Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S lamborghini na okruhu: Jak jsem myslel, že umím řídit...

"Víc toč, víc, tolik ne! Brzdi razantněji a napoprvé. Najeď si víc zeširoka..." To, že sedím v Lamborghini Gallardo Superleggera, moc nevnímám, snažím se využít všechno, co tenhle čarostroj umí, a stejně cítím, že nade mnou vyhrává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kecy

ten uz to potrebovat nebude

kuknete na maso.roumen.cz na obrazky lamboxxx (xxx jsou cisla). :-©:-©:-©

0/0
31.10.2007 8:49

oId fashioned Vince III..

hm, a kde jsou ty slíbené

"závratné zážitky"??? Krom blekotání majitele Fabie nic než teplý vzduch...Rv(Y)

0/0
28.10.2007 14:08

command

Video

Tak dobrý video, kde je slyšet pořádně zvuk motoru a oni tam daj do pozadí debilní hudbu;-€;-€. To fakt nechápuRv;-€;-O

0/0
24.10.2007 16:08

Ghort

Re: Video

Tak pozor, Metallica neni debilni hudba!!Ale jinak souhlas :-/

0/0
30.10.2007 12:38

TomášM

Re: Re: Video

Metallica JE debilní hudba

0/0
30.10.2007 23:27

Ghort

Re: Re: Re: Video

Klid, pane Volejnik, klid, vsechno se vysvetli. Jeslti je to tak, jak rikate, pak jste, jako vzdycky, prvni vy...

0/0
30.10.2007 23:31

LAda

Lamba jsou od vstupu VW plečky

Uvidíte tam součástky, které najdete ve fabii. To bych jeste prezil. Ale neprezuji to, proc nejaky kombik od Audi musi mit vetsi vykon nez Superleggera Gallardo

0/0
24.10.2007 15:53

Buran

Re: Lamba jsou od vstupu VW plečky

To je bohužel konec čistokrevných a krásných aut. Italové to dělali srdcem. Němci podle příručky.

0/0
24.10.2007 16:35

Man of mystery

Re: Lamba jsou od vstupu VW plečky

tak si kup Buggati nebo ja nevims tejne si Lambo videl dvakrat jednou tady a jednou v televizi tak klid .Nikdo ho mit nebudes,tak proc tolik stresu ?:-)

0/0
24.10.2007 20:17

wildge

pravý pedál

"Šlápnout na pravý pedál tak můžete později..."

Ktery pedal byl na mysli? Ma snad Lambo brzdu napravo od plynu?

0/0
24.10.2007 15:49

ruda

Re: pravý pedál

Jestli sis nevšiml, tak mluvil o automatu a ten má pedály 2 - chytráku Rv

0/0
24.10.2007 18:09

PetrS

Re: Re: pravý pedál

A to snad neco na veci meni ? :)

0/0
24.10.2007 19:52

wildge

Re: Re: pravý pedál

Muj automat ma brzdu nalevo od plynu. Tvuj to ma jinak?

0/0
28.10.2007 21:23

Mjr_Zeman

hmm

jsem jel včera octávkou po D1 220km/h, taky jsem kvůli dešti viděl prd a nemachruju R^

0/0
24.10.2007 14:46

redidlo

Re: hmm

vrahu

0/0
24.10.2007 14:48

M

Re: hmm

A proc to sem pises, ty nemachrujuR^?

0/0
24.10.2007 14:57

Pjotr_Pjotrovic

Re: hmm

Tachometr proměřuje cca o 10 %, takže jste ve skutečnosti nejel ani 200. RvRv

0/0
24.10.2007 15:57

Pjotr_Pjotrovic

Re: hmm

To máš určitě očipovanou ochcáfku f tom červenym tédéíčku, f plný palbě a na hlínách. ;-D ;-D

0/0
24.10.2007 16:04

Georgik

Re: Re: hmm

a co, většina lidí nemá ani to, zřejmě včetně Tebe;-D, ovšem že je magor, co v dešti letí na sjetejch letních dvě kila, to je pravda

0/0
24.10.2007 16:31

Pjotr_Pjotrovic

Re: Re: Re: hmm

Jak jste uhodl, že nemám tu očipovanou ochcávku f tom červenym tédéíčku f plný palbě a na hlínách?? ?;-D

0/0
24.10.2007 19:41

ze

Re: Re: Re: Re: hmm

si srac namachrovanej... takovyhle chudacky se starejma oktavkama na sjetejch letnakach pojizdim v desti v zatackach 240...  halt 4motion... ;-O Ale don´t try this, sem mladej magor, co ma luck.. a esi to do nekoho prasknu omlouvam se, ale bude uz nam to asi fsem jedno.. ;-D

0/0
30.10.2007 8:41

Buran

No....

