Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Impreza STI v. EVO X: souboj tornád pokračuje

Podobně jako golf s astrou, už po několik generací vzájemně sledují každý soupeřův krok a snaží se hned vzápětí udělat trochu delší také Impreza WRX STi a Lancer Evo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ras C. Zak

Proboha svatyho 8-s

...co to s tou Imprezou udelali?? To je HNUS, HNUS a zase HNUS!!!! Muze mit super podvozek, super motor a brzdy - ale co je to za (ne)design?!?!?!?! Stokrat FUJ!!!!! RvRvRvRv:-©

0/0
4.12.2007 6:35

bejby

Redaktoři,

nenadzvedne to kůru nadledvinek, nýbrž jejich dřeň ! ale dokonale :-)

0/0
31.10.2007 18:15

x

hmmm

ta nova impreza jepekne hnusna, ted se ti jeji desigeri moc nepredvedli, minule generace byly aspon v rally stylu, ae toto je pekny humus...ten lancer se jeste vice mene da, i kdyz devitka je hezci no....

0/0
26.10.2007 14:25

Meck IV.

Re: hmmm

je...:-©

0/0
27.10.2007 15:36

ruleta_

Impreza

Nova Impreza se mi libi a prodejnost bude stoupat! R^

0/0
25.10.2007 15:25

Jan Vlk

subaru, je auto pro znalce

AUBARU JE AUTO PRO CHLAPY CO VÍ CO CHTĚJ VOD ŽIVOTA

JE TO PROSTĚ AUTO, SYMETRICKÝ AWD, JASNĚ DEFINOVANEJ VÝKON, NA PRVNÍ POHLED ODLIŠENÍ OD KONKURENCE A TEN BOXER MÁ S TURBEM NÁDHERNEJ ZVUK

MIMOJINÉ DOPORUČUJU prodrive PROJEKT p2 ... JE TO NA BÁZI SUBARU, MÁ TO AntiLag, O ČEMŽ VĚTŠINA SMRTELNÍKŮ MŮŽE JEN SNÍT (AUTO PRAKTICKY NELZE URVAT ZE ZATÁČKY, TO SE DŘÍV Z ODSTŘEDIVÝ SÍLY POBLEJETE :-©) http://www.youtube.com/watch?v=bR96aWfpWN0

0/0
25.10.2007 14:55

Arthur

Re: subaru, je auto pro znalce

Jenom pro upřesnění - AntiLag  nemá s podvozkem anebo stabilitou nic společného, jedná se o zařízení minimalizující tzv. turbo efekt u přeplňovaných motorů. Teda jinak řečeno u P2 brutální výkon od velmi nízkých otáček. Za stabilitu v zatáčkách je odpovědný elektronický středový diferenciál, super udělaný právě firnou PRODRIVE.

0/0
25.10.2007 17:26

Anonymous

Re: subaru, je auto pro znalce

Rozdíl je v tom, že místo 7 vteřin, kdy přijdeš o papíry se Ti to zkrátí na 5 sec.

0/0
26.10.2007 7:50

iuos

hmm

ví, co chtěj od života...

;-D;-D;-D

0/0
4.12.2007 16:26

Mikes

I love Subaru

jednu imprezu mam, 2.0GX, je to jen slaboucky 130 konovy boxer, ale nemuzu se dockat prvniho snehu

ta nova podle mne vypada nadherne, v Japonsku jim stoupli prodeje po predstaveni noveho modelu 6x nasobne, v evrope to bude min, ale presto WRXko vypada sqele R^

0/0
25.10.2007 14:50

Croix

Subaru se odklonilo od tříprostorové koncepce?

Subaru i u nové Imprezy nadále produkuje variantu sedan, jen podle uvážení těch, co rozhodují o prodeji Subaru v Evropě, se sem (zatím?) nebude vozit. Zatímco ve "zbytku" světa a zejména na americkém a asijském trhu je samozřejmě v nabídce.

0/0
25.10.2007 14:33

Dan_do

Jasno

U mne jasno - - volím Myšky ;-D

0/0
25.10.2007 14:07

spartaman

Souboj

Novým designem Imprezy to hoši od Subaru firmě Mitsubishi výrazně ulehčili. Na to Evo se dá aspoň trochu koukat.

0/0
25.10.2007 9:55

Otakáro

Se slzou

v oku vzpomínám na svou EVO VI. Ale musel jsem to dát pryč, se s tím nedalo jezdit normálně, přišly zatáčky a člověk si začal připadat jako na trati RZ. Teďka mám naftový SUV a jsem spokojenej tatík, ale ještě rád bych to někdy prohnal......   

0/0
25.10.2007 9:03

Coldstone

EVO bych bral

aspoň bych nebyl ve stádu tupců s ochcávií v červeným tédéíčku, nedej bože s 4x4 haldex spojkou. ;-D

0/0
25.10.2007 8:43

Mara

Re: EVO bych bral

Myslim, ze ty bys bral i tu Oktavii. A kdyby byla v tdicku s cervenym 4x4, tak bys vystriknul spermie aspon 10 metru daleko:-/

0/0
25.10.2007 12:19

x_pete

Re: Re: EVO bych bral

R^;-D

0/0
25.10.2007 12:36

Michal

Re: Re: EVO bych bral

Já se dávám na pospas ale já kdybch kupoval nové auto a pohyboval bych se v cenový kategorii O2 scaut tak do ní klidně a s čisým svědomím pudu ![>-]

0/0
25.10.2007 13:04

Coldstone

Re: Re: Re: EVO bych bral

za tu cenu máš Subaru Outback v plný palbě ve 2,5 litru, experte

0/0
25.10.2007 16:23

Mek

Re: Re: Re: Re: EVO bych bral

ty si ho tak muzes slepit z abicka "experte"

0/0
29.10.2007 0:42

Masox

Po stránce vzhledu ...

