- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No ja nevim jak tahle nova verze, ale ta stara, ktera byla jen s pravostranym rizenim, byla teda o hodne vykonejsi...uz v zakjladu mela 700HP a dala se ladit i pres tisic koni!!!
staci se mrknout na youtube, kde je hromada videii tehle rakety s vykonem 1000 hp, nebo 1300 hp....
http://youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI
tady ma 1400HP
to posledni slapnuti na plyn je smrtelny :)
Tak na to, že by 1,8 tuny těžký čtyřkolkový nissan s 350 kW dal na prdel o dost lehčímu a výkonejšímu Lambu nebo dokonce stejně těžkému, ale 2x výkonějšímu Výronu nakládačku, s klidem zapomeňte. Ostatně už dlouhodobě pozoruji, že japonské auta pravidelně porušují zákony fyziky.
Zhruba něco jako americká vs. ruská letadla ve výkonech(aviatických). Akorát když se člověk o problematiku zajímá více, zjistí, že americké stíhačky s polovičním výkonem motoru dosáhnou stejné rychlosti a většího doletu než ty ruské, ale bez výzbroje a za ideálních podmínek...
A tady to bude stejně:-)
Budes se muset smirit s tim, ze toto GTR natrhne zadek Lambu i F430. Tady mas dukaz - http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg
Časy
Nissan GT-R - 7:38 Porsche 997 GT3 - 7:42 Lamborghini Gallardo 7:52 Porsche 997 Turbo - 7:54 Ferrari F430 - 7:55
... je to nádhera, i když ale G34 se mi líbila o trochu víc. Zajímalo by mne, jestli jako další ústupek amíkům, začnou tenhle model vyrábět i s levostranným řízením?
co nám, Evropanům, napařej, si ten krám můžou nechat. BTW, kdo byl ten hrdina, co si s touhle skoro dvoutunovou krávou střihl Nordschleife? Nějaký japonský kamikadze?
Můžeš si to nechat dovézt z ameriky