Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hrobař brouků: Škoda Joyster nebude

"Superb combi přijde v roce 2009," prozrazuje nový šéf Škodovky v rozhovoru o budocnosti automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pan myš

haha

Takový krasný auto a nebude se vyrábět.  (Smradi)

0/0
4.1.2009 12:36

němci

jsou šmejdi

Je mi to jasný, škoda nijak nesmí ohrozit pozice VW. Joyster mohl být po felicii a oktávce další pohledná škodovka, ale pro němce by to dnes už bylo ohrožení na prodeji VW. Proto škodovka chrlí fabie 1, na které už jsem si po těch X letech zvyk a můžu řáct, že to není ošklivé auto, chrlí fabie 2, což je humus, roomstera, což je humus na entou a celé to jen zachraňuje oktávka 2, a částečně současný superb ala prasát. Další generace superba bude nejspíš stejně zprasená jako nová fabka. Zatímco na nové německé VW plechovky je radost pohledět, na škodovkami aby člověk zaplakal ...

0/0
7.12.2007 15:54

pepe

Další hezká škodovka co se nebude dělat

A je to tu zas a bude pořád, Kdykoli udělá škodovka studii, o které se dá oproti tomu co vyrábějí koněčně říct že je to hězké nebo i krásné auto, tak ho vyrábět nebudou. Od tý doby, co škodovce šéfuje němec (tuší, že posledním čechem byl pan Kulhánek), tak brzdí její potenciál, aby náhodou nebyla škoda lepší než zbytek koncernu.

Doprdele s nima, já chcy hezkou škodovku a nehumus jako roomste nebo novou fabii. To je hnus na blití

0/0
7.12.2007 13:13

medick

jeste mensi skodu... huráááá...

nejlepe neco jako Ford Ka, tedy např. "Skoda Blé" aby to nemelo kufr, jen kridlo na ktere si muzete privazat nakup gumicukem.

0/0
6.12.2007 19:05

Chalupar

Re: jeste mensi skodu... huráááá...

musite si pane kolego uvedomit ze ne kazdy je z vesnice a denne vozi v aute tri pytle cementu.. pokud by skodovka vyrabela neco jako smart za 150 000 a zralo by to 2,5 litru na sto nevahal bych ani minutu. A muze se to menovat klidne skoda "blee"

0/0
6.12.2007 20:40

medick

Re: Re: jeste mensi skodu... huráááá...

jenomze kolik rodin v CR je takovych, ze ma kazdy clen domacnosti svou "nakupni tasku"? To by nikdo v CR neprodaval. Nejmensich Nissanu, Fordu, VW atd. se v CR prodava minimum. Zatimco Fabka combi jede R^R^ tak proc by to delali? ja bydlim a pracuji v Praze, proto velky vuz ani nebudu tahat z garaze, nejsem magor abych trikrat objel parkoviste, kde vlezu. Navic 90% prazaku ma dobry zvyk nechat metr apul po kazde strane auta, aby "nahodou" ho nekdo neprimacl - tudiz ma stometrova ulice nikoliv 100:6 parkovacich mist, ale 100:8.

0/0
6.12.2007 21:29

Já 1.

Re: Re: jeste mensi skodu... huráááá...

cha, cha, škodovka nikdy nic jako smart vyrábět nemůže, a už vůbec ne za 150 tis. Jen se podívejte na ty hrůzy, co jim teď jedou z pásů, Roomster, nová fabia, hnus. To že mají být pěkný auta? Cha, Cha.

0/0
6.12.2007 21:40

Pitrys

Re: Re: Re: jeste mensi skodu... huráááá...

Zajímavé že nestačí vyrábět. Jo a Fabka kombi dostala v Německu cenu, tak aby ses z toho nepomát....

0/0
6.12.2007 22:02

medick

Re: Re: Re: Re: jeste mensi skodu... huráááá...

Fabka combi v Nemecku je neco zcela jineho, nez Fabka u nas. Kdy uz si to uvedomite? Tam za cenu zakladni verze maji nemci vse v elektrice, ALU kola, a more drobnych detailu jinak - treba zamek kufru. Chapete?

0/0
7.12.2007 12:00

rencar

Re: Re: Re: Re: jeste mensi skodu... huráááá...

A kdo  rikal ? Maximalne tak PR oddeleni Skoda Mlada Boleslav. Ve skutecnosti jsou jak roomster tak nova fabia prodejni propadaky a VW horecne premejsli kde udelali chybu.(Y)

0/0
10.12.2007 7:58

Pete

asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

Teda myslím, že podle toho, kolik jich jezdí, se lidi do autosalónů moc nehrnou.

0/0
6.12.2007 14:29

spartaman

Re: asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

Také to tak vidím.

