Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupujete ojetinu? Nenechte se napálit, odhalte finty bazaristů

Mizerný technický stav aut vládne autobazarům, tvrdí odborníci. Zákazník je v očích bazaru především zdroj obživy, a tak mu koupi seberizikovější rachotiny rozhodně nebude rozmlouvat. Na co si dát pozor? Rada první: Rozhodně s sebou přiveďte nezávislého odborníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pilot

ojetina z německa

Budou tomu dva roky co jsem si prostřednictvím "prodejce" koupil VW Golf v německu. Servisní knížka, jasný původ, pravidelný servis... Když jsem si auto vyzvedával tak jsem si vzpomněl zkontrolovat VIN. Asi štěstí začátečníka protože auto je zatím bez poruch a jezdí skvěle 

0/0
12.3.2008 12:07

anonym

Re: ojetina z německa

nebudeš tomu věřit, já takhle koupil auto před dvěma rokama v Česku (ne Golf, ale taky z produkce VW group). Všechno stejný jak ty, dnes najeto o cca 60 tis km víc a taky v pohodě :-) Jde o to, na kterej bazar natrefíš.

0/0
22.4.2008 14:15

S

Re: ojetina z německa

Taky jsem chtěl koupit ojetinu, ale rozdíl v ceně slušné ojetiny a nového auta v akční ceně je mondy na pováženou. Nehledě na to, že i když vypadají ojetiny mnohdy jako nové, mají zpravidla nalítáno min. 100 000km. To by možná tak nevadilo, ale při současném trendu výměny oleje po 15-20000km jsou to mnohdy vyběhané rachotiny. Takže pokud to finanční situace umožňuje, doporučuji nové.

0/0
24.5.2008 23:07

tom

Re: Re: ojetina z německa

Auto z Nemecka, s jasnym puvodem, ne od Tureckeho bazaru jak je v nemecku bezne, zcela doporucuji. Ja koupil od privatni osoby, naprosta spokojenost, ale pozor na importery v CR !!!!!!! koupi auto od Turka = velka pravdepodobnost bouracka, skladane ze dvou aut, dobra cena a cesky importer stahne kilometry, z 300tsc na 150tsc neni problem, protoze na aute to jen tak nepoznate, teda az na ten maly detail, ze se zacne kazit a cpete a cpete do nej penize

0/0
26.9.2008 18:13

Pomocník

finty??? proč?

já jsem koupil bazarový auto (BMW 330xd)  ve španělsku přes nějakej www.autaznetu.cz - mediasale nebo tak něco a žádný finty nedělali, naopak - za ty prachy to nema chybu a co rekli to udelaliRv

0/0
11.3.2008 6:55

Petr

haha, protokol o technickém stavu

a pane autore, prosím vás k čemu ? Vy nežijete v čechách ? Už jste někdy v bazaru viděl u auta vyplněný protokol alespoň trochu dle skutečnosti tak, aby u všeho nebylo opotřebeno, nutná kontrola, nutná výměna ? No, nakonec si na to odpovídáte saám : Přijímací technik většinou u všech aut a všech součástí vozu zaškrtává ano (opotřebeno). Tak prosím vás, na co ta vaše rada je a k čemu je protokol, kde je samé opotřebeno dobrý ? Jen k tomu, aby se bazar právně kryl, pro klienta je to nevypovídající kus hadru ....

0/0
6.3.2008 15:29

uzycek

Zadam experty o radu

je potreba behem dvou mesicu koupit auto.. uspory jsou do 25 000. auto by melo zvladnout jezdit rok az dva do prace, na nakup a zpatky... pocitam, ze pres 15000km to za ty dva ropky nebude.

tedy cesty max 5km najednou.

poradite mi co vzit? zatim me napadl lepsi favorit, hodne jeta felicia, r19, a fiesta.

co myslite vy?

0/0
25.2.2008 19:42

Picolik

Re: Zadam experty o radu

Za 25 to bude už hodně dobrý favorit, a ten opraví kdokoli a kdekoli. Felicie za ty prachy bude hrozná šunka. S ostatními nemám zkušenost.

0/0
5.3.2008 8:00

Vimjaktoje

Re: Zadam experty o radu

Nezavrhoval bych ani Clio, Saxo, Swift, Corsu, Twingo, Ibizu, Astru, Escort. Osobně bych šel do Fáva nebo R19.

0/0
11.3.2008 16:09

PRD

Re: Zadam experty o radu

Je to fuk, fáčko bude asi nejlepší volba, ale když s tím nepojedeš dál něž 5km, tak je to jedno. Když to nepojede, tak prostě za hodinku dojdeš domů pěšky :-).

0/0
4.4.2008 9:24

Petra Neomi

Má tohle nějakého šéfredaktora?

