Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bravo, takto oblékat se umějí jen Italové

"Bravo," to vám řeknou Italové, když jste dobří. Co ale říct o novém fiatu? Je krásný, výrazný, ale také méně komfortní a technicky rozhodně nevyčnívá. Zkusili jsme vrcholnou verzi Sport se stopadesátikoňovým turbodieselem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jjkk

No..

tohle fakt psal nějakej tydýt. Nejen že papouškuje stejné blbosti co větčina redaktorů (tvrdé, tudíž nekvalitní plasty, silný posilovač a pak ten kontakt s vozovkou sakra chybí, obzvlášť v běžném provozu,  aj.), ale nejvíc mě pobavila absence madla na víku kufru zvenku a jak si tím pádem zamažu ruku při zasouvání prstů pod víko. To jako u těch aut kde je na víku  vnější madlo si tu ruku neumažu, protože tyto vozy mají taková madla kterým se špína vyhýbá, tudíž madla kouzelná;-D;-D;-D;-D!

0/0
31.3.2008 13:15

Speedy

Co to je za cimbála

když ani neví, jak se leze do kufru. To testoval někdo z mateřský školky?

0/0
4.2.2008 17:03

Karusel

1.9 JTD

Pokud se nepletu tak ten drnčivej motor, co podle všeho stojí za H. se montuje do Opelu a do Saaba.

Takže zasen nezbívá než si koupit 1.9 TDi :-). Ten je tichounkej ja sentinel.

0/0
4.2.2008 13:58

dug

Re: 1.9 JTD

Drnčivý motory jsou všechny " Déčka ", záleží jen na automobilce, jakou pozornost věnuju jeho odhlučnění. Na základě osobní zkušenosti tvrdím, že nejlépe se to daří třeba Hondě, Mazdě nebo BMW, nejhůře naopak Škodovce, VW nebo Oplu. Mám Golfa IV, 1.9 TDi - traktor je to příšernej, jel jsem ve Fábii 1.4 TDi i 1.9 TDi - odlučnění příšerný. Jel jsem v Hondě ( jazz ) a Mazdě 6 a BMW 1 - vše diesly - a motor nebyl slyšet...

0/0
4.2.2008 23:07

CuoreSportivo

Co to ten klouček mele

Takže my tady pročítáme osobní zaujatý názor studentíka ČVUT a iDnes se k tomu hlás? Takové kidy jsem už dloho nečet a zaujatost, neobjektivnost a nezkušenost z článku jenom čiší. Studentíku - fič na přednášku a v pokoji si trénuj jízdu s dřevěným kačerem. :-©

0/0
4.2.2008 8:06

Autodraha

Totálna blbosť

Mám Bravo od augusta ale vôbec sa nestotožnujem s článkom. Samá neoprávnená kritika. Posudzovať auto len podľa výhľadu do zadu ... blbosť.

0/0
4.2.2008 7:58

CuoreSportivo

Re: Totálna blbosť

Uklindi se, ten kluk co to napsal ještě tahá dřevěného kačera. Je to přitroblý zakomplexovaný studentík ČVUT, který o autech nic neví.

0/0
4.2.2008 8:07

Karusel

Re: Totálna blbosť

Klíd, v autoškole mu zapomněli říct, že je lepší parkovat podle zrcátek :-)

0/0
4.2.2008 13:54

petr

Zmanipulovana recenze

Nerikam ze je to dokonale auto ale preci jenom ta recenze rozhodne neni objektivni. Predstavte si ze by takove auto udela Skoda. To by byly ody!! Autor vyslovene prestrelil, kydat hnuj se da na jakekoliv auto ale musi se to delat s citem pane redaktore :-)

0/0
3.2.2008 20:25

Jarda

lehce horší než první generace

Na základě své zkušenosti z osobního svezení a sezení za volantem nového Bráva, bych se nebál tvrzení, že jízdní vlastnosti a převodovka jsou lehce horší než u první generace Bráva. Auto se v zatáčkách velmi naklání, kontakt s vozovkou přes volant je nejistý, řazení je nepřesné ( zejména 5 a zpátečka ), a dráhy mi přijdou dlouhé. Dieselová verze je velmi hlučná ( plně souhlasím s autorem článku ) - srovnatelná s odlučněním 1.9 TD u Felicie ( kdo někdy jezdil ), motor je velmi nekultivovaný v celém spektru otáček i po zahřátí a jízdě na " 5 " při stovce. Navíc se z motoru přenášejí vibrace na volant a členité plasty palubní desky, které posléze drnčí, vrzají - stejně jako vržou i sedadla, což mě překvapilo. Nekvalitní mi přišly i ovladače el. oken vpředu, které se zasekávaly, alespoň na straně řidiče, opravdu zvláštní aretanční mechanismus. První generace byla rozhodně lepší, ale o poznání méně prostorná.

