Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda, Go East! - chystá se superlevná fabia a snad i miniaturní UP!

Šéf mladoboleslavské automobilky má velké plány. Reinhard Jung v nejnovějším rozhovoru řekl, že chce škodovku na bázi Volkswagenu Up! Zároveň pro německý magazín Auto motor und Sport připouští, že automobilka připravuje levnější a jednodušší pětidvéřovou fabii pro Čínu, Rusko a Indii. Jak se bude lišit od běžných fabií, neuvedl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

djdave2

snad ne

Fabii a jeste vice oholit ? dobrej vtip ;-D

0/0
4.9.2008 20:55

Pakopalas

Přemýšlejte

0/0
4.9.2008 19:06

__XXXX____

mno

ono jde udělat ještě něco slabšího než nynější fabia HTP?? ;-D

0/0
3.1.2008 21:53

kubisek.no1

Re: mno

jel si nikdy s HTP?

pokud ano tak se proje´d v Thalii a jinych oblodnustech s 1.2 nebo aj 1.4 a uvidíš jak zmeníš názor

0/0
4.1.2008 7:50

Speedy

Re: Re: mno

Jo párkrát jo. HTP do města dobrý, do takovejch 70 km/h to akceleruje pěkně, když jsme v tom jel poprvý, tak jsme si říkal, kurňa sice škodivka, ale jede to dost dobře. Jenže pak jsem vyjel za město, sešlápl pedál a nic. Předjíždění Avií s tím je docela adrenalin. Takže do města na nákupy, na rozvoz pizzy ale to je asi tak všechno.

0/0
4.1.2008 10:07

medick

Re: Re: mno

si delas hodne hloupou legraci, vlez do HTP ve trech lidech, do kufru naloz maly nakup a do kopecku budes mit na palubaku 22 litru, na rovine 10,5 litru. a z kopce to neubrzdis...

0/0
4.1.2008 13:58

kluboš

Re: Re: Re: mno

..brzdeni je zavisle na pouzitem motoru? nejsi nahodou autobusak? (s klapkou) :-)

0/0
4.1.2008 15:08

medick

Re: Re: Re: Re: mno

brzdeni je zavisle na pouzitem vozidle a poctu jeho kotoucovych nebo bubnovych brzd a na pritomnosti ci nepritomnosti ABS. trosku premyslej...

0/0
4.1.2008 15:09

kluboš

Re: Re: Re: Re: Re: mno

no vidis jak sis pekne odpovedel....

0/0
4.1.2008 15:11

X

Re: Re: Re: Re: mno

Ano velikost brzd a kotoučů je závislé na použitém motoru ve voze. Brzdy pro 1.2 jsou jiné než brzdy pro např. 1.4 u stejného modelu.

0/0
5.1.2008 21:26

kluboš

Re: Re: Re: Re: Re: mno

:) :) :) moc dobrý ...to se rozhodně výrobcům vyplatí

0/0
5.1.2008 23:03

schade

Re: Re: Re: Re: Re: mno

Zrovna Fabie 1.2 a 1.4 mají brzdy (kotouče, bubny, desky) s naprosto stejnými rozměry. Silnější jsou pochopitelně u těžších motorů 1.9 a 2.0.

0/0
5.1.2008 23:21

X

Re: Re: mno

Mám Renault Clio 1.2 8V a Fabie HTP si dávám na snídani. To nemluvím o 1.2 16V motorech v Cliech. Jak můžete těžkou Fabii porovnávat s 1.2 Cliem? Si přepočítejte hmotnost na 1k výkonu motoru. A výjde vám to zcela jasně:-/Rv

0/0
5.1.2008 21:25

schade

Re: Re: Re: mno

Ta těžká Fabie váží 1040 kg (44kW) resp. 1050 kg (51kW), Clio Storia 1010 kg (43kW) resp. 1040 kg (55kW). Rozdíl tedy nijak dramatický ani zcela jasný;-)

0/0
5.1.2008 23:55

kluboš

Re: Re: Re: mno

takhle to dopada, kdyz nekdo zije s hlavou v oblacich kdyz ma o 5kW vic nez soused :) vrat se na zem, mas uplne stejny orezavatko jako ostatni s timhle objemem

0/0
6.1.2008 11:42

tom

Re: Re: mno

co ty vis o Thallii? Ziva je dostatecne a naprosto bezkonkurencni je cenou a velikosti zavazadloveho prostoru. Skoda Fabia je predrazena mala nakupni taska pro seniory.