Hej šéfredaktore, ohlídej si ty kluky. Tak sexistické články jako tady jsem nenašla ani v pornomagazínech.

Normální ženskou nezajímá, jakou má ten křáp barvu, ale jestli není vyrachtaná převodovka, v jakém stavu je podvozek a tak podobně. A mmch, každý, kdo do aut nedělá, by si měl s sebou vzít automechanika. Neznám moc pražáků, kteří by s autem dělali víc, než že do něj lijou benzín a olej.

0/0
21.2.2008 18:41

spartaman

Re: Má tohle nějakého šéfredaktora?

Jaké čteš pornomagazíny? :-)

0/0
6.3.2008 11:25

Jarda

50:50

Souhlasim s kockissem, ze spousta veci je zde premrstenych, znam nejeden pripad koupe auta v cenove kategorii do 50.000,- Kč koupené v autobazaru z nimz je zakaznik nadmiru spokojen vcetne me. Ja jsem koupil P405 z AAA, s auty delam, takze vim, co si pohlidat. Auto bylo od vnejsiho kabatku az po spodek, kde byly trochu vylitane cepy, naprosto v poradku. Jeste komplet original lak, v bohate vybave bylo vse naprosto funkcni, auto bylo bez koroze, motor krasne sevelil. Vuz jsem koupil, po provedeni zakladnich veci, jako vymeny kotoucu, desticek, rozvodaku atd., mam s nim najeto okolo 15.000km a na tom voze se nepokazilo vubec nic a to jsem ho i kolikrat vystavoval pekne zatezi - na zkousku - obstalo. Nerekl bych, ze v kategorii do 50.000,- Kč se najdou maximalne 2 nebo 3 vozy, ktere jsiouv poradku. To same svagr s VW Golfem III, nebo kamarad s Hondou Civic 1,5 LSi ...

0/0
6.1.2008 12:24

miki

Re: 50:50

Přesně souhlasím s tímto názorem. Koupil jsem takhle Fabku. Najel jsem 15000 km a žádný problém. Předtím jsem jsem měl nový vůz a už nikdy! Zbytečně vyhozených 160 000Kč.R^

0/0
19.3.2008 9:12

PRD

Re: 50:50

15000km není žádná vzdálneost, to je snad normální, že auto vydrží od jedné výměny oleje do druhé bez nějaké údržby mezi tím, zavlášť když jste hned po koupi všechno špatné vyměnil.

Obráceně vzato, kvůli ujetí 15000km jste na autě za 50000Kč už vyměnil komplet brzdy, rozvoďák, čepy ... tedy oprava za cca desetinu pořizovací ceny auta. Jo, to byl super kauf :-).

0/0
4.4.2008 9:20

David

Re: Re: 50:50

Považuji za nesmyslné přepočítávat opravy k pořizovací ceně vozu, zejména u vozů nejnižší cenové kategorie. 5000 Kč na moderním autě je skoro jen výměna oleje, u ojetiny je za to spousta náhradních dílů a kvalitních.

0/0
10.4.2008 11:52

smrdi_ti_z_huby

Re: 50:50

Ještě pořád děláš u srAAAček, že? Podle toho příspěvku ...

0/0
22.4.2008 14:18

P

Re: Re: 50:50

A Ty ještě pořád u jejich válcovaný konkurence?... Podle toho příspěvku...Rv

0/0
25.4.2008 10:36

kockiss

rada

myslim ze v tomto clanku je hodne premrstenych veci a je tak 30% pravda.dobre auto se da koupit od 5000 tisic,ale musi clovek vybirat.pokud muzu poradit tak vybirejte mezi nemeckymi a japonskymi auty a na francouzke,italske nebo americke se vubec nedivejte.mozna vzhledove vypadaji dobre ale zdani klame.doporucuji znacku TOYOTA .pokud mate zajem se na noco zeptat rad odpovim na vase otazky kockiss@seznam.cz

0/0
1.1.2008 1:16

SMSMELODIE

Re: rada

Ja bych doporučoval WV group....   Třeba seat je za málo peněz hodně muziky....

0/0
25.4.2008 14:29

Teddy

A co takhle auto z aukce?

Zajímavý jsou stránky www.caraukce.cz. Takhle popsanej stav aut jsem v žádným bazaru neviděl. Oni tam píšou i to, co je na těch autech špatnýho. Už jste tam někdo něco koupil?

0/0
21.12.2007 11:11

CARS.CZ - Tisíce aut na internet

Re: A co takhle auto z aukce?

Tak když už začínáš propagovat internetové adresy na prodej vozidel, tak ríd přihodím další :-) 

CARS.CZ  ,  AUTORYCHLE.CZ ... a mohu pokračovat dále a dále .... R^

0/0
30.12.2007 10:28

spicewillnotflow

Netradiční ojetina

Moho vřele doporučit zn. SAAB, výhodná cena, spolehlivost, i zákl. modely mají velni bohatou výbavu vč. klima, vyhřívaných sed. atd, jen ta spotřeba, ale zase pěkně jezdí.

