

Ale vůbec nejlepší je , když na to nebude žádný opravář šahat. Např. SEAT servis.  Jen tak se nabídli, že ověří stav vozu, pak řekli, že jsou vůle v ložiskách zadních kol. Tak ložiska přitáhli. Pak po týdnu začalo jedno ložisko hučet. Tak se nechalo vyměnit. Naúčtovali 2x tolik , než řekli. Druhé ložisko jsem raději již nechal vyměnit jinde a materiál koupil také jinde vše za 1/4 ceny servisu. Z toho plyne , že je lepšíse servisům a servisním mechanikům vyhnout obloukem.

0/0
10.10.2007 15:32

Freezee

VW...

Kdyby to nebyly zákonné 2 roky, tak nemáte žádnou záruku od tohodle ksindlu, stejně jako teď nemáte zákl. výbavu, koberečky atd..... Jediný co dostane, je technologie 25let zpátky, unifikovaný kde co a to vše za cenu, která nemá obdoby.....;-O

0/0
10.10.2007 14:11

f

Re: VW...

jasně a proto ty radši doma leštíš zánovní stodvácu, která když byla odfláklá, tak začala reznout ještě v záruce, která byla 1 rok... ;-D v příštím životě ti přeju abyses měl alespoň jednou možnost se svézt např. golfu GTi...

0/0
11.10.2007 12:56

Andee

Re: Re: VW...

Myslíš v tom novým, co má motor od Fiatu? ;-DR^

0/0
12.10.2007 11:37

Petr

To jsou ale plky

"Hlavním důvodem je snaha získat větší kus trhu a postavit se rostoucímu zájmu o dovoz ojetin. Bonusy v podobě akčních cen zabírají míň, nastupuje právě přesvědčování rodloužením záruky."

Kdyby akční ceny slezly o 150 tisíc Kč (u auta za 300), to byste viděli, jak by se nová aut prodávala!

0/0
10.10.2007 13:47

Re: To jsou ale plky

Nebo něco jako moderní š120 - jednoduchá, s menším úsporným motorem za 100 tisíc, to by se prodávalo jak housky.

0/0
10.10.2007 13:52

Petr

Škoda chachá

"Zákonnou dvouletou záruku už skoro nikdo nemá, čím dál více značek

záruku prodlužuje,“ říká tajemník Svazu dovozců automobilů Pavel Tunkl.

Největší prodejce aut v Česku, Škoda Auto, zatím prodloužení garance

nechystá a drží se zpátky. "Máme dva roky standardní záruku na celé auto" ypočítává mluvčí Škody Auto Jaroslav Černý.

Škoda je tedy "skoro nikdo". :-))  Kdyby k tém fóbiím aspoň dávali povinnou výbavy trojúhelník a lékárničku.

0/0
10.10.2007 13:44

Filip

Thyronxi, co se to děje?

Nějak nám ten dolar padá, že? :-P jakpakto? jak je to vůbec možné? Kde jste soudruzi z Júesej udělali chybu? za chvilku bude dolar za 15 Kč, to už se Ti za chvilku nevyplatí v tom Wal-Martu či McD vytírat a můžeš se vrátit zpět, v LIDLU Tě rádi přijmou :)

0/0
10.10.2007 11:37

Coldstone

Re: Thyronxi, co se to děje?

kurs dolaru se američanů netýká, ty nevědi v USA co je to směnárna ;-D

0/0
10.10.2007 13:36

Thyronx

Povinne prohlidky?

Kdse to zijete? Snad povinne si zapnout poklopec... Vyrobek je bud kvalitni nebo nekvalitni, s a nebo bez prohlidek.

Prvni serizeni zapalovani a computer test po 100,000 milich 160,000km (na vseh Fordech)...jak rika brozurka. Zaruka min. 3 roky od predniho po zadni naraznik.

0/0
10.10.2007 11:30

Re: Povinne prohlidky?

V usa ? U nás snad musíš i s výměnou oleje do servisu, zisk na jedný výměně maj tak 1500.

0/0
10.10.2007 13:55

Andee

Re: Re: Povinne prohlidky?

Dyť kecá... i v USA platí, že musíš prokázat kvalifikovaný servis, jinak ti záruka padá. A Franta Garáž s.r.o. ani v USA nepovažujou za servis zachovávající záruku...

0/0
12.10.2007 11:40

Thyronx

Zarucni doba neni podbizeni..