Ducati 1098 to tomuhle Lambu na okruhu nandala o třídu. :-/

0/0
24.10.2007 14:22

plex

Re: No....

jasne, do momentu kdy by se lambo o ducati v zatacce trochu otrelo

0/0
24.10.2007 15:26

Buran

Re: Re: No....

Jasně, zatáčku má auto rychlejší, ale motorka brutální akceleraci a ta byla rozhodující. Ale za volantem i řídítky musí být opravu zkušení borci.

0/0
24.10.2007 16:34

Georgik

Re: No....

tomu ale nandá kdejakej supersport...

0/0
24.10.2007 16:33

ze

Re: Re: No....

Nechci ti kazit naladu a taky sem zastancem veci, co maj 2 kola a motor. Ale kdyz si trosku youtoobujes, najdes 5th gear srovnani normalniho Gallarda a 1000 Fireblada.. a nemslim si, ze faros je cajicek.. ale prekvapive byly tyhle stroje "stejne rychle".. tohle odlehceny lambo a poradnej ridic ti myslim natrhnou prdel na jakymkoli supersportu. :-/

0/0
30.10.2007 8:35

volic_plukovnik

Re: Re: Re: No....

A taky tam najdeš video z Topgearu, kde závodí tohle Lambo s novým Mitsubishi EVO a ten řidič v EVO se tomu druhému celou dobu směje, jak mu s tím slavným supersportem nedokáže ujet ;-D

0/0
30.10.2007 13:46

ze

Re: Re: Re: Re: No....

jj, koukam na to.. kraaasny... :) zajimalo by me ale, jak by vypadal takovy race v realu nekde v alpach, zatacky, stoupani.. tam by tech par set koni navic mozna bylo znat.. tezko rict, kazdopadne tu micinu si mozna v horizontu par let koupim, ale to lambo tak nejdriv v 60ti... :) a to uz budu moc rozumnej na to, abych s tim lital.. :)

0/0
31.10.2007 8:50

SZYslak3

no comment

A vystrik na konci byl Frantisku ?;-D

0/0
24.10.2007 13:51

Trabush

Pardon...

...dovolím si opravit autora článku, který patrně pln emocí z krásného zážitku neuvedl přesné údaje.

Trabant má 26 koní, nikoli 23.:-)

0/0
24.10.2007 13:27

auto@idnes.cz

Re: Pardon...

Dobrý den,

podle mého má trabantí motor výkon 17 kW, což odpovídá 23 koním. Pokud máte jiné informace, rád se nechám poučit.

Děkuji, přeji krásný den, s pozdravem

Ffrantišek Dvořák, Auto.iDNES.cz

0/0
24.10.2007 14:16

Trabush

Re: Re: Pardon...

Zdravím,

nemám v úmyslu se s Vámi přít, ale všude (včetně TP od svého vozu T601) se dočítám hodnoty 19,1 Kw, což je 26 koní.

Je samozřejmě možné, že během 74600 km, které mám na motoru je v něm již jen Vámi zmiňovaných 23 koní a půl psa, ale předpokládal jsem plný výkon motoru.

Nové Lamborghini za 18 let provozu také nebude mít na motoru dnes udávaný výkon...;-)

0/0
24.10.2007 14:38

Perkelt

Re: Re: Re: Pardon...

Máte pravdu oba dva, starší typ motoru měl 23 koní, novější 26, ten novější měl vyšší kompresi (7,8) a ojniční čep uložený v jehlových ložiskách (starší v pouzdře z nějakýho kluznýho materiálu, možná bronz) plus nějaký další úpravy

0/0
24.10.2007 14:52

Trabush

Re: Re: Re: Re: Pardon...

