Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crash test ojetiny: nové auto nemusí být bezpečnější

Že za určitých okolností může být bezpečnější deset let staré auto než mnohem novější vůz, dokázala dvojice crash testů, kterou provedla Technická univerzita Berlín.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Žabant

Bakariště forever, týtý

chlapi !!! Najlepša je Bakara !! To je pozov... R^;-D;-D

0/0
25.10.2007 21:08

Tom

Životnost auta je 3 roky

Na takovou jsou dnes projektována, odpovídá tomu výběr materiálů i zpracování.

Po skončení leasingu je jedinou cestou ihned vůz odprodat do bazark a koupit nový. Jinak se problémům majitel nevyhne.

Doba, kdy se škodovka 105 dědila v rodině z otce na syna, je už dávno pryč.

0/0
25.10.2007 15:44

Milan1

Re: Životnost auta je 3 roky

Taky auta měním po 3 letech. Ale socky jsou z tebe teď vytočený... Já se ve středu na diskuzi navážel do čepičářů s Š 100,105,120, Favoritem či  Feldou s vajíčkama za zamlženým oknem a to jsi měl vidět ty reakce!!!!!! ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
26.10.2007 14:00

xcvnbm

garantovaná funkčnost

u sebe v manuálu jsem našel, že funkčnost airbagů není po 8 letech vůbec garantována, v jiném 5 roků.... v případě provozu bez havárií, oprav elektroniky

u některých aut airbag chcípne klidně i po výměně baterky

0/0
25.10.2007 10:22

N4N0B1T

R19 ruleZ

Vybrali spatny auto pro porovnani. R19 neni zadny nebezpecny krap. Na tu dobu to bylo fakt jedno z nejbezpecnejsich aut. Dokonce v crash testech porazilo treba forda escorda a seata toledo! Za ty prachy nic lepsiho neporidite!

http://www.dailymotion.com/video/x39u3k_renault-19-chamade_auto :-)

0/0
24.10.2007 20:30

alien

auta?

tak jsem si myslel, ze si prectu neco o autech, a oni mezi to radi i reanaulty :-P Vzdyt je to patrne uz z toho znaku <> ;-D

Navic to vyrobili soudruzi v socialisticke Francii = :-©

0/0
24.10.2007 16:27

homeles

Re: auta?

R^;-D;-DR^

od francouzů skousnu jedině hořtici

0/0
24.10.2007 16:33

regazzi

Re: Re: auta?

HOŘČICI, NE    ?

0/0
24.10.2007 17:40

regazzi

Re: Re: Re: auta?

Zas..... CapsLock. Nejzbytecnejsi a nejvic se pletouci  klavesa na compu.:-/

0/0
24.10.2007 17:40

Žabant

Re: Re: auta?

možná, protože neumíte ani napsat jednoduchou větu pravopisně správně.

0/0
25.10.2007 21:10

milbin

Zajímavé

Tak nevím, co mi měl dát tento článek... :-(

0/0
24.10.2007 16:20

Petr

No jo no Renault... Měli testovat nějaké auto.

0/0
24.10.2007 15:44

chekov

Nové auto????

Pane redaktore, pokud jsem článek dobře přečetl, jednalo se o dvě ojetiny, jen jinak staré.

První auto, bylo staré 10 let a v průměru s ním majitel najezdil 20 000 km ročně. Druhé auto, které bylo v technicky horším stavu bylo staré 3 roky a v průměru s ním ročně majitel najezdil 66 700 km. Navíc mohlo být bourané...

Marně jsem v článku hledal pro porovnání tet nového auta, jak slibuje nadpis. Možná byste měl slovo "nové" nahradit slovem "novější"L nebo "mladší". Ale to by pak článek neměl nádech senzačního odhalení, že?

Rv

0/0
24.10.2007 15:12

jarda 41

Jiné pásy s airbagy?

Síla s jakou bezpečnostní pásy udrží posádku na svých místech, je u aut bez airbagů vyšší. U aut s airbagy se účinek rozkládá mezi nafukovací vak a pásy.

To je mně novina. Já byl na tom, že jsou pásy stejné, jen navíc vybavené předpínači. Ford Fusion.

0/0
24.10.2007 15:10

MP

Re: Jiné pásy s airbagy?

Nejsou stejné, starší pásy drží víc. Staré pásy měly jen doraz, kdežto dnes je pás pod zátěží pořád kontrolovaně odvíjen. Proto je tam pak taky ten airbag a když se nenafoukne, zakousneš se do volantu. A předepínač má jen za úkol vymezit vůle mezi člověkem a pásem, aby tělo bylo brzděno pásem hned od začátku.

0/0
25.10.2007 10:44

Trabush

šrot

No jo, mnoho lidí řeší, kdo má větší šrot než ten druhý. Kdo ho má lepšího, většího, silnějšího...:-)

Já jezdim v Trabantu a užívám si kvality, spolehlivosti a úspornosti svého vozu. Navíc Trabi má srdce!V To ale dnes lidem moc neříká...