0/0
28.11.2007 15:03

m

Re: Netradiční ojetina

. . . . ale ale...kde je zmíňka o S95 s novější generací motorů která se neblaze proslavila i na našich silnicích...???

0/0
10.12.2007 17:24

ppc1500

Re: Netradiční ojetina

Nezlob se na mně, ale SAAB rozhodně levné vozidlo není! jesli ti ho někdo nabízí za malou cenu a tvrdí, že je vše v naprostém pořádku, tak je to divné.

0/0
29.12.2007 6:54

kockiss

Re: Netradiční ojetina

auto SAAB neni spatne ale pro ceskeho cloveka je velmi neprakticke. (spatne jdou sehnat n.d.a kdyz se sezenou,tak jsou moc drahe):-(

0/0
1.1.2008 1:35

Martin

Manzelka

Vazeny pane redaktore.

To, ze vase manzelka je tupa krava neznamena, ze i ostatni takove musi byt. Napr. ta ma neni X

0/0
26.11.2007 17:05

Condomer

Re: Manzelka

no jo, jenže redaktor, stejně jako třeba já, má doma normální ženskou, zatímco ty babochlapa

0/0
26.11.2007 22:35

Hanka

Re: Re: Manzelka

Tak diky za pouceni, ze jsem babochlap 8-o. Ja si vzdycky myslela, ze jsem normalni zenska, ale protoze barva auta bylo to posledni, co me zajimalo, kdyz jsme auto vybirali, tak to se musim smirit s faktem, ze normalni zenska nejsem, ze? ;-D

0/0
27.11.2007 15:22

ppc1500

Re: Re: Re: Manzelka

No, to se teda musíte smířit s tím, že normální ženská nejste... ;-D;-D jste možná jedna ze sta! a to rozhodně "normál" není, nemílím-li se.. to váš manžel si může gratulovat, ale na druhou stranu si nemyslím, že bylo od něho moudrý se takto vyjádřovat k redaktorovi a těm zbylím 99 manželům. Jenom doufám, že to nepsal kvůli tomu, že jste stála za jeho zády a "knotrolovala" jste, co píše. Dle vaší reakce to tak vypadá.... ;-D:-P

0/0
29.12.2007 6:53

AL

Ojetiny

Njehorší bazar v ČR sou zloději AAA, ačkolik každý na ně nadává stále se najde dost lidí co jim to nedá a dou pro auto do áček. Mnaželka ( tahdá sem  jí znal jen od vidění, jinak bych jí to nikdá nedovolil aby šla sama do bazaru) koupila v auto ESA, vůz byl sice v šlušném stavu a jezdí bez investic, jen běžné věci jako olej a destičky se měnili. ale Vůz byl o cca 30000 dražší než je k sehnání v menších bazarech, či inzerci ( R19 dotažená z německaú, nemluvě o tom, že v německy za takové auto majitel zaplatí za to že se ho zbaví ( protože takhle starý auto mu německý bazar ani neveme) a u nás to vykukové prodávají. Esa jí samozřejmě vnituila úžasnmý GE lízing, přestože chtěla platit hotově, tak jí radili ať si radši veme výhodn¨ý lízing vč pov. S tím výhodným lízingem vyjde auto na tři roky na něco málo přes 100000,-- :-)  Když se někdo v autech jakžtakž vyzná tak v autobazarech je lepší nic nekupovat.

0/0
24.11.2007 11:26

AL

Re: Ojetiny

V jednom bazaru u nás na vysočině jsem se díval na dvě auta co mě zaujali, prý v dobrém stavu a nebouraná,  když sem je obešel tak měli každou spáru jinak širokou a původní barva byla jiná, takže buď kradené nebo pořádně bourané ( mazdy 626 za cca 150000)

0/0
24.11.2007 11:27

jack fazola

Re: Ojetiny

Tak to ja sem měl asi štěsti,bo sem kupil v ostravskych ačkach Š 125 5tirychlostni a měla najete jenom 60000 km s autoradiem.Jezdil s tim nějaky stary pan a přes zimu vubec neježděna vypadala nadherně.Chytla na prvni žduch,motor šlape jak hodinky.A nebyla draha,25000, protože se nani byli ptat  3 dalši lide co ju chtěli,tak sem ji koupil.A ještě mi přidali zimni gumy MIŠELINY,vzorek 75 procent.Tak se těšim na tu jizdu:-)

0/0
26.11.2007 13:11

quickcool

Re: Re: Ojetiny

Tak teď jsem dost dobře nepochopil, jestli se jedná o ironii 8-o

0/0
17.2.2008 15:28

cipera

Re: Ojetiny

Před lety, jako mladej kluk, jsem si kupoval v bazaru svoje první auto, 120.