0/0
3.2.2008 10:22

Andee

Re: lehce horší než první generace

Dobrej pokus o vtip... když pominu celou řadu bludů, tak hlavně bych chtěl vidět tu Felicii 1.9TD ;-D

0/0
3.2.2008 18:45

tom

Re: Re: lehce horší než první generace

V Brávu jsem nesedel,ale felicie 1,9 d i td se opravdu vyrabely, soused ji ma.

0/0
4.2.2008 22:59

schade

Re: Re: Re: lehce horší než první generace

Do Felicie se oficiálně nikdy nemontoval motor TD ! 

0/0
16.2.2008 22:27

CuoreSportivo

Re: lehce horší než první generace

Když byla na světě . generace, tak tenhle studentík (autor článku) močil do plínke.

0/0
4.2.2008 8:09

mirek

recenze

Recenze je psaná v duchu pravidla čí chleba jíš,toho píseň zpívej.Je jasné,že na německém informačním kanále nelze chválit jiný,než německý výrobek.Odlišnost by určitě redaktorovi neprošla.Skutečnost je naprosto odlišná a srovnávat např s ochcávii lze dost těžko jak v jízdních vlastnostech,tak technikou a bezpečností.Navíc prodeje Fiatu a škodovky nelze srovnávat absolutně.Fiat je ve světě značka,škoda -no name odrůda VW.

0/0
2.2.2008 12:24

Pavlíčekk

Prosím IDNES pana redaktora vyhodit!

Tak jsem se právě dočetl, že na tom autě není nic dobrého! Ještě že na ostatních serverech mají trochu větší zkušennosti......;-DR^

0/0
2.2.2008 11:03

dasein

Pan redaktor bude mít v garáži asi Passata TDI

Škoda, že sis nepřečetl více testů na tuto Bravu, takový kraviny by jsi nepsal, pane redaktore. Fiat už nějaký čas není ten Fiat v 80,90-tých letech, ještě sis nestačil všimnout ? Ta recenze mě aspoň pobavila    , děkuju!:-)

0/0
2.2.2008 10:59

Avionik

Pane redaktore Františku Dvořáku!

Nevím jakou máte kvalifikaci vhodnou pro posuzování technickáho a strojírenského odvětví automobilového průmyslu.Ale ruku na srdce,to co jste napsal ohledně Fitu Bravo svědčí o tom že jste to auto recenzoval ze vzdálenosti pouhého zvědvce u některého z dealerů vozů Fiat.Zjevně jste v Bravu ani nejel. A to už ani nemluvím o absolutních vývojářích dieslových motorů před kterou smeká automobilová konkurence již od roku1998 ztrácejí náskok.Ano právě Ti soudruzi z italského Torina.Jež mají onen triumf v podobě časovaného vysokotlakého vstřikování paliva s proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla.Pod označením JetTD,MultiJetTD a v neposlední řadě T-Jet s nízkou hlučností.Tedy raději se omluvte čtenářům  za klamavou recenzi a nebo raději vraťte průkaz novináře

0/0
1.2.2008 21:21

CuoreSportivo

Re: Pane redaktore Františku Dvořáku!

Absolutní souhlas. Autor by se měl skutečně omluvit za lži, které tady veřejně propaguje.

0/0
4.2.2008 8:11

Jarous

pro "redaktora"

Bohužel dnes je velmi smutné, že auta testují i podobní exempláři jako pan "redaktor", kteří potom píšou podobné bláboly Rv. Stejný kus testovali na auto.cz, kde motor má za hlučnost, kultivovanost nejvyšší známky a celkově je hodnocen výborně jako ostatně ve všech testech. Testoval jsem verzi Sport na 18" kolech a není nijak přehnaně tvrdý ve srovnání s německou konkurencí.

0/0
1.2.2008 19:33

doubt

kvalitní článek

Tak ty se těšíš na T-JET, ty  matlale? Nasrat! Takový blábol jsem dlouho nečetl... :-© Rv

0/0
1.2.2008 17:13

Petruszka

City

Zajímavý článek...v podstatě jsme se pouze dozvěděli, že v Bravu je téměř vše špatné.

Mimochodem, jezdím s verzí 150 T-Jet Sport asi 1,5 měsíce a tlačítko CITY jsem ještě neobjevila. Pokud je mi známo verze Sport mají POUZE tlačítko Sport.;-€ Verze Active, Dynamic a Emotion mají City, ok!