Zarucni doba vyrobku svedci o jeho kvalite, a u Skodovky se jedna jednoznacne o to, ze na zakazniku Skodovce nezalezi. Ma zrejme odbyt a na kvalitu i zarucni dobu muze zatim kaslat. Ja neznam zadnou jinou automobilku, ktera by davala zaruku na auta 2 roky.

V USA je na cele auto, minimum 3 roky nebo 55,000km podle toho co prijde driv.

0/0
10.10.2007 11:23

Karl

Re: Zarucni doba neni podbizeni..

55.000 km? To je co? To je tak na rok, max. na dva ne?

0/0
10.10.2007 11:39

Re: Re: Zarucni doba neni podbizeni..

Je to nějak málo. A usa auta jsou šunty, proto nejdelší záruky dávaj japonci.

0/0
10.10.2007 13:57

benzin

Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

Prodlouženou záruku zaplatíte na pravidelných servisních prohlídkách, neb při jejich zanedbání záruka padá nebo je její uznání velmi problematické. Raději normální záruku 2roky na kvalitní evropský produkt, než 7let na rejži.

0/0
10.10.2007 11:05

Chlupaty Knedlik

Re: Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

mas na mysli tvoji Dacii Logan?

0/0
10.10.2007 11:10

ftf

Re: Re: Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

měl na mysli tvojí kiu ceed... ;-D

0/0
10.10.2007 11:12

Re: Re: Re: Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

No třeba hnůjdaj getz je prý poruchovej, ale je třeba rozlišit rejži z koreje a rejži z japonska, je v tom dost rozdíl.

0/0
10.10.2007 13:58

Thyronx

Re: Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

V USA "povinne" servisni prohlidky neexistuji. Zaruka mi zarucuje ze BEZ DOHADU mi zdarma servis opravi jakoukoliv i skrytou vyrobni vadu.

2 roky na "kvalitni" evropsky produkt je vtip, pravda?

0/0
10.10.2007 11:26

alf

Re: Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

Rozhodně jste favorit soutěže o "Krále mdlého rozumu" této diskuze;-(

0/0
10.10.2007 11:33

Coldstone

Re: Re: Kvalitní produkt se nemusí podbízet prodlouženou zárukou

jako vždy, kdo koupí nové auto za půl mega, měl by mít na prohlídky ročně od 3000 do 6000 korun.

0/0
10.10.2007 13:32

lhf

co si budeme povídat

VW je prostě ojeb tuzemských fanatiků, kteří k zastaralým a fádním výrobkům tohoto koncernu vzhlížejí jako k božstvu a nechají si líbit prakticky cokoliv, od cen až po minimální zaruku. Kdyby tady nebylo tolik německých filiálek, nikdy by tolik aut neprodali...:-©

0/0
10.10.2007 10:17

Coldstone

Re: co si budeme povídat

to je pravda, hlavně nová auta kupují firmy pro manažery, min. o2, prassat, pro prcolínky fóbie, golfy ;-D

0/0
10.10.2007 10:19

gare

Re: co si budeme povídat

ještě kdyby ses na nějáký to šrot VW zmohl chudáčku - zatím sis ještě nenašetřil na na stodvácu, ale rozumů máš na rozdávání... :-©

0/0
10.10.2007 10:20

regazzi

Re: Re: co si budeme povídat

Máš chrochtavýho prassáta a sere tě to, co? ;-D;-D;-D

0/0
10.10.2007 11:07

gare

Re: Re: Re: co si budeme povídat

né nesere, spíš naopak, příště do toho půjdu zase... :-)

0/0
10.10.2007 11:11

Coldstone

Re: Re: Re: Re: co si budeme povídat

kup si něco jiného a uvidíš ten rozdíl, v této cenové kategorii je většina lepších aut. Nebo si ho kup, pokud jsi taxikář ;-D

0/0
10.10.2007 13:33

Johny M.

Re: Re: Re: Re: Re: co si budeme povídat

Že na takovýho ubožáka reaguješ.

