- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle vyzkumu nemeckeho ADAC ma jeden prejezd plne nalozeneho nakladaku na silnici stejny vliv, jako prejezd 20 tisic osobaku!!!
A ted mi reknete, proc by se mely ty osobaky kontrolovat, kolik na dalnicich a jinych silnicich ujedou apod.? Tady zkratka postaci dalnicni znamka a ne si jeste platit dalsi Kapsch a podobne firmy, aby nas spehovali a vydelavali na podobnem nesmyslu.
tak to beru. jeste mi daji tu hroznou krabicku na celni sklo a policajti me budou pokutovat, za to, ze ji mam ve sve vyhledu, kde nic nemuze byt. a zabijeme dve mouchy jednou ranou. policajtum konecne pridame a budeme mit i na opravy silnic. bravo kluci.
Silniční daň, dálniční známky, povinné ručení, předražené PHM (spotřební daní) a ještě další poplatky ? Hm , kdyby komunisté věděli, kde všude se dá inkasovat - (parkoviště u nemocnic, platit zdravotní péči, odchod do důchodu v 65, m3 vody ne za 1,20 ale za 42.-, atd atd . :-)))
Za komoušů se platila silniční daň nebo daň z motorového vozidla, povinné pojištění, dálniční známky, předražené PHM a ještě další polatky.Před nemocnicí si nesměl zastavit anebo jen na "hlídaném"parkovišti. A průměrný plat byl 1 800,--Kčs. tak neví co jsi tím chtěl říct.
ale doufám, že systém bude za různé úseky účtovat různou sazbu. Takže taková cesta po venkově by byla zadarmo, zatímco ježdění centrem velkých měst, zejména ve špičce by bylo řádně osoleno.
Prostě nadměrné ježdění, zejména po městě, není žádoucí a tudíž je namístě nějaké to demotivační opatření.
Auto používám pouze proto, protože neexistuje rozumné spojení z mého bydliště do zaměstnání. každý den takto ztratím 2,5 hod. To je pro mne neakceptovatelný luxus. Až budou opět fungovat autobusy a vlaky tak mile rád nechám auto v garáži.
Omezit automobilismus uvinitř měst formou mýta, ale za tyto peníze dotovat MHD. Nejdřív ale musí být vybudován systém velkokapacitních parkovišť, které budou stát asi tak 5 Kč/den. Tyto parkoviště by musely být hlídány. Potom bych to viděl na zmrazení cen jízdenek na MHD asi tak na 8 let, zlepšení vozového parku (zejména nákup ekologických autobusů) a přidíání více spojů v dopravních špičkách. Potom by se o mýtném dalo vážně diskutovat. Jinak ne!
bez ohledu na užívání automobilu. Jezdíš hodně, platíš víc, jezdíš málo, platíš míň.
No ale to se přece už platí formou spotřební daně z PHM. Zohledňuje to do jisté míry i ekologičnost provozu (větší spotřeba - větší zátěž životního prostředí - větší daň).
Pred krátkym časom som si prečítal /resp. ešte som nedočítal/ internetovú knihu "Martin Herzan - Totalitní Světovláda.pdf" a poviem vám, že každý takýto príspevok ako o Holandskom mýte mi viac a viac potvrdzujú autorove výpovede. Spočiatku som nechcel veriť, ale asi na 20tej strane mi začínalo dochádzať, že to naozaj nie sú "bláboly" Mr.Herzána....odporúčam prečítať a otvoriť si oči....pretože čoskoro si ich budeme musieť veľmi často privierať, aby sme vôbec prežili....
Jo, a všude jsou agenti FBI a CIA a všichni jsou odposlouchávaní a osobní údaje každé bezvýznamné nuly jsou hrozně cenným zbožím. Vem si léky proti paranoie a neotravuj tady s doporučováním takových sraček...
než papež a vymyslí i poplatky za kolo. Tedy myšleno daň za ujeté kilometry krát čtyři kola. Konečně na kola šlapací jsou ochotni také dát daň přes satelit. Když už nyní vymýšlí radní Janeček z ODS mýtné pro přespolní, kteří projíždí Prahou či pro přespolní, kteří jezdí do Prahy za obživou. Tak proč by nemohli vymyslet placení daní za kilometr přes satelit? Ovšem kdo takové politiky bude volit, aby byl hlídaný na každém kroku a pak třeba následně informacemi vydírán, když jel třeba za milenkou, což je u současných politiků běžné i v patrech nejvyšších, tam obzvláště?
a z evropy se budeme nanápadně a rychle stěhovat někam kde se dá žít