Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s novou Škodou Fabia Combi

Stávajícího kombíku se prodalo víc než 640 tisíc exemplářů, opanoval firemní flotily a těm, kteří nedosáhli na větší, sloužil jako neúnavný stěhovák. Nová generace chce úspěch zopakovat. Prodloužená fabie odveze o pár litrů víc, technika ani jízdní vlastnosti se nemění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavlík

žádná sláva

Dnes je konkurence zase dál škoda je drahé auito mrkněte na trh a výky Suzuki, peugeut, citroen jsou fakt jinde. škodovka může jen závidět lepším:-P

0/0
29.7.2008 1:18

Radek

Krátká Fabie = Micro od Mr. Beana

Je trapná Rv, buď půjdou s cenou dolů, nebo si to budou kupovat jen státní úřady !

0/0
20.4.2008 17:52

škoda peněz

HNUS na entou

"Posádku vítá pohledná a mohutná přistrojovka" -  s  tou  pohledností si děláte prde*!!!???

Jako již tradičně, i tento model překypuje hnusem, a to nejen přístrojové desky. Hnusná maska trochu pozměněná již z 1. Fabie. Ostatně, píší to tady i jiní. Ostatní modely (Ochcávka a Superblb) v hnusu sekundují.

Předraženost a chudá výbava v základu - další mínus. Škoda, že do civilizovaných zemí v rámci stejné modelové výbavy jdou auta daleko lépe vybavenější. Tam by je asi se spartánskou výbavou za příplatek asi hnali ...

K autu si představím řidiče s přiblblým výrazem Mr. Beana - nemám jinak nic proti skvělým dílkům R. Atkinsona.

Vzhledem k laciné pracovní česko-slovensko-polské pracovní síle se opět jedná o předražený automobil, a to ještě s pochybnými motory. Před prodejny škodovek bych zřídil psychiatrické ambulance, protože takový auto si může koupit jen cvok.Rv

0/0
9.12.2007 21:56

you.can

klasika

v základní verzi nabídne čtyři airbagy a přípravu na rádio... takže hov..o

0/0
30.11.2007 23:08

james

je hezká

mě se líbí, mám tu starou a do nové asi určitě za pár let půjdu, jsem totiž sokojeným uživatelem.....pohoda.......

0/0
28.11.2007 9:40

pavlik

pekny design

Pokud se to da posoudit podle fotek, tak ten design vypada velice zdarile. Ze nesli do nejakych velkych experimentu s motorem znamena, ze to bude spolehlive a ze servisni naklady nepujdou do extremu. Cena je trochu vyssi, je to holt koncernovy VW priplatek za solidnost ... Sympaticke vozitko.

0/0
27.11.2007 19:36

Analytik

Re: pekny design

Ale má to jednu zásadní chybu, škodovky se prodávají v ČR nejdráž v Evropě! ;-)Rv

No, nekup to! ;-D

0/0
28.11.2007 23:21

f-i-r-e

Re: Re: pekny design

cenová politika škody je opravdu na zblití.....všechno naopak....ostatně jako v naší politice celkově......:-©

0/0
5.12.2007 9:50

so01

Re: pekny design

Spolehlivost škodovak je někde uprostřed všech hodnocených značek. Takže klid s tou VW solidností. Je to pouze předražené!!!

VSUBARU - FOREVERV

0/0
30.11.2007 13:02

KAREL

Re: Re: pekny design

Ano, souhlasím s názorem. Němce (VW) do 3 let převálcuje Asie, tj. Kia, Hyundai nebo Japonsko - Toyota, Honda a Subaru.

Především za stejnou cenou dostanu o  30% lepší výbavu a a 15% lepší spolehlivost a o cca 20% lepší výkon motoru v poměru se spotřebou.

Bye

Karel

0/0
7.12.2007 14:44

KSP

Re: pekny design

Priplatek za solidnost, spíš za blbost.

0/0
6.12.2007 9:02

redy23

hnus

Je to hnus - kto chváli tento design nemá estetické citenie. Škaredšie auto som nevidel. Môže sa rovnať s dacia  logan, renault thalia resp. čínske autá. Dizajnéri zo škodovky by mal isť robiť niečo iné!

0/0
27.11.2007 15:26

migel

Re: hnus

Ale porad je hezci nez 1203,vlajkova lod slovenskeho priemyslu,motory sa vyrabaju v Trnave...;-DRv

0/0
27.11.2007 18:00

luko5

Re: Re: hnus

Vlakovou lodí Slovenska je podle mě dneska Kia, a auta Kia Ceed jsou dneska uznávanou značkou!;-)

0/0
28.11.2007 23:07

luko5

Re: Re: Re: hnus

opr. vlajkovou

0/0
28.11.2007 23:09

Pitrys

Re: Re: Re: hnus

Kia je značka, Ceed je model...jen tak na okraj. Ale jinak se Fabka Combi povedla, u ní aspoň trochu zanikne ta ostrá hrana nad předním sklem.

