Diskuze
Auto se spotřebou menší než 2,35 litru/100 km - elektromobil
Děkujeme za pochopení.
já
Bylo by to fajn
Ale kolik aut jen na baterky se dělá a jaký to má dojezd. Navíc jak nabíjet, když parkuju i 200m od baráku. Další vadou je, že vezmou klasickou karoserii a do ní naházej co potřebujou. Vývoj čistě el. auta tak nějak není.
Alex
..co je to za článek.
...to už nemáte co nového napsat? Tento článek byl tady naposled někdy před cca rokem. No nic..spojení redakcí iDNES a mf dnes přineslo do světa netu nějaké novoty...tak držím palce, hlavně inzerentům...:))
Starosta jr.
Re: ..co je to za článek.
Ta vystava byla ted o vikendu v Holesovicich - Stromovka v Praze, pokud myslis foto, tak asi jeste nemaj zpracovane, vypadato, ze je to z toho starsiho clanku, ale ok. Clovek alespon vidi ze je to osobak a jak se to nabiji..
Ohledne inzerentu to je dobry for! Vetsina automobilek sve vlasti deti - elektromobily velice brzo podrizla, holt jeste se ten zbytek ropy (a smradu) musi nekde udat..
mira.m.
Re: na fotce u článku
ano je to zástrčka na 230V, je to uříznutý kus kabelu, který si na záď přidělávají elektromobilisté, je to jakýsi symbol jejich příslušnosti, nebo jak bych to napsal, prostě takové poznávací znamení
Dalibor
elektromobil,
ma to cele jeden maly "hacek". kdybychom vsichni presli na elektromobily, tak by nm soucasne elektrarny nestacili a muselo by jich nekolik postavit. Ale z ceho by tu elektrinu vyrabeli? Z uhli (limity) nebo atomu (zadna dalsi elektrarna se neplanuje). Cetl jsme clanek, ze pokud by vsichni nemci chteli prejit na vodikovy pohon, tak tech atomek budou potrebovat 20. u nas by to jiste nebylo tak velke cislo (aut je mnohem mene), ale ted prechod rozhodne nebude tak jednoduchy jak se na prvni pohled zda. Ne kazdy taky muze baterku "nabit" v noci. Problem je ze se prejde od jedne loby ke druhe. takze budemem jeste vice zaviset na vyrobene elektrine.
Starosta jr.
Re: elektromobil,
Zase o tom toho tolik nevim, ale jinde v novinach probehla nedavno zprava, ze snad 70% osobnich aut lze nabit pres noc bez navyseni vyrobni kapacity. To je ten nevyuzity nocni proud, kdy lidi spis a elektrarny jedou neekonomicky "naprazdno".. Ohledne lobby to je dobry argument, castecne souhlasim, na druhe strane, date si na strechu pv panely, nebo ve vesnici, meste kotel na biomasu a muzete nabijet proud mimo zajete lobby, z nichz ta ropna je evidetne plna zloby jak se rika
electroauto
Clanek ma spatne napsany nadpis
Jde o nedorozumneni !!! Elektromobily samozrejme na ZADNY benzin nejezdi !!! Jde o SPATNE FORMULOVANY NADPIS, jedna se o prirovnani ceny spotrebovane elektriky k cene benzinu.
Starosta jr.
Re: Clanek ma spatne napsany nadpis
Ja to pochopil i tak, ze je to proste srovnani vynalozene energie na ujetou vzdalenost. Pri spaleni jednoho litru benzinu (plus kyslik ze vzduchu "zadarmo") se uvolni asi 12kWh, rikam to spravne ze?.. Takze ta cisla urcite vychazi, ze ma plne elektricky pohon min. 2-3x uspornejsi provoz. Hned bych si euto poridil jen aby se brzo rozhybali i vyrobci v Evrope. A do Skody to daji az to bude mit davno kazda jina automobilka, ach jo..
stoural
A kolik stoji nabiti auta
Je mi totiz uprimne jedno, zdali dam napr. 1800 Kc za 60l benzinu, nebo mensi mnozstvi benzinu + elektrinu. A vzhledem k tomu, jak je CEZ horlivy, aby srovnal ceny z nemeckem (a aby jeho manazeri meli dalsi miliardy do vlastnich kapes), asi zustanu u vyhradne benzinoveho auta.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...