.. kam se hrabou korejci a číňani. To je hnus fialovej, jedno jak druhý.

0/0
25.10.2007 8:03

bigbadaboom

Re: Po stránce vzhledu ...

pravda pravdoucí, vašnosto!! VW, to je ukazka toho spravneho designu!!! Treba takova Fabie sedan, nebo Fabia II, to jsou povedene designerske kousky !

PS: mozna mam mezery ve vzdelani, ale nemyslim ze Subaru ani Mitsu jsou korejci :-)

0/0
25.10.2007 14:23

Masox

Re: Re: Po stránce vzhledu ...

VW ani jeho (p)odnože mi (s výjimkou Passata 3 generace) nesmí do baráku, projektore :-) Když už, tak Honda (Civic do 7. generace, Accord, Accura než z ní udělali samostatnou značku) a Toyota (ovšem poslední generace všeho vypadají strašně babsky), a to nejlíp Celica nebo poslední Supra.

Ale osobně bych k ježdění pro radost bral Lotus (Esprit nebo Elise), Alfu Fulvii Zagato, z moderních Nissana 350Z nebo 200NSX. Ale to jsou charakterem pořád hrušky a jabka.

Tenhle druh aut mi nic neříká.

A máš pravdu, nejsou to korejci. Protože design mají dokonce ještě hnusnější, a to už je výkon docela heroickej.

0/0
25.10.2007 14:47

Gandalf

Vítěz je jasný

Jsou to dvě auta poskytující mimořádný jízdní zážitek, takřka srovnatelný s Porsche 911 nebo Ferrari 430, ale za zlomkovou cenu. V posledních verzích ale Mitsubishi znatelně posílilo po stránce designu i techniky, zatímco Subaru zejména vzhledově "jde do kytek" a dobrý podvozek to už moc nezachrání - takže vítěz je celkem jasný R^

0/0
25.10.2007 7:45

Harrier.l

Re: Vítěz je jasný

Jj, ještě než SUbaru ukázala tu svoji "novinku" jsem nevěděl, pro které z těch dvou si půjdu. Ale teď je to jasný. Technika srovnatelná, takže rozhodne design.

0/0
25.10.2007 8:16

cliff

Re: Re: Vítěz je jasný

na druhou stranu vypada STi celkem nenapadne a to bude mozna pro nekoho taky rozhodovaci hledisko. by me zajimalo, jestli je mozne z technickeho hlediska vymenit predni viko za obycejne aniz by to melo vliv na chlazeni. asi ne, co.

0/0
25.10.2007 9:43

digle

Re: Vítěz je jasný

srovnat porsche a fero 430 je jako porovnat subaru a fabii rs pane:-) ale jinak, prestoze jsem zaprisahly subarista zvadam palec R^ pro evo X. to je proste krasna karka se stejnejma parametrama jako me oblibene, nicmene osklive, subarko. ach jo. no, ale chapu ze to udelali, aby se jim konecne zaclo darit v relickach, pac ty citrony a fordy pred nima musi bejt potupa! 

0/0
25.10.2007 9:48

Gandalf

Re: Re: Vítěz je jasný

Já Ferrari a Porsche neporovnávám, pane :-), jen mluvím o výrazném sportovním zážitku za jejich volanty.

0/0
26.10.2007 12:46

Michal

Re: Vítěz je jasný

No tak abych pravd řek tak za zlomek ceny to neni a to svezení bude asi taky trošku lepší než v tom Porscheti :-) jinak Ferrari 430 je jiná liga ale neřekl bych že sportovnější - v zatáčkách bych seděl radši v EVU .. spíš prestižnější

jinak 911 - 2,2mil, Evo (grs tzn shitový provedení) 1,2mil imprezu nevim ale bude to taky 1-1,5mil

0/0
25.10.2007 13:00

trabantista

šunky

Jsou to předražený šunky:-©

0/0
25.10.2007 0:49

škodovkář

Re: šunky

Jo a to mitsubishi je tak hnusný, úplně z něho vyzařuje, jaká to bude brzda provozu....bych to nechtěl, ani kdybyste mě nutili...snad pro starou na nákupy:-/

0/0
25.10.2007 1:00

bejby

Re: Re: šunky

brzda provozu :-))) moc pěkný

0/0
31.10.2007 18:17

M

Re: šunky

kdy vám jede tramvaj?

0/0
25.10.2007 6:13

pete

Re: šunky

Jo, protoze za ty prachy clovek muze mit superba s lampickou u spolujezdce, osvetlenim zavazadlovyho prostoru, el. stahovani oken vepredu no a kdyz trochu pritlaci tak i motor s vice jak 150 kW

0/0
25.10.2007 9:45

bazmeg

Re: šunky

Trabant by mohol podobneho zrychlenia dosiahnut keby ho zhodili z Everestu. A skody by boli nulove;-D

0/0
25.10.2007 10:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.