0/0
28.11.2007 23:54

Analytik

Re: Re: Re: Re: hnus

V nové Fobii jsem neseděl, ale seděl jsem za to v Romsteru a byl to pro mě šok, jak je to uvnitř malé! Rv Fobia 2 vychází právě z tohoto modelu, tak že je zevnitř stejná, ne-li menší!  Rv

0/0
30.11.2007 4:45

Charon

Re: Re: Re: Re: Re: hnus

Souhlasím, že Kia je mnohem designově lepší.

Máme ve firmě Fábie "tříhnrnek " jako služební auta. Dá se to přirovnat s výkonem i kvalitou jízdy - hmmmmm přemýšlím -  jo, s malotraktorem nebo s letadlem typu Bleriot.

Z pohledu soukromníka bych si Fabii nikdy nekoupil.

Z pohledu zaměstnance je nejlepší auto firemní, ať už jakékoliv  značky. Co na tom, že ČEZ kupuje Fábie jako služební auta protože jsme státní podnik. :-))

0/0
7.12.2007 14:52

Inžinier Buľa

Co jiného se dalo čekat od českých servilních motoristických

Opatrná chvála na každou škodovku, i kdyby to byl sebevětší šunt. A ten "líbivý kabát" kombi, to je snad špatný vtip, ne? Aby se všichni z té škodovky jednou nepo...

0/0
27.11.2007 14:08

pavlik

Re: Co jiného se dalo čekat od českých servilních motoristic

Opravdu podstatne vlastnosti jsou nakonec bezpecnost, servisni naklady a spolehlivost, mam pocit ze tam skodovka nezaostava, mohlo by to trochu mene zrat. Zazrak se nekona, solidni spotrebni zbozi ano. Jestli chcete levnejsi, tak si kupte Logana, jestli kvalitnejsi, tak si priplatte za japonce - jestli na to mate. Tak to proste je.

0/0
27.11.2007 19:47

Vocour

Re: Re: Co jiného se dalo čekat od českých servilních motori

Na japonce je třeba si připlácet? ;-)

0/0
29.11.2007 9:33

CZE_Lecco

Tak tohle mluví za vše...

Na autosalonu ve Frankfurtu škodovka ještě slíbila slabší šestiventilovou verzi motoru HTP se 44 kilowatty výkonu a lákavou základní cenou 285 900 korun.

;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
27.11.2007 11:13

Analytik

Včera jsem viděl reklamu na Citroen C4 za........

......cenu pod 300 tisíc a to je auto o třídu výš, motory mají výkon od 67 kW u Fobie je to jen od 44 kW.Rv:-©

0/0
26.11.2007 23:12

K

Re: Včera jsem viděl reklamu na Citroen C4 za........

Fabie tedy nabízí větší variabilitu motorů (už od 44kW) a to je snad plus. ;-)

0/0
27.11.2007 12:10

Inžinier Buľa

Re: Re: Včera jsem viděl reklamu na Citroen C4 za........

A nejen to: ke každému motoru všechny stupně výbavy! To je teprve unikát. No, nekupte to... ;-)

0/0
27.11.2007 14:09

luko5

Re: Re: Včera jsem viděl reklamu na Citroen C4 za........

Za stejnou cenu 44 kW, že je výhodá?;-DRv Tyhle motory mají snad jedinou výhodu proti předválečným motorům a tím je točivý moment!;-D

0/0
28.11.2007 3:53

Pitrys

Re: Včera jsem viděl reklamu na Citroen C4 za........

Fábie jsou drahé jak říkáte a prodávají se, a nejen u nás. Citroeny mají neustále nějaké slevy a nějak jim to nejde. Kdepak udělali soudruzi z Francie chybu? Vyrábějí shity...

0/0
28.11.2007 23:58

luko5

Re: Re: Včera jsem viděl reklamu na Citroen C4 za........

Ne, ale chtějí auta prodávat co nejširší veřejnosti!  A to, že Citroen je shit už dávno neplatí ! Navíc škodovka za touhle značkou technicky zaostává, dokonce bych řekl, že na ni nemá. Důkazem toho jsou i automobilové soutěže. ;-DRv Tak že, co zbývá škodovce? Jedině zvětšit kufr, aby alespoň v něčem mohla být lepší! ;-DRv

0/0
30.11.2007 4:30

Luki

Ach ty motory

Vzhledově je teda o dost lepší než předchůdce. Motory jako tradičně průser (Y) Neříkám, že bych si nezvykl ale za ty peníze si hlavně zvykat nehodlám.

0/0
26.11.2007 23:04

fuozx

kombiky

Opet se mi potvrdilo, ze skodovka miva modely lepsi v provedeni kombi. Platilo to i u predchozi fabie, ktera jako kombik vypadala slusne ale v zakladni variante to byl hnus. Take prvni oktavka byla hezci jako kombik.

