Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hybridní popelářské auto hned tak nepotkáte, je moc drahé

Městské autobusy, popelářské vozy a dodávky jsou ideálními kandidáty pro hybridní pohon. Ten díky kombinaci benzinového motoru s elektrickým snižuje spotřebu pohonných hmot, a to zejména při často přerušované jízdě. Provozovatelé užitkových vozů však tuto technologii zatím využívají jen v omezené míře, protože její pořízení považují za příliš nákladné v poměru k případným úsporám při provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alenka

Nejsem si jista

Nejsem si jista tím, že by byl u nákladních vozů problém v obratech. Vezměte si Mercedes Actros, který začal používat AdBlue (kvůli Euro 5) mnohem dříve, než osobní vozy Mercedes-Benz začly směřovat k oné ekologii. Problém bude jinde

0/0
22.11.2007 21:06

hejhula

Uhodil hřebíček na hlavičku

Uhodil hřebíček na hlavičku : "Lars Stenqvis z výrobce nákladních automobilů Scania nicméně uvedl, že hybridní užitkové vozy by se mohly během několika let stát regulérním odvětvím, pokud budou výrobci schopni prokázat, že nákup této technologie je rozumným krokem." ;-D

0/0
22.11.2007 20:31

Performer

nafta je nesmyslně levná

Nic ekologičtějšího se zatím nemůže vyplatit, protože nafta je zcela nesmyslně zdaňována míň než benzin, přestože ekologická zátěž (hlavně potom lokální znečištění mikroprachem, oxidy dusíku a řadou další hustě karcinogeních látek) je obrovské. Přesto nafťáky "dotujeme" z benzinových daní....

0/0
22.11.2007 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.