Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší kabát pro moderní interiér - Tatra 603

Tatra 603 - asi nejcharizmatičtější auto československé automobilové historie. Krásné, uhrančivé, tajemné. Socha na kolech, která je dílem Františka Kardause, Vladimíra Popeláře a Zdeňka Kováře, se stala i slavnou filmovou hvězdou. Hromadu parády ale nadělá i dnes. Jeden poničený čtyřicetiletý exemplář skončil zajímavým projektem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mmmmm

ne

hrůza

0/0
17.11.2008 17:12

Dennys

Hracickove

Ale moc se mi ta kombinace stare, ale dobre kary s nadcasovym designem a moderniho interieru libi.R^

0/0
14.2.2008 21:14

PetaP

zajímavé :-))

šetsettrojka má pěkný design, i když z téhle překopávky má hodně hodně smíšené pocity...a mimochodem je tu ještě spousta krásných vozů, co Tatrovka vyrobila... :-)

0/0
9.1.2008 18:27

baci

možná

možná by bylo slušné vzpomenout autora designu T 603 prof.Zdenka Kováře ze Zlína

0/0
8.1.2008 19:32

oId fashioned Vince III..

nikoli 603ka,

ale Tatraplán je nekrásnější auto v historii českých autR^R^R^

0/0
8.1.2008 16:23

DeDust

Re: nikoli 603ka,

ani napad, jedine 87-ka ;-)

0/0
8.1.2008 16:33

LJ

Re: Re: nikoli 603ka,

Taky dobrý, ale nejhezčí je autobus 706 RTO Lux "Bruselák" :-)

0/0
8.1.2008 21:03

Jack

Spousta tupcu v diskusi???

Vazeni, prectete si ten clanek znovu. Ta firma neprezentuje novou stavbu sestsettrojky. Oni na stare aute pouze predvadeji nove veci a to proto, aby to zaujalo. Tzn. udelali znovu interier a na exterieru zmenili pravdepodobne pouze to, co je jejich cinnosti. Takze je nezajima, zda ma to auto sedet pri zemi jak vytunene, ci zda ma mit nova svetla. Asi proto, ze se zabyvaji narazniky pro AUDI, tak zmenili cumak, ale zadni svitilny je naprosto nezajimali. A jeste jedna poznamka z clanku, dokonce zustalo puvodni sklo s dirou od sutru. Niemandi, co umi jen kritizovat a nicemu nerozumi, tech je vsude spousta ze? P.S. pro idioty, toto neni tuning, ale studie!!!

0/0
8.1.2008 15:59

Jack

Re: Spousta tupcu v diskusi???

Zadni svitilny je nezajimaly a jeste mi nekde chybi pismenko m, at maji hnidopichove do ceho sit!

0/0
8.1.2008 16:02

manolo

nic moc...

- auto je jak nakopla koza, podle me melo lezet uplne na zemi

- predni maska je podle me tragicka

- zadni vyfuk - super napad

0/0
8.1.2008 12:33

Lukeno

vrrrr

A ani zmínka o tom že se vyráběl v Kopřivnici ;-€

0/0
8.1.2008 12:14

bluma

hezké

ta predni maska je hrozna a zadni svítilny mohly dopadnout lip, vypadaji lacine, ale jinak jemna a povedena uprava. ty dvere sou super

0/0
8.1.2008 12:10

blabla

Re: hezké

Hmm, zadni svetal jsou puvodni, vis?

0/0
8.1.2008 12:30

T

Re: Re: hezké

to snad vidi kazdy,ne ? Jde o to, ze se stara svetla (hlavne zasly plast) k novymu kabatu vubec nehodi ...

0/0
8.1.2008 14:05

jirka

WOW

konečně českej cadillac ;-D

0/0
8.1.2008 11:58

PetrP7

Příšerná přední maska s tlamou!

A interiér taky nanicovatejRv - kam se hrabe na originál[>-]...

0/0
8.1.2008 11:56

Coraxus

Motor měli nechat...

Pěkný R^ Nechápu ale, proč tam ten motor nenechali, stejně místo něj dali jen prázdnej kastlík... :-(

0/0
8.1.2008 11:50

Edmund Černá Zmije

Re: Motor měli nechat...

Nejspíš proto, že chtěli předvést možnosti úpravu kufru, který jaksi bývá u dnešních aut obvykle vzadu. :-P

0/0
8.1.2008 12:06

Fantomas

hnusne kryty svetel a blinkru

Interier je stylove moderni. Otazka je zda vsechno funguje jak ma. Co nechapu jsou kryty svetel a blinkru z nepekneho plastu. Jestli to ma byt retro, tak to nefunguje. Vubec to neladi s perfektnim hlubokym lakem ,je to jako pest mezi ocima. Doporucuji doladit :-)

0/0
8.1.2008 11:41

Vasek

Kolik za tu karu budou chtit?

0/0
8.1.2008 10:58

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

Re: Kolik za tu karu budou chtit?