Byla dovezená z Německa, po celkové GO, nová STK, atd. Bazar sám zařídil přepsání auta na mě. krása .. že jo? 8-o Při první mé STK mě řekli, že jsou v háji brzdy, teče olej, elektrika je nějaká divná. Za opravu jsem dal tolik jako stálo celé auto.

Za další dva roky jsem auto prodával. Najednou předvolání ať se dostavím k podání vysvětlení. Až tam jsem se dozvěděl, že to moje auto bylo kradené, že jsem si vyměnil motor a přerazil čísla. Marně jsem se snažil vysvětlit, že jsem nic takového nemohl udělat, protože to neumím a ani nevím na koho se obrátil. A že jsem tak to auto koupil. Odpověď mě dorazila:"Kdyby bylo něco s vozidlem v nepořádku, tak bychom ho samozřejmě na Vás nepřepsali...!" tohle do smrti nezapomenu ;-€

0/0
26.11.2007 17:05

kockiss

Re: Ojetiny

na tenhle prispevek bych reagoval takhle:vim ze v AAA se daji vybrat dobre i spatne auta.ale za jejich stav nemuze bazar ale jejich byvali majitele,co je daji do bazaru na vykup.doporucuji si vzit na koupi auta cloveka znaleho v tomhle smeru.a pokut se vyzna tak neni zadny problem.doporucuji se vyhnout vyrobcum:francouzkym italskym a fordum.delal jsem totiz v AAA na dobre pozici a autama:-)

0/0
1.1.2008 1:56

rudastraka

Re: Ojetiny

" a u nás to vykukové prodávají"

spis bych rek ze ho dementi kupuji

0/0
29.1.2008 13:28

TONDA

JEN NOVÝ

JEDINĚ NOVÝ!!!!!!!

0/0
24.11.2007 11:00

kockiss

Re: JEN NOVÝ

novy bych si nikdy nekoupil!!!!auto nema najety ani 1 kilometr,jen se zmeni majitel v TP a uz pada az o 30% s ceny vozu.TAKZE SE V TOM ASI MOC NEVYZNAS A MEL BYS VYZKOUSET TREBA PECT ROHLIKY?!!!

0/0
1.1.2008 2:02

PRD

Re: Re: JEN NOVÝ

Stačí umět nakupovat a koupit nové auto rovnou o 30% levněji.  Neznáte? Velmi příjemné ;-D

A samozřejmě minus dalších 19% DPH :-P a z auta za milion je rázem auto za 590 tisíc. Za tři roky ho za 490 tisíc prodám a ještě se o něj poperou. jen hlupáci platí plnou cenu.

0/0
4.4.2008 9:09

krakra

Nemám

Nemám snad už žádné iluze o prodeji ojetin v ČR (hlavně o autobazarech).

Jediný správný způsob nákupu ojetého vozu je koupit auto v Německu.

0/0
24.11.2007 8:46

regazzi

Re: Nemám

Kde cim dal vic bazaru vlastni Rusove a Turci s naprosto stejnymi praktikami jako u nas....:-/ Zameril bych se spis na Svycarsko.:-)

0/0
24.11.2007 10:06

Homer1

Re: Re: Nemám

Rusáci, turci a šišlaví šmelináři. Od nich nebrat ani šroub. To je ten nejhorší ksindl co existuje. Pokud je bazar v německých rukou, bývá vše na 100% v pohodě.

0/0
24.11.2007 15:01

qualcom

Re: Nemám

v Dánsku na inzerát na netu a žadnej problém, ochcávka o 50 000 levněji než v áčkách a to se nabavím o výbavě

0/0
28.11.2007 11:06

knedlozrut

...

"a často o výběru automobilu rozhodují ženy, manželky..., pro které je často nejzásadnějším parametrem výběru barva."   8-o;-D

Len viac žien do politiky, len viac žien do manažerských funkcií, viac žien za rozhodovanie o zásadných otázkach...:-/

0/0
23.11.2007 21:32

h

Re: ...

Vole to jsou co za predsudky? Mas nejake komplexy? Nestoji kdyz ma? ;-D

0/0
24.11.2007 18:25

Martin

Re: Re: ...

V Tatrach se to holt bere jinak.

0/0
26.11.2007 17:08

Ota

Re: ...

souhlasR^, ženský ani neví kde je volant, hrůza, měly by chodit povinně jen pěšky!

0/0
24.11.2007 21:28

j

Re: Re: ...

kvalitní názor:-), kterej vůl jim vlastně dal právo volit?

0/0
24.11.2007 21:30

m

Re: Re: Re: ...

:-));-)

0/0
10.12.2007 17:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.