Akorát umí nadávat...Rv

0/0
11.10.2007 1:12

Coldstone

Záruka

mám rád ty, co si koupěj novou káru za více než půl mega a pak ročně nechtějí v průměru dávat 5000korun (někdy méně, někdy více) za roční prohlídku (výměna oleje, filtru, kontrola přes computer, tj. nižší spotřeba). Já s tím problém nemám a vím, že Toyota mně neojebe, jako kdysi Šáde auto. ;-D

0/0
10.10.2007 10:15

x

Re: Záruka

abyses nedivil... Mě minule ty parchanti vyměnili baterku a já pak nenastartoval za dva dny nato auto... nakonec to po nechutných tahanicích uznakly a prý si to s tím mechanikem vyřídí (propustí)... toliko tsuho - hradec králové od toyoty...

0/0
10.10.2007 10:18

Coldstone

Re: Re: Záruka

není dobré kupovat u největšího dealera, lepší jsou ty rodinný podniky, já jsem spokojenej, ale u Renaultu by tě vyhodili. Toyota by měla mít on-line kamery na servisy od příštího roku s tím, že by malá prohlídka trvala přesně 60 minut - tj. kafe, džusík, kouknout se na novinky

0/0
10.10.2007 10:22

h

Re: Re: Re: Záruka

zkrátka to není o značce, ale o konkrétním servisu a lidech v něm... je úplně fuk jestli máš toyotu nebo fiátka... pravda je, že škodovka svého postavení na trhu mírně zneužívá... :-/

0/0
10.10.2007 10:24

Coldstone

Re: Re: Re: Re: Záruka

to zas tak pravda není, Honda, Toyota má tak 10x větší kontroly u dealerů než konkurence. U nich je to o kvalitě, hlavně servisu. Dávno neplatí, že Japonec je drahý v servisu, protože je nejméně poruchový a všechny opravy se hlásí na centrálu, kde se hodnotí, jakej dealer má nejvíce a nejméně oprav, tj. pozná se kdo krade a kdo ne.

0/0
10.10.2007 10:49

h

Re: Re: Re: Re: Re: Záruka

To máj ale dnes skoro všechny značky a u VW/Audi to jde všechno přes importéra, kterej to důkladně vyhodnocuje a případně postihuje (v případě nesrovnalostí). Já mám s VW zatím jen výborné zkušenosti. Toyta taky není špatná a přístup lidí dobrý, takže je to podobný. Ale záleží na konkrétním dealerovy... jak jsem psal.

0/0
10.10.2007 10:59

Coldstone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Záruka

audi je něco jiného než VW a škoda, to nejde srovnávat ;-D

0/0
10.10.2007 11:03

h

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Záruka

ale jde, VW je o něčem jiném než Škoda, tam je skoro vždy problém se zárukou, nikoliv u VW, kde vadný díl vymění i po záruce a u Audi za závadu dostane člověk i nějáké ty bonusy a lepší jednání než u VW... zkrátka čím lepší vůz, tím lepší chování a záruky (byť nejsou na papíře), ale hlavně fungují v praxi a to je důležité...

0/0
10.10.2007 11:08

Coldstone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Záruka

to říkám, audi je gut, ostatní jsou z VW plečky

0/0
10.10.2007 13:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Záruka

Čím lepší vůz - tím vyšší marže - tím pochopitelně lepší jednání a spíš uznaj vadu když si na tom tolik nahrabali.

0/0
10.10.2007 14:03

BR75

Re: Re: Re: Záruka

To funguje už teď,byl jsem nedávno na prohlídce,50 minut,přečetl jsem noviny a celou dobu jsem měl výhled na auto a mechaniky.

0/0
10.10.2007 10:58

Coldstone

Re: Re: Re: Re: Záruka

a o tom to je ;-D To evropský výrobce nepochopí

0/0
10.10.2007 13:35

Roumen

Re: Záruka

Tak nam povez, jak te "kdysi" ojebali? Kdy to "kdysi" bylo, co se stalo a tak...

0/0
10.10.2007 10:57

snow

VW

Mobilita je hezká věc, ale už mne unavuje z 5 měsíců co mám novou Octavii II (firemní), z toho 3,5 měsíce jezdit náhradní 1,2 HTP nebo vyhrkaným Passatem. To auto je totální srágora - je to OII 2,0 TDi;-€ 

0/0
10.10.2007 10:13

huj

Re: VW

ještě kdy to byla pravda, že... ;-D;-D;-D

0/0
10.10.2007 10:16

snow

Re: Re: VW

Mne VW neplatí a neživí, takže ano;-);-);-)

0/0
10.10.2007 10:19

odp

Re: Re: Re: VW

jasně, tede jen živí toyota s hondou dohromady...  ;-D

0/0
10.10.2007 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.