0/0
1.2.2008 15:50

Jana

Re: City

a jak je to tedy podle tebe? Opravdu by mě to zajímalo, uvažuju o něm. a s čím jsi ještě jezdila, abych věděla, s tím to porovnáváš?

0/0
1.2.2008 17:28

Petruszka

Re: Re: City

Jani, pokud tě zajímá názor ženské, tak se ozvi na maila (petruszka@centrum.cz).

0/0
3.2.2008 16:24

Stanley

Re: City

to mas tak, ked clovek dostane auto ako darcek na Vianoce a nesleduje par mesiacov vsetky dostupne informacie o aute :)

Dieslove verzie maju tlacitko City, aj vo vybave Sport ( ako mam ja ). TJet 150k ma namiesto neho tlacitko Sport ( ako ma aj tvoje Maserati Blue :) )

0/0
1.2.2008 18:22

Petruszka

Re: Re: City

0/0
1.2.2008 23:59

ttt

Autor-idiot

Co to psalo za vola? Mu půjčí nižší střední třídu s motorem, co je vrcholem nabídky mnoha aut vyšší kategorie, s tempomatem, autorádiem s telefonem a ovládáním na volantu, dvouzónovou automatickou klimatizací, stopro to má ABS, protiprokluz a stabilizaci a ten ichtyl bude vyprávět něco o technických nedostatcích? To auto má dvakrát tolik techniky než průměrnej krumpl z VW nebo od Fordu. počítám, že se v tom svezl jednou do práce a z práce a šel matlat recenzi. Dneska nechaj psát fakt každýho :-©

0/0
1.2.2008 15:35

mirek

Re: Autor-idiot

ta recenze byla nepsaná ještě dřív,než tohle auto viděl na fotce.Je to poplatný tomu,že je to velký  konkurent německým předraženým šmejdům jako vw škoda a podobně.

0/0
2.2.2008 12:27

Ne

Re: Autor-idiot

Ne ze bych se chtel zastavat autora, ale s ohledem na to ze slo o spickovy model se nejedna o nijak vyjimecnou vybavu v nizsi stredni spise dnesni prumer.

0/0
16.2.2008 20:01

Andee

No...

Jak může autor napsat, že technicky je to zastaralý vůz, když motor s takovými parametry nemá ani jeden ze zmíněných konkurentů? Mám ho ve Stilu a je to neuvěřitelná raketa. A moc se mi nezdá ta pasáž o tvrdém podvozku. Stilo je třeba proti Fabii či Octavii podstatně měkčí a pohodlnější...

0/0
1.2.2008 14:17

Ital

Re: No...Ande

To že recenze nejní vůbec ani v nejmenším odborná je víc než jasné, to že autor je neznalý amatér taky. O tom neníí sporu. Mohu srovnávat celý vývoj Fiatu od Bravy přes Stilo až po Bravo, všechny jsem měl ve vlastnictví, ve své době všechny velmi dobré. Je pravdou že Bravo II  / emotion  88 Kw disel / je oproti Stilu 3 dv.  výrazně tvrdší, nicméně nikoliv nesnesitelně. Zato jízdní vlastnosti jsou o nejméně 30% lepší a brzdy o 50% lepší.  Znám mnohem horší třeba Octavia, BMW 3, apod. Nicméně jízdní vlastnosti, tichost interieru, odhlučnění, výbava, cena , pohodlí, prostor , brzdy , řízení na silně nadprůměrné úrovni. Jenom vnitřní odkládací prostory by mohly být větší. :-)   

0/0
20.2.2008 13:52

Jana

Krásné je tak,

že bych mu pár nedokonalostí i prominula. :)

člověk nemůže chtít všechno, že...

0/0
1.2.2008 12:29

juraj

blud

autor článku asi nemá rád fiaty, ako tak pozerám a čítam tak fiat ponukol na redakčný test super nadupanú verziu brava, čo by som za nu dal ja. mam sice len 1,4 66kW dynamic a hovorím že je to skvele auto a vôbec si nestažujem. nikdy by som nenapísal taketo hovadiny ako su v članku, ale zase nevravím že bravo nemá aj svoje slabiny alebo muchy.

s tým autom treba najazdiť aspon pár tisíc KM a potom vydať verdik, ja vravím fiat týmto dokázal že vie automobily robiť aj kvalitne a precízne R^

0/0
1.2.2008 12:29

mini05

Kufr

No sláva že aspoň to otvírání kufru pan autor ráčil opravit :-©

0/0
1.2.2008 12:19

Chris Kelvin

Stará technika

Jenom jestlito nebude tím, že Stilo mělo té techniky na tu dobu dost.

Jinak recenze je naprosto diletantská a o ničem, skoro žádné doopravdické informace.

