- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co to ještě udělat tak, že by tou omezenou rychlostí měly povinnost mít schopnost jet všechny auta co můžou na silnici. Tedy všechny auta musejí mít schopnost jet těch 200. Proč? No přece některé situace vyžadují zrychlení, navíc pro nouzový stav, kdy je potřeba někoho dopravit třeba do nemocnice.
Je to stejná blbost jako výplody soudruhů na které reaguje tento článek ...
Chtěj omezit rychlost nebo omezenost úředníků
papalášskej d o b y t e k bude jezdit v limuzínách s majáčka a ochrankou neomezeně, na prostý lid ale bude přísnost....
vidim hodne ferrari na letistich a okruzich takze to neni zas tak dobrej napad ;) ale kdo chce vic rad si ho necha vyradit
asi nikoho nenapada,ze s autem se da jezdit i jinde nez na silnici. Hodne lidi si chce obcas zkusit rychlost na okruhu nebo pri sprintech, tak proc je omezovat?
To jsou výmysly. Kolik promile z celkového počtu prodaných aut se někdy ve svém životě sveze na okruhu?
kolik mrtvych je z nehod, kdy vinik jel 200 a vic???
naprosta vytsina mrtvych je pri beznych rychlostech, tj. do 130, a urcite a jako hlavni pricina urcite neni vysoka rychlost, jak se presentuje. ja to typuju na nazvladnuti vozidla, neprizpusobeni podminkam provozu, nedani prednosti, nevenovani se rizeni atdatd. vysoka rychlost az nekde vzadu
Me jeste napadlo, ze nevim, proc nezavest misto nesmyslnych omezeni na silna auta, zavest specialni ridicak po absolvovani specialnich ridicskych kursu. Ne priblblych dopravnich testu pro dementy, ale opravdove ridicske dovednosti. Ridicsky prukaz vlastnit napr. 5 let, splnit tyhle narocne ridicske testy a pak si takovy auto klidne kup. Kdyz na nej mas, tak si klidne udelej ridicak za 20-30kKc.
Me by docela zajimalo (a v clanku jsem se to nedocetl), kolik procent se toto snizeni poctu mrtvych (60% na dalnicich), je v celkovem meritku usmrcenych na italskych silnicich. Urcite to nebude prilis vysoke cislo. U nas je pravdepodobne jeste mensi % mrtvych na dalnici vuci ostatnim silnicim. Nemyslim si, ze by bezne auto melo dosahovat v budoucnu 250km/h (je to sakra mazec tohle uridit), ale max. 160 je taky zbytecne malo. za chvili tu budeme jezdit povine 90, protoze to vlastne jeste bezpecnejsi a ekologictelsi, nez 130km/h
Tohle je uplne presna ukazka mysleni nasich (i cizich) politiku. Misto toho, aby se slozite resily opravdove problemy, ktere suzuji Evropu a neni jich malo, tak se vybere nejaky zastupny pseudoproblem, ktery je sice zcela nepodstatny, ale za to se da "vyresit" bez vetsiho usili a hlavne kontroverze, cimz se vykaze cinnost a politik muze dale sladce chrupat za penize volicu v pohodlnem kresilku.
100%ni pravda. Zapadni civilizaci davam 20 maximalne 30 let.
Jestli ten zákon začne platit a udělá se to na 170 km/h, tak startuju Fábku a předjíždím Ferarri. Jen tak pro prdel