Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Omezení rychlosti: v Německu neprojde, v Paříži ano

Omezení rychlosti na německých dálnicích chce prosazovat vládní sociální demokracie. Návrh ovšem narazil na tuhý odpor, proti je i kancléřka Merkelová. Pařížský starosta si však snížení rychlosti na velkých bulvárech prosadil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

__XXXX___

2. 11. 2007 19:04
Je třeba začít v autoškolách

...a to dost tvrdě. Každá základní škola, střední škola i učiliště, vyučují dle nějakých osnov. Takové osnovy bych udělal i v autoškolách. Několik hodin by připadlo na zvládnutí křižovatek ve městech + tramvaje, několik na parkování, několik na jízdu vyšší rychlostí (mimo město) a taky nějaké na jízdu po dálnici a rychlostní silnici. Pak by se nestávalo, že čerství absolventi autoškol nikdy nejeli rychleji naž 70 km/h, neviděli křižovatku s tramvajema a nikdy nejeli po dálnici...

0 0
možnosti

Pete

2. 11. 2007 11:25
vliv přísných rychlostních limitů na bezpečnost je iluze

1) v Německu na dálnici je neomezená rychlost a nehodovost je zde srovnatelná nebo nižší jako ve zbytku Evropy

2) na mnoha úsecích dálnic, I.tříd i jiných silnic lze jezdit rychleji, značení to však nepřipouští (v Rakousku jsou na I.třídách např. značky 120kmh)

3) rychlost je otázka zyvku a schopností, prostě jezdit by se mělo podle toho, na kolik řidič a auto má, kam je vidět a co se dá ubrzdit.

4) omezení 50kmh je fajn, ale ve velké části městského provozu úplně zbytečné - tam, kde nehrozí kolize s chodcem, v noci (klidně si umím představit v noci skoro všude 70kmh)

5) za umístění značek není nikdo odpovědný, nikdo to nekontroluje a chybí celorepublikový registr značek, takže je přeznačkováno a nikdo je v důsledku toho nerespektuje

0 0
možnosti

Pete

2. 11. 2007 11:25
Re: vliv přísných rychlostních limitů na bezpečnost je iluze

Takže bezpečná maximálka na český D1 může být 220kmh (sucho, prázdná dálnice) nebo taky 75 kmh (sníh, námraza, kolony). A to nevyřeší žádné proměnné značení, to musí mít lidi v hlavě. Proto je německý model nejlepší, nutí lidi přemýšlet a být ohleduplný.

0 0
možnosti

standik007

1. 11. 2007 20:49
Nemecky dalnice

Musim rict, ze je to zazitek jet pres 200 po Nemeckych Dalnicich.. Ale za rozumnou rychlost tam povazuju (o vikendu) tech 160-170..

 Jenze tam ty ridici jsou k sobe alespon trosku ohleduplny.. a nesnazi se na vlastni triko prosazovat spravedlnost tak jako u nas, ze jedou v levym pruhu tachometrovych 130.

0 0
možnosti

regulator

1. 11. 2007 18:27
...SPD...

0 0
možnosti

Mr. SkyFish

1. 11. 2007 18:06
130 jezdím na okreskách, na dálnicích mezi 150-170 Km/h

A nějaký bodový systém mám u řiti. :-) A to jezdím takhle 10 let a bez nehody. Co cesty potřebují, aby z nich vypadli mladí machýrci a staří páprdové v kloboucích. Teď je jejich čas, kdy oprášili své škodule a naložili bábu a vezli na hřbitov svíčky a umělé kytky. Nejvíce rizikových situací dnes bylo v blízkosti hřbitovů, kdy dědci blokovali provoz pomalou jízdou, nedávali přednost nebo dokonce couvali do protisměru, aby se trefili na parkoviště!;-D Řešením by bylo zákaz řízení pro osoby starší 65 let. :-)

0 0
možnosti

T.

1. 11. 2007 18:09
Re: 130 jezdím na okreskách, na dálnicích mezi 150-170 Km/h

Anebo by pomohlo trochu vice ohleduplnosti. Z obou stran.

0 0
možnosti

titlis

1. 11. 2007 17:53
Francouzští dementi

Vůbec mne to nepřekvapuje, ať si třeba před každým autem ve Francii musí běžet poskok s praporkem, jsou to zakomplexovaní dementi a nemají nic, co bych tak nutně potřeboval k životu a nic mne tam netáhne. Na eiffelovku se pojedu raději podívat do Las Vegas.

0 0
možnosti

Jintaj

1. 11. 2007 15:44
Paní Merkelová má moje největší sympatie

Ukázala totiž mnohem větší schopnost zdravého uvažování a prozíravosti než horda rádoby ekologů z řad mužské "odborné" populace. Volám Bravo, Frau Merkel!

0 0
možnosti

hehe

1. 11. 2007 13:16
hoho

haha

0 0
možnosti

Coldstone

1. 11. 2007 10:00
Omezenost

kdyz jedu v prumeru 180km za hodinu po dalnici dlouhe 180km, zdrzim se tam 1 hodinu. Pokud pojedu 120km za hodinu, zdrzim se tam 1,5 hodiny. Tj. 30 minut dele blokuji provoz.  ;-D

0 0
možnosti

pinguone

1. 11. 2007 10:51
Re: Omezenost

..mas dost omezenej vobzor...;-D

0 0
možnosti

free78

1. 11. 2007 9:32
nižší rychlost = plynulost ???

jedině i.d.i.o.t., nebo volič zelených může předpokládat, že po snížení max.povolené rychlost se doprava na daném úseku stane plynulejší. Ostatní vědí, že vznikne leda zácpa (stejné množství aut přijíždí, menší stačí odjíždět...), tedy více emisí atd. Proto je toto opatření vysoce ekologické áááno?  :)

0 0
možnosti

pinguone

1. 11. 2007 10:54
Re: nižší rychlost = plynulost ???

..na Tvem miste ,bych nedaval sve neznalosti tak verejne najevo...;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

Milano zrušeno. Alfa ustoupila ministrovi a nový model přejmenovala

16. dubna 2024,  aktualizováno  15:25

Na bláznivé komedie jsou Italové machři, a dokáží je přenést do reálného života. Ani ne týden po...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...