- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...co to s tou Imprezou udelali?? To je HNUS, HNUS a zase HNUS!!!! Muze mit super podvozek, super motor a brzdy - ale co je to za (ne)design?!?!?!?! Stokrat FUJ!!!!!
nenadzvedne to kůru nadledvinek, nýbrž jejich dřeň ale dokonale
ta nova impreza jepekne hnusna, ted se ti jeji desigeri moc nepredvedli, minule generace byly aspon v rally stylu, ae toto je pekny humus...ten lancer se jeste vice mene da, i kdyz devitka je hezci no....
AUBARU JE AUTO PRO CHLAPY CO VÍ CO CHTĚJ VOD ŽIVOTA
JE TO PROSTĚ AUTO, SYMETRICKÝ AWD, JASNĚ DEFINOVANEJ VÝKON, NA PRVNÍ POHLED ODLIŠENÍ OD KONKURENCE A TEN BOXER MÁ S TURBEM NÁDHERNEJ ZVUK
MIMOJINÉ DOPORUČUJU prodrive PROJEKT p2 ... JE TO NA BÁZI SUBARU, MÁ TO AntiLag, O ČEMŽ VĚTŠINA SMRTELNÍKŮ MŮŽE JEN SNÍT (AUTO PRAKTICKY NELZE URVAT ZE ZATÁČKY, TO SE DŘÍV Z ODSTŘEDIVÝ SÍLY POBLEJETE ) http://www.youtube.com/watch?v=bR96aWfpWN0
Jenom pro upřesnění - AntiLag nemá s podvozkem anebo stabilitou nic společného, jedná se o zařízení minimalizující tzv. turbo efekt u přeplňovaných motorů. Teda jinak řečeno u P2 brutální výkon od velmi nízkých otáček. Za stabilitu v zatáčkách je odpovědný elektronický středový diferenciál, super udělaný právě firnou PRODRIVE.
jednu imprezu mam, 2.0GX, je to jen slaboucky 130 konovy boxer, ale nemuzu se dockat prvniho snehu
ta nova podle mne vypada nadherne, v Japonsku jim stoupli prodeje po predstaveni noveho modelu 6x nasobne, v evrope to bude min, ale presto WRXko vypada sqele
Subaru i u nové Imprezy nadále produkuje variantu sedan, jen podle uvážení těch, co rozhodují o prodeji Subaru v Evropě, se sem (zatím?) nebude vozit. Zatímco ve "zbytku" světa a zejména na americkém a asijském trhu je samozřejmě v nabídce.
Novým designem Imprezy to hoši od Subaru firmě Mitsubishi výrazně ulehčili. Na to Evo se dá aspoň trochu koukat.
v oku vzpomínám na svou EVO VI. Ale musel jsem to dát pryč, se s tím nedalo jezdit normálně, přišly zatáčky a člověk si začal připadat jako na trati RZ. Teďka mám naftový SUV a jsem spokojenej tatík, ale ještě rád bych to někdy prohnal......