Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovky, kterými jsme mohli jezdit: locusta a třídveřový favorit

Sportovní kupé, které bylo schopno jet rychlostí až 173 kilometrů za hodinu, třídveřový hatchback, který se nápadně podobal první generaci Vokswagenu Golf, kabriolet Škody 1000 nebo třídveřová Škoda Favorit vytvořená italskými designéry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sadlo.sadlo

motor

Některé ty prototypy jsou dobré. Škoda jen, že se chlapci ze Škodovky nepochlapili dřív a nestrčili motor dopředu už u 120.

0/0
17.10.2007 14:06

sadlo.sadlo

Re: motor

No oni vlastně nejsou ani moc chytří dnes, mohli dávno navázat na úspěšnost pickupů, vanů a postavit něco podobného na nových podvozcích Octávky. Roomster Praktik si moc lidí nekoupí, protože je hodně nepraktický. Holt koncern je koncern, tam si asi každý nemůže určovat co bude vyrábět.

0/0
17.10.2007 14:11

Jack

Re: motor

Pozor, v depozitáři Škoda, který je součástí muzea, je model 120 s motorem vpředu, a mám pocit, že existovala jak varianta předního pohonu tak zadního. Oni to chlapci na stodváce zkusili, ale soudruh to zatrhnul.

0/0
18.10.2007 7:39

lukinoo

Škoda Supersport

http://www.i-magazin.cz/img_auto/sport02.jpeg

0/0
16.10.2007 21:28

regazzi

Re: Škoda Supersport

....aneb Upir z Feratu, pitomče....;-D

0/0
17.10.2007 9:02

lukinoo

Re: Re: Škoda Supersport

pitomce máš mezi nohama..hnído:-©

0/0
17.10.2007 10:52

Hitman33

Škoda 720

Nejlepší auto které škodováci udělali za komančů byla Škoda 720. Auto, které  předběhlo dobu minimálně o 20. let a nebýt toho že Škodovka byla v komunistické zemi tak by to bylo světové auto, super design a nejvyspělejší technika, prostě mazec no, ale holt nebyla hodna socialistického člověka.:-(

0/0
16.10.2007 16:07

Kocour

Re: Škoda 720

A teď tu o Popelce.

0/0
16.10.2007 21:22

fuk

Re: Škoda 720

V cem jako predbehlo dobu? Jaka nejvyspelejsi technika? Doufam ze neveris clanku ze mela mit ABS nebo klimatizaci. To byli jen sny skodovaku.To nemeli seriove v 70-tych letech ani tehdejsi zapadni vozy.

Rozhodne by byla kralem silnic tabora miru a socialismu ;-) ale srovnani s BMW je smesne.

0/0
17.10.2007 3:15

Andee

Re: Re: Škoda 720

V ničem, to auto by bylo tak drahý a poruchový, že by se stalo postrachem řidičů... Rv

0/0
17.10.2007 8:51

Muroň

Re: Škoda 720

Š 720 vypadala jak Alfa Romeo, Š760 zase hodně připomíná tehdejší Lancie. Giulietty a staré Delty považuji za krásná auta.

0/0
17.10.2007 12:30

cvm

Re: Škoda 720

A co Citroen DS? Ten bol este o 20 rokov skor a predehol dobu o 40 rokov...

0/0
17.10.2007 19:49

cernobila_televize

toz tak

jo, kdyby mi nekdo dal to cabrio, tak bych se neurazil :-)

0/0
16.10.2007 15:24

iuos

hmm

furgonety a to kabrio R^R^R^

0/0
16.10.2007 15:05

m

no ono je možná dobře...

....že světlo světa nespatřily  :(

0/0
16.10.2007 14:56

cernobila_televize

Re: no ono je možná dobře...

taky je dost chytre se na to divat se 40letym odstupem :-(

me se ten kabriolet docela libi, mozna je to tim, ze mam pro S110 slabost, je to prvni auto, co jsem ridil. Mame ji jeste doma, tata se o ni stara a vypada jako nova. Na normalni jezdeni slouzi Honda, ale k te zadny vztah neni (jenom to, ze dobre jezdi :-)).

0/0
16.10.2007 15:24

spartaman

Re: Re: no ono je možná dobře...

Nevím proč, ale mám pocit, že ten roadster je udělán z 1000MB. Š110 vypadala trochu jinak, byla to myslím nějaká lepší Š100.

0/0
16.10.2007 15:38

cernobila_televize

Re: Re: Re: no ono je možná dobře...

jasne, neni udelan ze 110, chtel jsem jen rict, ze se mi takova auta libi. 

V nasi stare S110 je docela utulno, a i kdyz je to k nevire 120 jsem jel za zivot asi snad jen 2x, tak ten interier se mi vubec nelibil, pocit byl takova hola krabice:-(. Ale taky honde zalezi, jak kdo si to vevnitr prizpusobi.

Jo a za Felicii bych se tak nezlobil :-)

0/0
16.10.2007 15:43

regazzi

Re: Re: Re: Re: no ono je možná dobře...

Ty si delas srandu,vid? Protoze tohle nemuze napsat soudny clovek. Leda tak milovnik veteranu, ale to je o jinych autech......tyhle nekriticky nadsence skodovky primo miluju, ac to byly skopky uz ve svy dobe, porad tvrdej, ze to jsou nejlepsi auta.......

Vubec se tem Nemcum nedivim, ze skodoku koupili, protoze tak zblblej narod snad nikde jinde neni.....;-D

0/0
17.10.2007 9:05

von Kleist

Re: Re: Re: Re: Re: no ono je možná dobře...

Asi ne kazdy ma takovy malomestacky pohled jako ty.... Se S100 bych do prace nejezdil, ale obcasna jizda pro zabavu (pochopitelne to nesmi byt vrak) - proc ne?

At chces nebo ne, i ze S100 bude jednou veteran. Meritkem veterana preci neni jen jakasi dobova technicka dokonalost. Co treba brouk, kachna...

0/0
17.10.2007 10:41

kik

Re: Re: Re: Re: Re: no ono je možná dobře...

Ano, mas pravdu, ze treba felicie je veteran. Ale to prece nevylucuje, ze to bylo a je nadherny auto. Neni to takova ta dnesni krabice, kde kolikrat navrhari vymyslej nejak silenej tvar, jen aby se odlisili od ostatnich. Stary skodovky nebyly tak spatny auta, problem byl hlavne v tom, ze se diky politickej rozhodnutim vyrabela jedna modelova rada, pak prisel zmena a radu let se vyrabel dalsi rada. Nerikam, ze to vsechno jsou krasny auta, ale treba S110R patri dodnes na silnicich k tem, ze kterym se dost lidi ohlidne.

0/0
17.10.2007 14:55

von Kleist

Re: Re: Re: Re: no ono je možná dobře...

Interier napr. v modelech GL mi prisel - relativne vzato - celkem dobry.

0/0
17.10.2007 10:43

MMM

Proč se tento článek objevuje cca jednou za rok????

koukám že iVčera a stará fronta nemá o čem psát;-D

raději pište o tom že si V Korec uprd;-D

viz:http://www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?idp=10152043664&day=1191880800&time=11:00&ch=1&backaddr=search&searchstring=u&vso=video&opidec=207522161800005

0/0
16.10.2007 14:47

Todd Berrttuzzi

LOL

;-D;-D;-D:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
16.10.2007 14:21

helmut

Re: LOL

no k zvraceni jsi...to s tebou souhlasimR^;-D

0/0
16.10.2007 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.