0/0
6.12.2007 14:43

Pitrys

Re: asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

Ruší výrobu Joysteru protože jim došlo, že Fabie není to pravé...tak to bylo myšleno? Nebo to má nějakou jinou souvislost? Teď nevím jak to mám pochopit...asi tady spíš bude řádit ta antifabijácká pandémie. Vytoč 155

0/0
6.12.2007 14:46

R

Re: asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

Zalezi na tom, kde bydlis. Ono nekde na samote u lesa tezko potkas vubec nejake auto. Ja jich vidavam denne docela dost.

0/0
6.12.2007 15:15

Pitrys

Re: Re: asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

Já teda taky, před barákem už stojí tři. Asi je tu víc normálních lidí... Ti přispěvatelé, co ji tady pořád haní mají jejich příspěvků samé Maybachy a Lamborghini, to my jsme tu chudí, nám musí stačit Škodovky, Fordy a tak...

0/0
6.12.2007 15:30

X

Re: asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

Přesně, protože většina lidí co má všech pět pohromadě čekají na nový model Ford Fiesta! To je teprve auto, když si uvědomím, že za stejnou cenu co Fabia. Myslím, že není co řešit. Škodofka už pomalu musí ustoupit z trhu.

0/0
6.12.2007 18:49

jouda

Re: Re: asi jim došlo, že nová Fábka asi nejni to pravý

taky se mi líbí a moc, ale já si vystačím zatím z fokem 2001:-)

0/0
6.12.2007 18:51

barberode

Skoda v Australii

Tak i my na druhem konci sveta si muzem koupit skodovky, zatim tu je roomster a octavia ale v pristim roce tu bude i fabie, jenze problem je v tom ze Skoda nasadila na to ze je to tu v AU celkem neznama znacka vysokou cenu, octavia 1.9TDI Ambiente se tu prodava za 30 tis dolaru, za tu cenu si tu koupim terenni Nissan Trail, Mitshubishi Pajero, nebo Toyotu Cruiser, Hondu Accord. Takze myslim, ze Skoda to tu nebude mit lehke, ono je to stejne predrazene auto a nejvic predrazene je v CR, tady stejny model prijde asi o 60-80 tis KC mene nez v CR!!! Takze CR jsi predrazena zeme, takze uz tam budu jezdit mene casteji nez doposud!  

0/0
6.12.2007 12:30

Karl

Re: Skoda v Australii

No tak kdyz tam u vas prijde o 60-80 tis levneji nez u nas, tak vyjde 1.6 Elegance na nejakych 450.000,- A za to tam mate Pajero jo? Nebo X-Trail? Tak se mate.

R^

0/0
6.12.2007 12:37

m

Re: Re: Skoda v Australii

tak rozumíš ;o) mu nevadí ta letenka za 20 táců, jsme předražení a rohlík tu asi stojí rapidně víc než kdekoli jinde:o) Já nelítám do cizích zemí kupovat si auta ;o)

0/0
6.12.2007 13:20

R

Re: Skoda v Australii

Tak to je dobre, ze to tam mate tak uzasny. Uz do CR nejezdi.

0/0
6.12.2007 13:06

kluboš

Re: Skoda v Australii

tak sis zablbnul a tedka supsup mazej si vzit prasek.

0/0
6.12.2007 16:47

X

Re: Skoda v Australii

Co to kecáš člověče. Nový Pajero v žádným případě nestojí stejně jako Octavia a to ani v AU!

0/0
6.12.2007 18:51

yankee

Re: Skoda v Australii

tak si zajed do USA a podivej se na tamejsi ceny...za ty prachy, co koupis Toyotu v AU, koupis v USA toyoty dve!

0/0
7.12.2007 2:30

Jura

Re: Re: Skoda v Australii

AUS: Toyota Land Cruiser AU$69990

USA: Toyota Land Cruiser US$63200 = AU$71760 (1 USD = 1.13545 AUD 9/12/2007)

0/0
8.12.2007 14:33

Jura

Re: Skoda v Australii

Octavia AU$29990, X-Trail AU$31990, Pajero AU$40990, LandCruiser AU$69990, Accord Euro AU$33990, Accord AU$30490

0/0
8.12.2007 14:23

NoName1978

Re: Re: Skoda v Australii

Zajimava cisla. To bych si opravdu koupil radeji hondu accorda nebo nissana x-trail. Skodovka si veri. A asi toho tam moc neproda.

0/0
8.12.2007 21:51

Fitipaldi

Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

A to z mnoha důvodů: Nízká kvalita, vysoké ceny, poruchovost, poměrně vysoká spotřeba, nízká vybavenost, konstrukční zastaralost. Jediné, čím by se to dalo spravit(změna názoru), přechod na jiné alt. pohony. Např. CNG, FlexiFuel, rekuperace energie, elektropohon. Nějaký SUPERB, který kupuje 1/10000 obyvatelstva to nezachrání, stejně tak +- stejné modifikace Fabie.

