Diskuze

Letní pneumatiky v zimě? jen pro sebevrahy

Nejdříve dobrá zpráva: Zimní pneumatika sjetá až na čtyři milimetry hloubky svého profilu stále bezpečně předčí na sněhu sebelepší letní pláště. Ale na druhou stranu je třeba počítat s tím, že s každým opotřebovaným milimetrem ztrácí zimní obutí své dobré vlastnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iuos

13. 12. 2007 13:12
hmm

no, zatím byly opravdu potřeba.. uvidíme co přinese prosinec a leden

0 0
možnosti

mpixel

4. 12. 2007 14:01
Zkuste si rozdíl sami

Zkuste si rozdíl sami. Ať nepodléháte nějakým pocitům či reklamním masážím. R^

0 0
možnosti

maja

3. 12. 2007 22:41
Zimní ano, ale

Nepodceňuju význam zimních pneumatik, ale mám pocit že díky masáži o jejich nutnosti,  super kvalitě a skvělých jízdních vlastnostech, snad pod vlivem reklamy se objevuje opačný extrém, Spousta lidí jezdí i na vrstvě rozbředlého sněhu za mlhy a teploty kolem nuly jako po suché silnici, protože "oni mají nové zimni Pirelli, Nokiany atd." Chci tím jen říct, že kolikrtát je méně nebezpečné auto na letních, které pokud zrychlí nad 50 skončí v prvním příkopě, než bourák 4x4 na super gumách, který tam skončí taky, ale ve 120km/hod. Ne díky gumám a sněhu, ale kvůli tomu kdo sedí za volantem...

0 0
možnosti

larix

5. 12. 2007 16:46
Re: Zimní ano, ale

Velmi trapný názor. Při stejném stylu jízdu je auto 4x4 xkrát bezpečnější... A jestli někdo pojede jenom díky tomu o mnoho rychleji, tak mu nepomůže nic... A takový člověk by jel i neuměrně rychle ve favoritu na letních

0 0
možnosti

zero

3. 12. 2007 10:26
Nikomu neberu jeho názor

ale je moc aut a moc lidí jezdí. Snad každý si vzkoušel jak to klouže v lakýrkách z tanečních a taky je v za mrazu nenosí. Proboha jde  to co zvládnu a né co  nezvládnu. V koloně a v obousměrném provozu je pak pozdě krotit smyk, nebo nedej bože brzdit za mnou, protože já to zastavím, ale co Ty !    

0 0
možnosti

sdf

3. 12. 2007 16:07
Re: Nikomu neberu jeho názor

ježiš, nestraš, ještě aby bylo zákonem dané obutí na nohy !!:-©

0 0
možnosti

wagner

2. 12. 2007 21:35
pro priznivce letnich

pro ty co tvrdi ze v zime jedine letni a zimni jsou akorat vymyvani hlav od vyrobcu. clovek asi tak 99,9% casu jezdi bez nehody a naraz je v prikope, protoze zrovna i v jeho milovane praze ci brne po obede prisla snehova nadilka, silnicari nestihaj a domu se dostat musi a auto na parkovisti u prace nechat nechce ci nemuze.... jo a nejlepsi jsou frajeri co kdyz jedou na letnich na hory pred prvnim kopcem plnym snehu nasadi retezy na hnanou napravu a pak se divi ze jim auto lita jak hadr na holi, doslova neb jim naprava s letnima spolehlive utrne tak v 2. zatacce tu co diky retezum az do te chvile drzela stopu... to je potom prekvapeni a skoda vetsi jak cena za zimni pneu tak na 50let... mejte se premyslejte trochu. :-)

0 0
možnosti

Destroyer7

2. 12. 2007 10:39
Myslete dál než ke svému plotu

Ač chápu, že jsou případy, kdy pneumatiky mají vyšší cenu než vůz sám, vy jichž se to týká, uvědomte si, že plechy se mouhou opravit, ale lidský život ne. Je smutné kolik lidí nedokáže dohlédnout dál než za své sobecké Já a uvědomit si, že na silnici nejsou jen oni, ale i jiní a že podceněním pneumatik mohou někoho zranit nebo i zabít. Co by říkali, až by drželi v ruce mrtvolku svého dítěte? Ve světle takové informace už vypadá nákup zimních jinak, že? Bohužel, často to dopadá tak, že dokud něco takového nezpůsobí, nepřipustí si to.

0 0
možnosti

erben3

1. 12. 2007 19:06
.

Jak je to obráceně? Mám zimní gumy, které mi vydrží letos poslední sezónu, než je sjedu na ty 4 mm. Chci je dojezdit příští rok v létě, abych je nemusel vyhodit, a pak si koupit rovnou nové zimní. Jak se ty zimní budou chovat v létě na rozpálené silnici? Vím, že někdo je takhle v létě "dojíždí", ale aby to nebylo nebezpečné. Jinak je vyhodím, pochopitelně.

0 0
možnosti

demon3

1. 12. 2007 19:45
Re: .

Třeba já to tak dělam, ale připrav se na to, že na rozpálený silnici můžou pískat při každym rozjezdu nebo ostřejší zatáčce a budou se chovat skoro tak špatně, jako letní gumy v zimě. Takže celkem nic moc...

Jestli to bude nebezpečný, to je relativní. Pořád dost lidí jezdí v zimě na letních a nebezpečný jim to nepřijde... Je důležitý s jejich chovánim počítat. ;-)

0 0
možnosti

Pribi

1. 12. 2007 18:51
To jsou výzkumy

Před měsícem jsem absolvoval školu smyku, s Felícií a letňákama Barum Brilantis, auto nemá ABS, čekal jsem, že s tím budu bez šance, ale kromě brzdění, kdy to jelo jak saně, se při vyhýbacích manévrech a zatáčce chovala velmi solidně a totéž o letních gumách prohlásil pak i další řidič, že se auto chovalo líp, než čekal. Samozřejmě, nesmí se na sněhu jet 150.

0 0
možnosti

pepa

1. 12. 2007 22:34
Re: To jsou výzkumy

...ale kromě brzdění, kdy to jelo jak saně...

A brzdit můžeme třeba padákem;-)

0 0
možnosti

Milan

1. 12. 2007 12:20
je to v nás!

Němci umí akorát tak kecat a dělat přiblblý průzkumy.Už jsem několikrát projížděl kolem Němců se zimníma gumama co nemohli vyjet kopeček co já s letníma vyjel v pohodě.Když umíš ho..o,tak nepomůžou ani sebelepší gumy!!;-D

0 0
možnosti

SZYslak3

1. 12. 2007 13:24
Re: je to v nás!

njn, on je taky rozdil mezi bavorakem a autem na DO  ;-D

0 0
možnosti

634

1. 12. 2007 2:31
Článek o ničem

Rozdíl mezi gumama snad dnes chápe už každej (asi kromě iDnes). Proč radši neotisknete originál závěry od Adac, nač tyhle zbytečný bláboly? Co takhle rozdíly mezi řidiči? Nejsou náhodou větší? Nebo podle vás všichni umí jezdit stejně?

0 0
možnosti

pepa

1. 12. 2007 11:24
Re: Článek o ničem

Lidi, buďte soudní, představte si, že sedíte před počítačem, máte za úkol dát za den dohromady minimálně 10 článků, jinak dostanete padáka. Pokud by měli pánové z idnes dělat jen samé články první jakosti, tak byste si tady moc nepočetli, tak jim dejte trochu klidu ;-)

P.S. Nejsem redaktorem ani tu, ani nikde jinde :-)

0 0
možnosti