0/0
24.10.2007 13:57

Radek

Re: šrot

Trabi ma srdce ?? to sou ale kecy... Hlavne desne smrdi.. Tak doufam ze se Ti co nejdrive rozpadne a konecne si koupis auto...;-D

0/0
24.10.2007 14:19

Trabush

Re: Re: šrot

Jestli jsi kouzlu Trabanta nepodlehl - tvoje škoda.

V jakém zázraku si vozíš zadnici ty?8-o

Jinak spousta 10-ti letých mnohem modernějších vozů (benz. i diesel) opravdu hodně kouří a smrdí. Trabi voní!!! A hlavně, při troše údržby se jen tak nerozpadne...:-)

0/0
24.10.2007 14:49

kluboš

Re: Re: Re: šrot

bacha at ti neuhnije vlastovka!!

0/0
24.10.2007 16:13

Trabush

Re: Re: Re: Re: šrot

Bez obav, zkušenosti mám...

špatné:-)

0/0
24.10.2007 16:25

m

Re: Re: šrot

a co je na tom moje auto má taky srdce a taky jsem si jej koupil kvůli tomu že je tady víceméně neokoukaný ;o)

0/0
24.10.2007 14:53

regazzi

Re: Re: Re: šrot

Ze tys mu to chtel nandat a koupils Trabanta Combi ?

I ty jeden sibale !!!;-D

0/0
24.10.2007 17:42

Bobek

Re: šrot

di s tim křápem do prd*le... kdo to má čuchat, měj ohled a recykluj !!! Bakelit, trochu se to přetvoří, víš kolik z toho bude bund pro vietnamské ;-) tržiště ??

0/0
25.10.2007 21:12

Trabush

Re: Re: šrot

Ale vždyť já recykluju, jezdím s Trabantem na filtrovaný vyjetý olej z motorek.

Jinak nevím jestli by vietnamci vyráběli bundy z duroplastu, to nejsou pet láhve...

0/0
26.10.2007 13:31

kluboš

nadpis

proc nadpis zavadi slovem "nove" kdyz slo o starsi vs. novejsi? tohle je pro idnes typicke.......

0/0
24.10.2007 13:53

větrák

Re: nadpis

protože je to přitažlivější titulek a víc lidí se na to podívá - tak to bulvár dělá....

0/0
24.10.2007 13:56

m

hrozně se mi líbí

jak se každá debata nakonec zvrhne v hádku o to kdo je/není socka, co je auto pro socky, že fr. auta jsou na houby, pak do toho blbec s "oktávkou ftédéíčku"... Málokoho asi napadá že auto je hlavně k tomu abych se dostal z bodu A do bodu B, a to stylem "kolik jsi do toho schopen-ochoten investovat, taková ta cesta bude", jestli v nóbl káře klimačkou a nebo ve Favoritu.. Neberu lidem to že se chlubí svými lepšími auty (chlubení je vlastně lidské), ale pořád nerozumím tomu proč když má někdo např. fr. auto (třeba r.v.2000) má být socka. Asi ne každý kdo má drahé auto chápe že pro všechny není vůz věcí image ale prostě pouhé potřeby se za rozumný peníz v rozumném čase přemístit...

0/0
24.10.2007 11:24

Ufas

Re: hrozně se mi líbí

to kretén nepochopí...

0/0
24.10.2007 13:20

simca_1301

Re: hrozně se mi líbí

Protože auto je dnes vlastně prodloužení penisu...  kdo ho má větší, rychlejší, méně opotřebovaný  je přitažlivější a pro samičku atraktivnější... :-);-D

0/0
24.10.2007 14:48

m

Re: Re: hrozně se mi líbí

jo pár takovejch pipek vlastně znám ;o)

0/0
24.10.2007 14:54

Michael Schumacher

Re: Re: Re: hrozně se mi líbí

Jo, jo, napsany je to moc pekne. Jediny problem je v tom, te zakompexovany taky-zavodnik, chce za kazdou cenu predjet svym XYÍčkovým prodlouzenym prirozenim. Pak jsou tomu chudakovi v protismeru v jeho libovolnem prepravovadle z A do B vsechny systemy na nic. Hodil by se snad jen katapult. Bohuzel tady je to ponekud HPS. ;-D 

Jednou bych se chtel dozit toho, az auta airbagy ani pasy (ani katapult)nebudou potrebovat, ale to asi na tyhle planete nehrozi. Skoda.;-(

0/0
24.10.2007 16:31

Petr

Re: Re: Re: Re: hrozně se mi líbí

pockej .... ten katapult neni az tak blbbej napad. Z kanibalizovanjech migu by sla sehnat sedacka vcelku levne.

http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/46553

0/0
25.10.2007 9:45

rýpal

...

jenom jestli ti, co tady strašně píší o ježdění ve sra.kách, mají vůbec alespoň ho.no

0/0
24.10.2007 10:15

bullshit

Re: ...

neměj strach kámo ale něco ti řeknu, než sra©ku, to radši to ho.no. ;-)

0/0
24.10.2007 10:21

rýpal

Re: Re: ...

kecáš...