0/0
6.12.2007 10:45

XX

Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

Nízká kvalita, vysoké ceny, poruchovost, poměrně vysoká spotřeba, nízká vybavenost, konstrukční zastaralost....zas ty japonce tak nepomlouvej, to je od tebe škaredé. Pane Kursaki, nebo jak se jmenujete.

0/0
6.12.2007 12:15

m

Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

. . . no já nevím jestli to nemyslel naopak ;o)

0/0
6.12.2007 12:20

Pitrys

Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

Ale vždyt já vím, ale je to zase nějaké pako tak ho musím trochu vytočit...Fitipaldi, to hovoří za vše

0/0
6.12.2007 14:30

Pitrys

Re: Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

Ale jinak se škodovkou souhlasím, tohle by bylo prodejné chvilku, takováhle specialita. Stačí připomenout Škodu Felicia Fun, kolik jich jezdí. Ne, v tomhle má ten pán pravdu, bylo by to prodejné jen na chvíli, asi jako Tudor. Tam každý taky říkal "krásné", ale ve finále by si to nikdo nekoupil.

0/0
6.12.2007 14:34

m

Re: Re: Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

jojo to souhlasím, totiž JEDNOHO člověka s Felícií fun znám ;o)))))

0/0
6.12.2007 14:38

Pitrys

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

Tak to jsi dobrý, u nás jsem za celou dobu viděl snad jednu, a to ještě jako reklamní auto nějakého rádia, a je to už pěkně dlouho. Kdo ví, kolik se toho auta udělalo...

0/0
6.12.2007 14:49

Fitipaldi

Re: Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

Toč si co chceš, prošlo mě rukama a i jsem se svezl značnou řadou aut. Jediné , co mohu pro obhajobu Škodovky říct, je model Octavia I,II. To byla a jsou relativně dobrá auta(pouze v naftě). Problém je v tom,že VW stále do motorů nedává rozvodové  řetězy vyjma 1.2 HTP(skoro zbytečné). Můj názor pramení z daleko hlubší analýzy automobilové problematiky než si dovedeš představit. Další problém je značná nekulturnost v servisech, kde se snaží zákazníka za každou cenu obrat(především značkových). Tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Pokud ti vadí můj nick, budu se pro tebe označovat třeba Klaus, pak si v té své zabedněné palici budeš třeba myslet, že jsem IN.

0/0
7.12.2007 12:22

Pitrys

Re: Re: Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

Už to úplně vidím, že si to vůbec nedokážu představit. A největší problém jsou fakt ty rozvodové řetězy. Ale myslím, že k tomu bude mezinár. sympózium tak tam ty řetězy snad vyřeší... Já s aut. servisem neměl problém. :-P

0/0
7.12.2007 16:51

Fitipaldi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Od té doby,co jsem koupil Jap. mě Škoda přestala zajímat

S rozvodovým řemenem jsem měl problém u P309(po 35 tis.), kdy v noci praskl. Následující martýrium tu nebudu popisovat. Každý, kömu u nafťáku praskl řemen(není jich zanedbatelné procento) mi dá za pravdu, jaké to je. U Seatu (koncern VW stejně jako Škoda) se mě nekolikrát pokusili okrást(téměř o 60 tis.), přitom závada znamenala vyměnit díly za 3.5 tis.., podruhé t.z.v. vymezili vůle v zadních ložiskách a 14 dní na to meselo být jedno vyměněno - okradli mě o 1100,- , pak už jsem měnil druhé ložisko místo za 2.200 ve značkovém za pouhých 750,- SKF. Pak jsem měl půjčenou FABII , u té se zablokovalo kolo úplně a neodjel jsem, kolega koupil Fabii a je na prášky kolem přední nápravy, další s problémy na váze vzduchu , další .... Japonci nejsou levní, řadu věcí bych jim taky mohl vytknout, ale rozhodně se nemusím bát, že zůstanu viset v noci s přetrženým řemenem. I stará 120 měla řetěz. 

0/0
7.12.2007 17:19

Ach jo (bls1)

To se asi v Blavě zblázní radostí

Ale kdoví kolik tam vlastně pracuje Slováků.

0/0
6.12.2007 10:27

medick

Re: To se asi v Blavě zblázní radostí

dost, z celeho slovenska. jen je smutne, ze kdyz se nebude delat VW ale skodovky, tak delnici hodne rychle zacnou praci flakat. pro VW je tolerance hodnot soucastek 1%, pro skodu 3,5%.

0/0
6.12.2007 19:08

Pitrys

Re: Re: To se asi v Blavě zblázní radostí

Ve vnitřních auditech kvality dostávají škodovky vyšší známky než matřské VW....

0/0
6.12.2007 22:44

m

...

...a to je škoda bych se rád juknul jak by to vypadalo v reálu, ta studie zas tak zle nevypadá, nicméně by to beztak stálo zase o 30 procent víc než jiný auta v této kategorii :))

0/0
6.12.2007 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.