0/0
26.11.2007 21:02

Ty světla a čumák nic moc, ale ten zadek je moc pěknej

R^R^

0/0
26.11.2007 17:31

Nimha

Re: Ty světla a čumák nic moc, ale ten zadek je moc pěknej

No jo, čumáky škodovka všeobecně moc neumí - favorit, felda I i II, fabka I i II, roomster nic moc. Octávka a Superb pěkný, ale ty malý auta, to je fakt jen že si člověk snad časem zvykne :-(

0/0
27.11.2007 14:34

Hrochomut

nový design

je to sice velmi subjektivní kritérium, ale musím konstatovat, že se mi to auto prostě nelíbí.. Fabie se mi ostatně designově líbila jen ta původní krátká.. z praktického hlediska ovšem stejně o koupi tak prťavého vozítka neuvažuju...

0/0
26.11.2007 15:26

Já1.

srdce

No, mě teda za srdce nechytila. Její škoda.

0/0
26.11.2007 12:30

.

Tříválcové motory VW....

Jel jsem ve Fábii s "úžasným" motorem HTP a byl to tedy opravdu zážitek! Pokud jsme zastavili na světlech volnoběžné otáčky způsobily, že se auto začalo klepat jako epileptický křeček. Vypadalo to, jako by chtěl motor vyskočit z kastle, nebo mimimálně chcípnout. Měl jsem možnost svézt se i s tříválcem japonské provenience (Honda Life) a rozdíl je naprosto propastný, co se týká projevu motoru. R^

0/0
26.11.2007 11:43

K.

Re: Tříválcové motory VW....

Hmm, máme tuhle "klepuli" už nějaký ten pátek doma, pravdou je, že občas se na semaforech děsím, ale toho, že mi chcípl motor, protože ho na volnoběhu vůbec necítím a při střední hlasitosti rádia ani neslyším ... strašně děsivej zážitek ....

0/0
26.11.2007 12:45

Inžinier Buľa

Re: Re: Tříválcové motory VW....

Musím potvrdit a objektivně přiznat (jako že škodovky jinak vyloženě nemám rád), že i mě ten tříválec 1,2 HTP (High Torque Performance) ve starém kombíku Fabie (služební) příjemně překvapil. Na volnoběh o něm nevíte a při jízdě je docela živý (ovšem až od 3000 ot/min) a únosně (ne)hlučný. Na 4 točí dokonce bez problémů až 120 km/h. takže žádný problém ani při předjíždění. Ale domů bych si to auto nekoupil.

0/0
27.11.2007 14:15

Pitrys

Re: Re: Re: Tříválcové motory VW....

Musím potvrdit, na volnoběh kromě sem tam neznatelného záchvěvu jsem o tom motoru nevěděl a při jízdě po městě splňoval vše co jsem potřeboval. Jezdil jsem ovšem sám 90% času a s krátkou Fábií. No a hlavně spotřeba v létě asi 5,6 - 5,8 v létě a celou dobu po městě - co víc chtít.

0/0
29.11.2007 0:02

Charon

Re: Re: Re: Re: Tříválcové motory VW....

Jo, co více ? Ses posral !!

Což takhle Opel Corsa 1,4 16V ?

Za stejnou spotřebu mám 64kW a mnohem lepší pocit bezpečí.

0/0
7.12.2007 14:56

ale

Re: Tříválcové motory VW....

Jestli si neměl epileptický záchvat spíš ty. ;-D

0/0
27.11.2007 12:13

b

jděte s verglem do

jděte s  tímhle verglem do  (Y)

0/0
26.11.2007 10:41

nsjcn@seznam.cz

Nova combi na zivo hruza

Vcera jsem si ji prvne shledl v Policce, a za svou starou Combi Fabia bych nemenil. Je skareda(Y)

0/0
22.11.2007 16:36

sikin1

Nissan Note

0/0
22.11.2007 10:36

kluboš

Re: Nissan Note

sice pekny, ale proti kombikum malej kufr a bez odpoctu N1 - nedela se.

0/0
22.11.2007 11:56

sikin1

Re: Re: Nissan Note

Ale pořád lepší než tadle fábie

0/0
23.11.2007 11:54

kluboš

Re: Re: Re: Nissan Note

jasne, porad lepsi nez nissan note je třeba ... no třeba... no spousta aut! proste blabolis, ja fabii nemam, kombika nepotrebuju, ale chapu ze si ji nekdo koupi. a treba odpocet N1 je duvod proc bych toho nota proste na firmu nevzal, kapisto?

0/0
23.11.2007 14:39

Man of mystetry

Hm

Me se designove moc nelibi ...

0/0
21.11.2007 23:27

Man of mystetry

Re: Hm

mne

0/0
21.11.2007 23:27

v

dealer

mluvil jsem tuhle s jedním dealerem a F II prý lidem moc nevoní. prodává se nic moc, stejně tak Roomster. uvidí se jakou díru do světa udělá combi

0/0
21.11.2007 23:05

Ebo

..žiš..

...nechápu jak si tohle může někdo koupit.. ..teda asi chápu.. podle toho co vídám na silnicích.. :-©

0/0
21.11.2007 22:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.