- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale kolik aut jen na baterky se dělá a jaký to má dojezd. Navíc jak nabíjet, když parkuju i 200m od baráku. Další vadou je, že vezmou klasickou karoserii a do ní naházej co potřebujou. Vývoj čistě el. auta tak nějak není.
...to už nemáte co nového napsat? Tento článek byl tady naposled někdy před cca rokem. No nic..spojení redakcí iDNES a mf dnes přineslo do světa netu nějaké novoty...tak držím palce, hlavně inzerentům...:))
Ta vystava byla ted o vikendu v Holesovicich - Stromovka v Praze, pokud myslis foto, tak asi jeste nemaj zpracovane, vypadato, ze je to z toho starsiho clanku, ale ok. Clovek alespon vidi ze je to osobak a jak se to nabiji..
Ohledne inzerentu to je dobry for! Vetsina automobilek sve vlasti deti - elektromobily velice brzo podrizla, holt jeste se ten zbytek ropy (a smradu) musi nekde udat..
ano je to zástrčka na 230V, je to uříznutý kus kabelu, který si na záď přidělávají elektromobilisté, je to jakýsi symbol jejich příslušnosti, nebo jak bych to napsal, prostě takové poznávací znamení
ma to cele jeden maly "hacek". kdybychom vsichni presli na elektromobily, tak by nm soucasne elektrarny nestacili a muselo by jich nekolik postavit. Ale z ceho by tu elektrinu vyrabeli? Z uhli (limity) nebo atomu (zadna dalsi elektrarna se neplanuje). Cetl jsme clanek, ze pokud by vsichni nemci chteli prejit na vodikovy pohon, tak tech atomek budou potrebovat 20. u nas by to jiste nebylo tak velke cislo (aut je mnohem mene), ale ted prechod rozhodne nebude tak jednoduchy jak se na prvni pohled zda. Ne kazdy taky muze baterku "nabit" v noci. Problem je ze se prejde od jedne loby ke druhe. takze budemem jeste vice zaviset na vyrobene elektrine.
Zase o tom toho tolik nevim, ale jinde v novinach probehla nedavno zprava, ze snad 70% osobnich aut lze nabit pres noc bez navyseni vyrobni kapacity. To je ten nevyuzity nocni proud, kdy lidi spis a elektrarny jedou neekonomicky "naprazdno".. Ohledne lobby to je dobry argument, castecne souhlasim, na druhe strane, date si na strechu pv panely, nebo ve vesnici, meste kotel na biomasu a muzete nabijet proud mimo zajete lobby, z nichz ta ropna je evidetne plna zloby jak se rika
Jde o nedorozumneni !!! Elektromobily samozrejme na ZADNY benzin nejezdi !!! Jde o SPATNE FORMULOVANY NADPIS, jedna se o prirovnani ceny spotrebovane elektriky k cene benzinu.
Ja to pochopil i tak, ze je to proste srovnani vynalozene energie na ujetou vzdalenost. Pri spaleni jednoho litru benzinu (plus kyslik ze vzduchu "zadarmo") se uvolni asi 12kWh, rikam to spravne ze?.. Takze ta cisla urcite vychazi, ze ma plne elektricky pohon min. 2-3x uspornejsi provoz. Hned bych si euto poridil jen aby se brzo rozhybali i vyrobci v Evrope. A do Skody to daji az to bude mit davno kazda jina automobilka, ach jo..
Je mi totiz uprimne jedno, zdali dam napr. 1800 Kc za 60l benzinu, nebo mensi mnozstvi benzinu + elektrinu. A vzhledem k tomu, jak je CEZ horlivy, aby srovnal ceny z nemeckem (a aby jeho manazeri meli dalsi miliardy do vlastnich kapes), asi zustanu u vyhradne benzinoveho auta.