0/0
1.2.2008 11:36

mini05

Hrozná recenze

Autor je neuvěřitelný vemeno a evidentně případ s VW znáčkem na mozku. Takže, kufr se dá otevírat i znakem na zavazadelníku, chod motoru je 100x tišší a bez vibrací oproti třeba VW motorům. Slícování je velmi dobré a výhled vzad skrz auto potřebuje hodnotit jen člověk co neumí používat zrcátka na couvání. Takhle otřesnou recenzi jsem ještě nečet!RvRv

0/0
1.2.2008 11:31

Djlongi

Konkurence

Viděl bych to tak, že konkurenci začaly vadit přílišné úspěchy Fiatu. Tak je třeba s tím něco udělat. Brava jdou na dračku, Pandy ani nemluvě. Asi proto, že jsou ta auta zcela k ničemu a lidi jsou všichní tupá hovada;-). A nová 500 ? Výroba nestíhá. škoda slov.

0/0
1.2.2008 9:12

Fiat

Re: Konkurence

Po shlédbutí fotek by to chtělo připsat ještě něco o nedokonalém dílenském zpracování a vysoké nákladové hraně;-D;-D;-D

0/0
1.2.2008 9:14

Fiat

Re: Re: Konkurence

Pardon. Shlédnutí.

0/0
1.2.2008 9:15

Ne

Re: Konkurence

No s ohledem na fakt jake je nove Bravo v CR propadakem rozhodne nemusi konkurence ztracet klid a penize na podplaceni novinaru. ;-D

0/0
16.2.2008 20:04

pepa

60% stare techniky

A co takova Fabia 2 ?

Ta ma 95% stare techniky z predesleho modelu :-p

0/0
1.2.2008 8:48

anon

Re: 60% stare techniky

ale Fábia 2 přišla také s výrazným designem převzatým od korejského Hyundai Lantra cca 1996  :-)

0/0
1.2.2008 10:59

Chris Kelvin

Re: Re: 60% stare techniky

:-)

0/0
1.2.2008 11:34

$$$$

%%%%

nissan murano po dovozu a prestavbe na euro normy pod 600tis tak kde jsme?

0/0
1.2.2008 8:44

kodajz

fait ČR málo zaplatil

a pak ten samý autor napíše jak škoda fabia 1,2 htp, nebo VW polo je úžasné auto se svižným dynamickým motorem a skvěle vyřešeným interierem. Fiat zaplatil redaktorovi málo peněz Rv

0/0
1.2.2008 8:21

Djlongi

Re: fait ČR málo zaplatil

Přesně tak. Imbecil je schopen do nebes vynášet TDI a pak napíše tenhle blud. Běžte už s těmi předsudky do řiti. A už vůbec nechápu jak s tím testovaným autem jezdili, protože u nové Cromy máme velký problém se dostat přes 6,5 l/100km se stejným a maximálně neslyšitelným motorem. V moc tišších autech jsem opravdu nejelRv:-/

0/0
1.2.2008 9:07

Andee

Re: Re: fait ČR málo zaplatil

No, mám ve Stilu tenhle motor a než se zahřeje, tak drnčí pěkně... ale je to jen chvíli, pár minut po startu, pak už je tišší než většina jiných turbodieslů, co jsem měl možnost vyzkoušet. Co se týče spotřeby, tak jezdím taky kolem 6-6,5, ale dostat se k osmi pro mě není problém. Stačí po městě hodně akcelerovat nebo se vydat po dálnici přes 170kmh...

0/0
1.2.2008 14:21

Fiat

Re: Re: Re: fait ČR málo zaplatil

Jasně, to chápu. Ale dle článku lidé většinou získají pocit, že dané auto má prostě vysokou spotřebu. Nemyslím si, že všichni jezdí brzda plyn. A když už tam někdo takovýto údaj napíše, tak je třeba také dodat, v jakém režimu jízdy toho dosáhl. Ale je fakt, že s tou hlučností motoru mne fakt dostal.

0/0
1.2.2008 17:19

Andee

Re: Re: Re: Re: fait ČR málo zaplatil

Problém bude, že ten blb to srovnává s nějakým 66kW TDIPD, který samozřejmě bude při agresivním stylu jízdy úspornější, ale taky o dost  pomalejší... teda jestli se ta jízda s tím vůbec bude moct označit slovem agrsivnější...

0/0
2.2.2008 15:54

Buran

Re: Re: fait ČR málo zaplatil

Smůla toho imbecila je v tom, že TDI už je koncepce od které ustupuje i samotná VW. Zatímco CR ovládá dieselový svět. Ten klouček fakt neví o čem píše. Je to tupý zakomplexovaný trouba.

0/0
4.2.2008 17:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.