0/0
24.10.2007 10:24

bullshit

Re: Re: Re: ...

proč bych ti měl kecat - nekecam, to že na to nemáš neni ostuda, to se může stát každýmu ale jenom kr.ten nebo člověk bez vkusu či vlastního názoru bude utrácet za srač.y ;-)

0/0
24.10.2007 10:30

microo

Re: Re: Re: Re: ...

Podle me jenom kreten nebo clovek bez vkusu si muze myslet ze on ma to nejlepsi a ostatni jsou hold socky.

0/0
24.10.2007 12:06

John.Major

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Taky si to může mysle BEJČÍ HO\/NO(Y)

0/0
24.10.2007 18:04

rýpal

Re: Re: Re: Re: ...

no tak jo. Mně stačí to co mám....

0/0
24.10.2007 13:04

Andee

Tak jak starej byl ten Megane?

Nahoře v článku jsou mu tři roky a dole už je dvouletej... ;-D

0/0
24.10.2007 9:58

Žabant

Re: Tak jak starej byl ten Megane?

Nám mládenec omládnul, neníliž pravda.. 8-o Asi mu stočili tachometr, takže je teď na prodej - má dva roky a najeto kolem 60 tisíc.. no neberte ho R^

0/0
25.10.2007 21:01

bullshit

upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

Mnohdy když vidim čeho jsou ty socky v renaultech, seatech, fiatech, pažoutech, kiách a ostatních křápech schopni, chce se mi :-© 

0/0
24.10.2007 9:49

Wolfsteen

Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

Ty jsi normální ocas. Hlavně že ježdíš v nějakým dehťáku od VW co!?Rv

0/0
24.10.2007 10:00

martin

Re: Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

sakra co mas proti dehtaku od vw. mam od vw golfa v nafte na jezdeni po meste a jsem s nim spokojenej. spotreba ujde a kdyz se to toci tak i jede ale na vic nez do mesta to neni. na ostatni jizdy mam bmw 330ci. proste si to kazdej jenom musi hezky rozdelit.:-)

0/0
24.10.2007 15:43

kenx

Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

Seat? To myslíš vážně? Altea, nové Toledo, Leon mají výbornou kontrukci a máš tam hodně vysokou šanci přežít i těžké havárie což se třeba o asijcích říci nedá. V čempak jezdíš ty frajere že tu takhle soudíš? :)

0/0
24.10.2007 10:10

bullshit

Re: Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

preferuju tradici, kvalitní materiál a zpracování. za to všechno jsem ochoten si i řádně zaplatit. nekupuju rychlokvašky a levný s®ačky. tím se řídím při nákupu čehokoli. nepodporuju ty kterým nedůvěřuji jen pro to, že se snaží prodat něco levněji...

0/0
24.10.2007 10:19

mirek

Re: Re: Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

To mají zase v Bohnicích chovanci přístup k počítači??

0/0
24.10.2007 10:41

gustavson

Re: Re: Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

moje řeč

R^

0/0
24.10.2007 10:46

Lupa

Re: Re: Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

naprostej souhlas R^ 

kdyby se tim ridil kazdej, davno by tu nebyl vetkong, ukacka a podobna s.v.o.l.o.c., jenze cechacek koupi vsechno hlavne kdyz je to levny a navic se slevou. (Y)

tem b.l.b.u.m bys za kilo prodal i zabaleny ho... kdybys na nej napsal puvodni cenu petset ;-D

0/0
24.10.2007 11:07

AL

Re: Re: Re: upřímně lituju každýho, kdo jezdí v renaltu a dalších podobnejch s®ačkách

Já sem celkem vysazenej na japonce (toyoty 4runner, LandCruiser, Nissan Almera, Nissan 200SX) ale nezavrhuji ani staší rencly to byly ještě kvalitní. Co je dneska kvaltiní auto? VW Touran dopad se spolehlivostí tragicky, když přišli BMW 7 a S klasse tak měly problémy s elektronikou. Dnes se šetří na každým autě, takže ani Mercedes nejni dnes zárukou kvality a spolehlivosti.Jezdit se dá i fáčkem,. U nás sou auta brány jako kdoví co, v USA je to spotřební zboží jako hazlpapír (proto sou tak nekvalitní, protože amík si koupí po 3 letech nový, takže ho to netrápí). Věřim, že v BMW se povezu líp než v 120, ale je otázka jeslti za to ty miliony stojej? obojí je jen auto nic víc.

0/0
24.10.2007 18:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.