- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja se zas dostal k takove informaci - system dokaze merit rychlost projizdejicich vozidel usekove, jenze uz nestihne to, aby pri zjisteni prekroceni rychlosti auto i vyfotil. Na to je moc pomaly. Takze na statistiku porusovani / dodrzovani rychlosti dobry, ale na postihy konkretnich ridicu to pouzit nelze.
Zajímavější by byla spíše informace, že jedním kliknutím myši se z mýtných bran stanou automaticky i úsekové radary (tedy ne z každé ale z těch co mají kontrolní kamery) a Kapsch o tuto možnost strašně bojuje (nebo lobuje jak chcete)
Na trase Praha - Olomouc mi antiradar hlasi pouze jednou poplach - a to laser. Nepamatuju si přesně kilometr - je to pred Prahou.
Jinak klasicke radary na vlnove delce 34GHz nebo 34,3GHz (ceske Ramery) nezahlasi antiradar ani u jedne mytnice. Takze bych byl zatim v klidu....
V rámci výstavby mýtných bran byla nainstalována i měřící zařízení ... ti, kdo je tam montovali, jedou pro sichr podle předpisu. Záznamy z kamer se předávají policajtům, ti s nimi zřejmě zatím nic nedělají.
.. my máme dálnice ? .. to myslíte ty polní neudržované cesty ?
, něco takového v ČR existuje
Já vím jen o nejdražších parkovištích v Evropě a okolí ...
Jsem si nevšim, vono to taky ve 240 všechno splývá...
Na D5 je jedna brána s radarem, ale ta není mýtná, jen tak vypadá...
Dobrý den na úřad ministerstva dopravy. Nevystrašíte nás touto pohádkou a nebudeme jezdit 130 a méně, protože spěcháme...