Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi nahoře bez: A3 Cabriolet se představuje

Audi se vydalo proti modernímu trendu vyznávajícímu na kabrioletí střeše rozřezaný plech. Střechyprostá "Á-trojka" se právě začíná vyrábět v Maďarsku. Plátno složí hydraulika do kufru za rekordních devět sekund.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

.

Jako pěkný, akorát mi uniká smysl těchto aut. De tam smrad z venku, pálí do toho slunko. Hm.

0/0
3.12.2007 11:56

abc

Re: .

to jsi nikdy v kabriu nejel.

0/0
3.12.2007 12:04

abc

Re: .

samozřejmě, hodinová jízda stylem skoskok v koloně po městě, v otevřeném kabriu není nic jiného, než sebevražda výfukovými plyny..

0/0
3.12.2007 12:06

Mulder77

Re: Re: .

Asi mate vsichni v aute vlastni kyslikovou bombu, ne? Ja nevim jak Vam, ale mne jde stejne v kolone do auta ventilaci vzduch z venku. Vnitrni recirkulace na hodinovy popojizdeni v zacpe neni.

0/0
3.12.2007 23:41

e-liska

a k cemu nam ty auta jsou

Uzke dvousmerne silnice byly puvodne mysleny pro kone, a prepravu hornich deseti tisic.  Tim nechci rict ze ridici v CR nejezdi jako kone (viz Martin  ktery za takoveho kone zaplatil nejvyssi cenu. Prosim poslete pripevek na lecbu vsech obeti konu za volantem a na super vozik pro Martina)...V)))

0/0
3.12.2007 2:02

eliska

Re: a k cemu nam ty auta jsou

Jak mnozi z vas podotykaji: O Martina by se mel postarat stat, pojistovna, a ridic ktery nehodu zpusobil. Ale Martin, tak jako my vsichni ostatni zije jenom jednou, a nez zmenime situaci, musime si pomahat. Stale existuje spousta lidi, kteri se nechteji angazovat, a radeji ve sve ignoranci oznaci kazdeho za socku;-D..lemplove komoussky myslici, kteri se prebarvili na jinou barvu;-€ 

0/0
3.12.2007 4:34

DDT

Re: Re: a k cemu nam ty auta jsou

Rozumíte jí někdo??? 8-o

0/0
5.12.2007 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.