Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonský tajfun GT-R nabírá sílu

Porsche, ferrari? Kultovní nářadí pro japonského rychlého a zběsilého řidiče se jmenuje jinak: Nissan Skyline GT-R. Nová generace dostává obměněné jméno, ale stejně nekompromisní obsah. Nissan GT-R přijíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krakra

Tak

Tak todle se Japončíkum fakt povedlo.

0/0
31.10.2007 16:00

petr

vykon

No ja nevim jak tahle nova verze, ale ta stara, ktera byla jen s pravostranym rizenim, byla teda o hodne vykonejsi...uz v zakjladu mela 700HP a dala se ladit i pres tisic koni!!!

staci se mrknout na youtube, kde je hromada videii tehle rakety s vykonem 1000 hp, nebo 1300 hp....

0/0
31.10.2007 11:25

petr

Re: vykon

http://youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI

tady ma 1400HP

to posledni slapnuti na plyn je smrtelny :)

0/0
31.10.2007 11:29

pečlivý čtenář

To jsou PR hlody

Tak na to, že by 1,8 tuny těžký čtyřkolkový nissan s 350 kW dal na prdel o dost lehčímu a výkonejšímu Lambu nebo dokonce stejně těžkému, ale 2x výkonějšímu Výronu nakládačku, s klidem zapomeňte. Ostatně už dlouhodobě pozoruji, že japonské auta pravidelně porušují zákony fyziky.

Zhruba něco jako americká vs. ruská letadla ve výkonech(aviatických). Akorát když se člověk o problematiku zajímá více, zjistí, že americké stíhačky s polovičním výkonem motoru dosáhnou stejné rychlosti a většího doletu než ty ruské, ale bez výzbroje a za ideálních podmínek...

A tady to bude stejně:-)

0/0
31.10.2007 10:03

mrazik

Re: To jsou PR hlody

Budes se muset smirit s tim, ze toto GTR natrhne zadek Lambu i F430. Tady mas dukaz - http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg

Časy

Nissan GT-R - 7:38 Porsche 997 GT3 - 7:42 Lamborghini Gallardo 7:52 Porsche 997 Turbo - 7:54 Ferrari F430 - 7:55

0/0
31.10.2007 12:44

pečlivý čtenář

Re: Re: To jsou PR hlody

nezpochybňuji čas Nissanu, zpochybňuji samotné srovnání. Aby bylo možné porovnat GT3 s GT-R, je třeba stejný den, stejné počasí, stejná teplota vzduchu, stejné palivo, stejné pneu(výrobce) a hlavně stejného řidiče. Dále je pak třeba nejméně 6 kol a 2 nejrychlejší zprůměrovat. Pak bych uznal, že japonec zvítězí, byť má vyšší hmotnost, větší rozvor a zhruba stejný výkon.

Navíc upřímně pochybuji, že nissan, který přímo vybízí k tuningu potuněn nebyl.

Prostě má zkušenost říká, že marketingové lhaní je Japoncům a američanům tolik vlastní jako čechům rektální alpinizmus.

0/0
31.10.2007 13:59

Gandalf

Re: Re: Re: To jsou PR hlody

Jenže u téhle řady od Nissanu je to známo už v případě dřívějších modelů. Není to jen o hmotnosti a výkonu. Čas významně ovlivňuje schopnost podvozku projíždět zatáčky co nejvyšší rychlostí a trakce na výjezdu z nich a v tom je tenhle Nissan díky skvěle konstruovanému a detailně nastavitelnému podvozku i motormanagementu nepřekonatelný. Ale kdo nevěří, ten věřit zpravidla nechce.... :-)

0/0
31.10.2007 15:31

pečlivý čtenář

Re: Re: Re: Re: To jsou PR hlody

No a právě tady nastupuje faktor hmotnost a faktor výkon. Průjezdnost zatáčkami lze ještě kompenzovat aktivním náklonem podvozku(slavná xantia, která v zatáčkách zvládala přetížení na úrovni supersportů). A to, pokud vím nissan za 1,3 mega nemá. Také rozložení hmotnosti bude mít porsche lepší než nissan. Motor v předu je prostě motor v předu.

Prostě japonský nissan je za požadovanou cenu skvělý, ale na stejně výkonné nebo výkonnější supersporty z principu konstrukce mít nemůže bez tuningu. Samozřejmě při patřičné úpravě s dostatečnou dávkou nitra...

A výrona už vůbec. Toho mají problém porazit i závodní superspeciály které jsou o třídu až dvě lehčí.

0/0
31.10.2007 15:52

S.T.A.R.S.

Re: Re: Re: Re: Re: To jsou PR hlody

Ty jsi trouba.."aktivní náklon podvozku" u GT-R ;-D Je vidět, že máš fyziku automobilů zmáklou. (Y)

0/0
31.10.2007 17:39

FOE

Re: Re: Re: Re: Re: To jsou PR hlody

mylis sa, Nissan ma daleko lepsie rozlozenie hmotnosti ako Porsche, lebo ano GT-R ma motor v predu, ale ZA prednou napravou, takze je medzi napravami, zatial co Porsche ma motor az za zadnou napravou, co aj napriek enormnej snahu inzinierov z Porsche o spickovo odladeny podvozok, v kritickych situaciach a prejazde zakruty na hrane bude vzdy vraviet proti autu. Pretacavost u Porsche je znama vec.

0/0
31.10.2007 22:30

Phantom2005

Wow, ...

... je to nádhera, i když ale G34 se mi líbila o trochu víc. Zajímalo by mne, jestli jako další ústupek amíkům, začnou tenhle model vyrábět i s levostranným řízením?

0/0
31.10.2007 9:08

shebe

Re: Wow, ...

jezdi vpravo...

0/0
31.10.2007 9:20

Roy

No, za ty spešl ceny,

co nám, Evropanům, napařej, si ten krám můžou nechat. BTW, kdo byl ten hrdina, co si s touhle skoro dvoutunovou krávou střihl Nordschleife? Nějaký japonský kamikadze?

0/0
31.10.2007 9:00

FastDriver

Re: No, za ty spešl ceny,

Můžeš si to nechat dovézt z ameriky;-)

0/0
31.10.2007 9:09

Trm

he he

Evropani smrkaji, maji drahy autinka. ;-D

0/0
31.10.2007 3:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.