Diskuze
Čínská auta vyjedou v březnu na české silnice, budou levnější než ostatní
Děkujeme za pochopení.
Mr_gogo
jedina vyhoda
tohoto auta je okamzita cena zaplacena u dealera. Proti je prodejni cena ojeteho vozu, problemy s neexistujici siti servisu, nahradni dily, zadne zkusenosti s provozem a hlavne kvalitou po nejake dobe provozu. Kdyz k tomu pripoctu nizkou bezpecnost, je to pomerne jasne. Jenom pozn. ke crash testum, napr. A4 v modelu do r.2002-3 (nevim urcite), mela take 2* a to u nas Audi plati za etalon kvality a bezpecnosti. Kdysi jsem mel rocnik 96, myslim a mel jsem asi smulu na kus, ale nikdy vice nove modely z 1-2 roku.
bombi007
crash test
Koukal jsem na crash test číňana a srovnával s testy jiných aut a bylo zajímavé, že u všech aut se při čelním nárazu prostor pasažérů ani nepohnul a u číňana byla půlka auta na šrot. To jsou ty 3 hvězdičky čeho chcou u testu dosáhnout, no dík... já chci bezpečné auto.
Rada.K
Re: crash test
Tři hvězdy se mi zdají poněkud málo na nové auto nižší střední třídy. Dnes je téměř standard 5* a to i u mini aut.
Navíc že je konstruované tak, aby dosáhlo min. 3* ještě neznamená, že je opravdu dosáhne.
josef
čína
Čína, bude v brzké době na vysoké úrovni, bez ohledu na lidská práva. Stejně jako kdysi Japonsko. Asiati mají jiný pohled na lidská práva a těžko se budou přizpůsobovat zemím jako ČR.Tam jsou pilní a pracovití lidé. Těším se na jejich auta a odhaduji, že do zhruba 10 let doženou Japonce, kdysi také velmi podceňované.
ŠROT
Re: čína
http://adac.iptv.odmedia.net/index.php?clip=070620_Crashtest.wmv&id=263
http://adac.iptv.odmedia.net/index.php?clip=070620_Crashtest.wmv&id=263
http://adac.iptv.odmedia.net/index.php?clip=070620_Crashtest.wmv&id=263
http://adac.iptv.odmedia.net/index.php?clip=070620_Crashtest.wmv&id=263
Jerry
pro ceske podnikatele
Skvele auto pro ceske podnikatele! Vymeni ochcavky za sikme oci. Skvele to pasuje k Hugo Bossovi a Rolexkam z trznice.
Heralik
Re: pro ceske podnikatele
Hele, ty línej šmejde, koukej si sbalit rukavice, montérky, rendlík a mkoukej zaézt do výkopu, zadarmo tě podnikatel živit nebude.
Jo... a nezáviď... tyhle čínský auta jsou určený právě tobě... sockám s felíciema...
Sid2007
Je ANDREJ BARČÁK synek a vnuk komunistických Andrejů Barčáků, ministrů ČSSR (jeden se po 89. stal VP General Motors pro vých Evropu)
Jó není nad rodinné tradice.
Beerdy
Kiwi, díky za link na crash test tohoto "vozu"
Doporučuju shlédnout všem zájemcům o tento vůz. Jistě, cenově to bude více než konkurenceschopné, ale chraň vás nebesa, pokud v tom havarujete! A to při dnešním stavu n asilnicích není nic neočekávaného....
spartaman
Re: Kiwi, díky za link na crash test tohoto "vozu"
Hustý, divím se, že vůbec vyletěly pytle. Hlavně celá ta kabina se začala kroutit, takže hlava řidiče se po pytli jen svezla a dal si ještě pěkně kebulí o palubku. Děkuji - nechci
PetrP7
Jo, kupujme čínská auta!
Jen se pak nedivme, až v Evropě bude nezaměstnanost 30% a víc... V Německu, aspoň západním, by se v tom nikdo neodvážil vyjet, v tomhle jsou Němci zdravě uvědomělí - kupují německé nebo aspoň evropské
Ale v Česku se prodá kdejaká sra*ka, jen když je o pár kaček levnější
Otto Mittelverbraucher
Re: Jo, kupujme čínská auta!
To není z uvědomělosti, ale kvůli tomu, že servis je strašně drahý. Takže radši koupím spolehlivější auto, které mi vydrží ne tři, ale pět nebo sedm let, než se začne kazit a bude muset pryč z domu.
jirka
bliju
no nevim vypada to jak bmw, bezpecnost horsi nez trabant... hruza. ale lidi to kupovat budou - podivejte se kolik jste videli Dacii LOGAN - ja spoustu, a taky bych rek ze to je peknej šunt...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...