Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naprostý průlom v životě Václava Klause: trabant

Před padesáti lety se v NDR rozjela výroba vysmívaného vozítka Trabant. "Jakou výhodou pro mne – naprostého laika – bylo toto jednoduché auto, asi nikdo nemůže docenit," vzpomíná prezident Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Žižka z HK

soudruh profesor je novodobým kultem osobnosti

Jakou výhodou pro mne – naprostého laika – bylo toto jednoduché auto, asi nikdo nemůže docenit. ;-D;-D;-D

0/0
2.11.2007 9:30

Homer1

Živě si pamatuji na barevnou brožurku o Trabantu...

... a v ní stálo (přísahám!) že se jedná o:  "robustní automobil s rasantní akcelerací"... :-):-):-)

0/0
1.11.2007 22:08

trabush

Re: Živě si pamatuji na barevnou brožurku o Trabantu...

Něco ti na tom nesedí?

0/0
2.11.2007 7:37

Trabush

Trabi

No vida, i pan prezident jezdil Trabantem. Já s ním jezdím také a taktéž si nemohu vynachválit jeho užitné hodnoty.

Trabi je trabi...R^

0/0
1.11.2007 12:09

Trabik

majitele trabantů

Tak  já mam doma taky trabanta, co měla kdysi první dáma republiky, Dáša Havlová, nic na tom není...trabanta mel i ten tzv bavič Novotnej,...měl ho kde kdo..

.Trabík je nejlepší.V

0/0
31.10.2007 23:14

Klaus prezidentem

Asi nejsem v obraze, ale o kterém roce je řeč?...

"V Československu se prodalo na 160 tisíc vozů. Jedním ze šťastných majitelů byl tehdy i současný prezident Václav Klaus."

0/0
31.10.2007 16:26

klojstr hlupák

Re: Klaus prezidentem

nechápu, co na tom nechápeš, tehdy byl majitelem trabanta současný prezident Václav Klaus... nevim, co je na tom divneho a nepochopitelneho...???

0/0
31.10.2007 16:40

nonick

Hmmm...

zdá se, že výrobci aut se nerezavějící plastovou karosérií Trabantů nechali inspirovat - plechu je na autech čím dál míň...:-/

0/0
31.10.2007 13:06

Fitipaldi

Taky jsme ho měli

Akorát z něho vypadl motor, protože plechy(obalový bakelit) vydržely, ale nosný rám shnil.

0/0
31.10.2007 10:09

Jura

Tatar

"Posun od ne-auta" 8-o Český je to spíš "Posun od žádného auta".;-O

0/0
31.10.2007 9:30

dr.zejus

klin a kladivo

To video je neuveritelny. Jak se casti auta dopasovavaji pomoci klinu a kladiva;-D;-D;-D

0/0
31.10.2007 9:02

Franta Lopata

Re: klin a kladivo

pripadne ladnym kupnutim nohy do celni masky;-D

0/0
31.10.2007 9:20

stowaway

Re: Re: klin a kladivo

Pryč s pásovou výrobou a roboty - není nad ruční práci...;-D

0/0
31.10.2007 10:19

iuos

hmm

na tý malý fotce je kellner?

0/0
31.10.2007 8:58

regazzi

Re: hmm

Ano. Kdyby chtel, muze si tech Trabantu koupit asi 2,5 miliardy. Kdyby chtel. Ale on nechce.....;-D

0/0
31.10.2007 9:05

Ach jo (bls1)

Re: Re: hmm

Zlatý voči. Nikdo si nemůže koupit 2.5 miliardy trabantů. Prostě nemůže.

0/0
31.10.2007 9:08

Tomas

Re: hmm

jo myslis genialniho hyperfilozofa z osTravy... no obavam ze, ze podobny uces tehdy nosilo spousta chlapcu a nekteri se jim hyzdi dodnes ;-D;-D;-D

0/0
31.10.2007 10:59

P#

Viktor

Ty woe, ten frajer s tou manickou to je prece wiki kozenej ;-D

0/0
31.10.2007 7:41

Marek

První

To video je super

0/0
31.10.2007 0:41

anonym

Re: První

jj....to video nema chybu....;-D

0/0
31.10.2007 7:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.