Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejpomalejší je Londýn, Praha průměrná

Jak velké rozdíly jsou mezi průměrnými rychlostmi, kterými jezdí auta po centrech měst, ukazuje průzkum britské společnosti Keepmoving zabývající se dopravou. Praha je 16. nejpomalejší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin

trochu gulas v cislech

zamerili se na oblast  6x6km v centru mesta, tak jak jim mohli vyjit 84km/h ??

takovy prumer se neudela na silnici I. tridy mimo obec

0/0
31.10.2007 16:13

Kevin Costner

Silnice

Tak trochu se zapomněli v článku zmínit, že např. v Londýně, narozdíl od většiny uvedených měst, nemají městské okruhy...

0/0
30.10.2007 11:55

Sadie Mae Glutz

Re: Silnice

no a co? clanek jen srovnava prumerne rychlosti. kdyz proste konstatuju, ze bmw je rychlejsi nez trabant, tak k tomu taky nedodavam "no jo, ale musime uvazit, ze bmw ma vykonnejsi motor".

0/0
30.10.2007 12:06

TraI

Bylo by to zajímavé, ALE...

Takový výzkum by byl zajímavý, ale bohužel všechna prezentovaná čísla jsou nesmírně neuvěřitelná; nejen úplně absurdní Hamburk, ale také Praha nebude na 37 km/h.

V Praze nejrychlejší metro dosáhlo v roce 2006 průměrné cestovní rychlosti 34,6 km/h a to se na dělbě přepravní práce podílí další - pomalejší - systémy vč. individuální automobilové dopravy.

0/0
30.10.2007 11:53

Klimos

Re: Bylo by to zajímavé, ALE...

Také se mě ty uvedené rychlosti nezdají pravdivé. Při rekonstrukci silnice v našem městě byla rychlost běžná 10km/40min, nyní to ujedu za 30 minut přes celé město. To znamená 15km/hod, nyní 20km/hod, a to překračuji na volnějších úsecích povolenou rychlosta musím projet asi 15 semaforů.

0/0
30.10.2007 14:41

Dr.Ozd

To tedy koukám,

když vidím ten údaj o Hamburku.Jet průměrem 84 po městě,to znamená že když mi tam padne jeden,dva semafory,tak potom musím jet aspoň 140,abych se na ten údaj dostal.Autor se zřejmě domnívá že ve městech v Německu platí neomezená rychlost jako na dálnicích.Jinde už to není tak okaté (Ženeva) ale i tak je to k smíchu.

0/0
30.10.2007 11:22

Berliner Bárt

ňáký divný

Tak nevím, v Berlíně už nějaký ten pátek žiju a jezdím a pokud zrovna nestávkují debilní strojvůdci, tak je to město krásně průjezdné... Spíš by mě zajímalo, jak to měřili? Pokud vím, tak GPS přístroje jsou pouhé přijímače a nic nevysílají. Nebo se mýlím? Jak tedy mohli sbírat data z GPS přístrojů??? 8-o

0/0
30.10.2007 10:05

iv2

Re: ňáký divný

me se ten Berlin take nejak nezda...

0/0
30.10.2007 10:41

Kevin Costner

Re: ňáký divný

GPS tracking, což má dnes kde kdo - sleduješ zaměstnance, kde jezdí se služebáky. Máš rozsáhlou historii každé jízdy vč. rychlosti. Není problém údaje poskytnout pro statistiku :-)

Jinak máš pravdu, GPS přístroje určené k navigaci se sledovat nedají.

0/0
30.10.2007 11:49

martin

Re: Re: ňáký divný

technicky to problem jiste neni, ale jako celek (ten clanek) je nesmysl

0/0
31.10.2007 16:17

rh2

Re: ňáký divný

To platí v našich krajích. Na západ od nás dost často jezdí s online připojením na internet odkud stahují aktuální data o dopravě a mohou rovněž data sdílet (např. kde zrovna stojí borečci od policie)

0/0
30.10.2007 20:37

martin

Re: Re: ňáký divný

absolutne netusis, ktera bije, internet a stahovani dat ma jen velmi malo spolecneho s poskytovanim dat z gps

0/0
31.10.2007 16:20

Keni

Nesouhlasim

Nonevim. Pokud vte v Amstru kudy, neni zadny problem. Ale mozna to je jen klam, protoze je Amstr dost maly. Ale v Paris predpokladam, ze je doprava jedna z nejpomalejsich a nejhroznejsich. V london jsem uz dlouho nebyl.

0/0
30.10.2007 9:52

Sadie Mae Glutz

Re: Nesouhlasim

nevedela jsem ze dneska je moderni nesklonovat a pouzivat zasadne nazvy v puvodnim jazyce, kdyby se v clanku psalo o dublinu, tak ho urcite prepisete na baile atha cliath, akorat ten "amstr" vam tam nejak nesedi. zdravim z brno na morava do praha, hlavniho mesta ceska republika:)

0/0
30.10.2007 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.