Díky za info, staršího trabiho už člověk moc nepotká. Nikdy jsem ho neměl, a tak neznám přesné tech. údaje.R^

Takže P60 (pokud se v modelu nemýlím) má 23 koníků, prima.

0/0
24.10.2007 15:13

Georgik

Re: Re: Re: Re: Re: Pardon...

Ale když ho přečipuješ...

0/0
24.10.2007 16:34

natvrdlý

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pardon...

přepiču...cože???

To jako že přehodim fajfky?8-o

0/0
24.10.2007 16:54

DeDust

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pardon...

...a jsem zase druhej ;-)

0/0
24.10.2007 16:57

DeDust

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pardon...

...a ked ho prepicujes, to je jazda 8-o

0/0
24.10.2007 16:56

John

Díky!

Milý Františku!

Opravduji děkuji za krásný článek a přenesené zážitky.

Jen tak dál!:-)

0/0
24.10.2007 10:21

Vendelin

miluji lambo...

moc krasny clanek... hlavne zaver se mi libi moc! opravdu hezky napsane... R^

0/0
24.10.2007 9:52

karel

super clanek

fakt jen tise zavidim...

0/0
24.10.2007 8:23

Radar

A v příštím článku

zase můžete napsat jak je nebezpečné jezdit rychle a o porušování silničního zákona, které má na svědomí lidské životy. Můžete sdělit účel takového článku? Chcete poslat zprávu řidičům silných vozů, aby absolvovali kurz a porušovali předpisy bezpečněji? Máte pocit, že majitelé takových vozů kromě promenády po pražských Příkopech jezdí rychle pouze na uzavřených závodních okruzích? Chápu, že máte radost jako malé děcko, že jste se mohl svézt v rychlém autě, ale proč to ventilujete na veřenost, která je z druhé strany tepána za rychlou jízdu? Pokud byste s takovým vozem všude v ČR dodržoval rychlostní limity, tak podobnou školu nepotřebujete. Pouze školu smyku.

0/0
24.10.2007 5:47

Onofrey

Re: A v příštím článku

On ten článek nějaký smysl má.... Rozumní majitelé sliných sportovních vozů si  snad uvědomují, že něco jiného je  řídit na uzavřené trati takovéhle dělo a  něco jiného je jezdit  s "běžným autem" v normálním silničním provozu.  Bohužel mám spíš dojem, že řada řidičů 20 let starých Favoritů nebo 120tek si myslí, že v  běžném provozu  řídí  Lambo....A pak jsou tady ti pozůstalí anebo ti, které  jenom v  silném velkém autě někdo  jako p. Knížák  nebo  paní  Chantal, přehlédl.... 

0/0
24.10.2007 8:36

yamaha66

Re: A v příštím článku

Radare, a proc teda vubec vychazeji vsechny ty casopisi s testy rychlych aut, ktere umi 300km/h +. A proc se vyrabeji takove auta kdyz je prakticky vsude omezena maximalni rychlost? Proc??!?!?!?!?!? 8-o   :-/

0/0
24.10.2007 8:56

Honza

Re: Re: A v příštím článku

Protoze je lidi kupujou. Protoze se to vyrobcum a prodejcum vyplati. Jeste nejaka blba otazka?

0/0
24.10.2007 9:18

Honza

Re: Re: Re: A v příštím článku

DEBIL! (já)

Pardon.

0/0
24.10.2007 9:19

xy

Re: Re: Re: A v příštím článku

;-D

0/0
24.10.2007 14:12

Radar

Re: Re: A v příštím článku

Právě na to se ptám Yamaho. Ale zřejmě jsi to nepochopil.

0/0
24.10.2007 20:58

eMan

Re: A v příštím článku

A jeje, zase jeden zakomplexovanej blbecek. Vis, co lidi treba i u nas prohani sve stroje treba na Brnenskem okruhu? Chces jim to zakazat, protoze na to nemas?

0/0
24.10.2007 9:08

Don_Alex

Re: Re: A v příštím článku

myslim ze jsi na to kapl...R^

0/0
24.10.2007 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.