Bude to drahý, páč je to navíc děsně úsporný auto. Aby bylo místo na serepetičky, vyndali motor :)))

0/0
8.1.2008 11:05

Klarita

Wow

Tak tuhle karku bych si z fleku koupila. Hned. R^R^R^

0/0
8.1.2008 9:43

rejpal

Re: Wow

Bych Te s tim chtel videt parkovat 8-o

0/0
8.1.2008 10:18

xavon

Re: Wow

Já taky, vem mi prosím jeden kousek, ano? :-);-);-DR^R^R^

0/0
8.1.2008 10:42

Jirka

Re: Wow

..taky prosííím o jeden kousek ;-)

0/0
8.1.2008 10:52

fífa

jo

krásný auto ! R^

0/0
8.1.2008 9:09

honzasl

Hm, nic moc

To bych rád věděl, v čem je to tak extra. Volant je na svém místě a je kulatý, přístrojovka normální se spoustou šuplíků, které v praxi bý nemůžou, bo airbagy a výztuhy. Místo budíků displeje, no to už tady máme taky pár let.

Spíš pro zlost je ten středový tunel, originál 603 má skoro hladkou podlahu.

Ale možná proto, že je takové civilní, se mi to líbí možná víc, něž různé futu návrhy od Japonců.

0/0
8.1.2008 8:37

Killer

:(

Zdicho no vidiiis to........???

0/0
8.1.2008 8:21

Ebo

..no tě pic..

...to je zase tuzing ... :-©

0/0
8.1.2008 1:11

pamětník

Ten vůz za to nemůže

že byl nástrojem bolševické moci, ale ví ten magor co ho "tunil", že některým lidem ještě dnes při pohledu na tento vůz běhá mráz po zádech a to díky bolševické mafii a STBákům, kteří v ranních hodinách v těchto vozidlech odváželi rozespalé občany v nočních košilích k výslechům a mnozí se už nikdy nevrátili domů? Asi ne.

Rv

0/0
7.1.2008 23:16

kluboš

Re: Ten vůz za to nemůže

huh, já mám úplně husí kůži...a po šichtě si stbák dal lednáčka, ja bych to všecko zakázal!

0/0
8.1.2008 14:31

nn

Recyklace clanku

Panove, velice podobny clanek jste tady uz meli pred par mesici.Rv

0/0
7.1.2008 22:31

petr stursa

Kdyby se

panove poradne inspirovali treba jeste predvalecnou futuristickou tatrovackou designerskou skolou (Ledvinka) mohli to aplikovat. Takhle je to nedotazene a treba celni maska... To uz tam mohli rovnou strcit masku z fabie.

Na druhou stranu povazuji jednu vec za dokonaly napad - to otevirani dveri. Je to mnohem pohodlnejsi.

0/0
7.1.2008 21:28

bob

Re: Kdyby se

souhlas, jen s tím Ledvinkou bych byl opatrný, aby nevstal z hrobu a nešel jim nafackovat.

0/0
8.1.2008 12:21

procházející

to je paráda ! ! ! ! ! ! ! !

[>-][>-] Tak tomu řikám vozejk. Parádní , nádherný auto. Zvenku Tatra jako víno vevnitř HI-TECH raketoplán.

Když to srovnám s masovkama z koreje, japonska nebo od VW, tak musim říct : jo todle je auto ! ! ! ! ! !

Disajn i po několika destiletích nemá chybu . [>-][>-]

0/0
7.1.2008 21:01

Dan

me se to nelibi

Takle to dopada kdyz se predelava takrka neco dokonaleho jako je T603, to je jako pretocit Marketu Lazarovou do barvy v rezii Zdenka Trosky.

0/0
7.1.2008 20:57

TATRAMAN

LOL

Otec rikal, po roce 89 se zacne darit nasim automobilkam jenomze prudce se splet. Je mi k placi co se dnes deje v nasem prumyslu vseobecne.

;-€

0/0
7.1.2008 20:41

Dan

Re: LOL

Osobne bych rekl ze to je nejmin k placi za poslednich 60 - 70 let.

0/0
7.1.2008 20:58

v

Re: Re: LOL

tak to je trefný R^

0/0
7.1.2008 21:40

Datel 007

Hezké

Až na tu "šedivou masku s prapodivným vzorem" je to pěkné. Víc by se tam hodil nějaký chromovaný grill :-) 

0/0
7.1.2008 20:12

von Kleist

zajimave, ale

Ten futuristicky interier k vnejsimu designu moc nejde, alespon mne se ta kombinace (onen zduraznovany kontrast)moc nelibi...

0/0
7.1.2008 18:14

(_._)

Re: zajimave, ale

R^

0/0
8.1.2008 10:26

vivid_007

kolotoč

to je teda preplacanej paskvil, skoro jako kdyby tunning delali svetsky od houpacek

0/0
7.1.2008 17:27

Futaba

Re: kolotoč

Myslím, že jsi to asi nepochopil. Tady nejde o žádný tuning, ale studii interieru nedaleké budoucnosti. A to, že to posadili do Tatry 603 a to, že je o to zájem je jenom dobře.

0/0
7.1.2008 17:55

Anička, skřítek a slaměný Hubert

jj...

fešanda...R^

0/0
7.1.2008 17:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.