0/0
7.1.2008 14:11

kluboš

Re: Re: Re: mno

no thalia je pro kucka s ksiltovkou na stranu...

0/0
7.1.2008 16:24

djdave2

Re: Re: mno

ja jel, kamos s tim mazal po D1 170, ale po 100tis to ma motor na odpis ... kolegyne pri 60tis mela dvojnasobnou fakturu za ruzne opravy nez ja u OII TDi ...

0/0
4.9.2008 20:43

Uf

To jsem se lekl že by škodofka dělala levná a výhodná auta, ale je vidět že to nehrozí.

Zatím u mě vede thalia za 220 s počítačem, 55 kw, el., posilovačem.

0/0
3.1.2008 15:33

Autor článku je vůl

Re: Uf

Ani se ti nedivím, auta jsou to ošklivostí srovnatelná (thalie vs. fabie), ale výhodněji určitě vychází thalie, za 220 tisíc lepší motor, větší kufr

0/0
3.1.2008 16:07

kubisek.no1

Re: Uf

no srovnávat fabii a thalii je trošku dost drsné. Thalie je koncepčně něco z orku 1992 s airbagi fabie je mladší. a další dorbnost francouzská kvalita jako thalie když vydrží bez návštěvy servisu ujet 5 tkm, tak je to dost. jako řeknu nu takhle jel sem s obojím  stejnou trasu. Byla to fábka 1.2 htp po D1 do brna a zpět cca 120 km. Thalie vůbec nesedí brzdy výrazně horší, furt v tom něco skřípe a na to to že to byla 1.4 nehorázně žravé a slabe, ale to vinou špatné převodovky. Takže resume: thalii ani zadarmo! a kdo tomu nevěří, a´t si to vyskouší

0/0
4.1.2008 7:40

medick

Re: Re: Uf

fabia je koncepcne polo III a to vychazi taky z roku 1992. nechutne ale pravdive.

0/0
4.1.2008 13:59

kluboš

Re: Re: Re: Uf

fabie pouzila koncernovou plosinu driv nez polo, seat a A2, takze se asi pletes....ale jinak dobry.

0/0
4.1.2008 15:10

Roumen

Re: Uf

105Nm pri 4000 vs 110Nm pri 3000. Hadej, ktery je ktery. :-P

0/0
4.1.2008 9:51

lhf

ach jo...

Oplastovaný verolex se zadní nápravou min. za 250.000 ne??? Menší a jestě menší až se tam nikdo nevejde. To se raději vraťte ke kořenům a dělejte kola.... motorová kola....

0/0
3.1.2008 14:41

Vena.M

Re: ach jo...

Co Tě žere? Ja třeba jezdím v Minískovi a je to super malé autíčko s duší ... pokud se něco takového a levného škodovce povede, může to znamenat boom. A výhoda malého auta v městě ti bude hned jasná, jen co v něm budeš chvíli jezdit .. vejdeš se všude a zaparkuješ taky všude ... tak proč denně parkovat velkou kr**u, když můžeš pohodlně a skoro zadarmo jezdit malým lehkým autíčkem ...

0/0
3.1.2008 14:49

Radijo

Re: Re: ach jo...

Miníska bych bral, akorát by musel stát o to méně, o co je menší ;-D což je nemožné. Coopera závidím, a přiznám to ;-€

0/0
3.1.2008 15:02

louda

Re: Re: ach jo...

Dřív než to spustěj, budou centra stejně bez aut..... tak to snad raději ty kola.....

0/0
3.1.2008 15:04

Re: Re: ach jo...

Já mám celkem krátký auto a že všude zaparkuju ? Byl jsi někdy v praze ? ;-D

0/0
3.1.2008 15:34

Nudla

Re: Re: ach jo...

No, Cooper je krásný auto, taky mě zajímalo, ale když jsem viděl, že cena v téměř základu je podobná dobře vybavené Octávce, tak jsem bral tu Octávku....

0/0
3.1.2008 16:24

Turista z udoli slz

Re: Re: ach jo...

Minisek je pekne auto, ale tak maximalne na pohled. Je to uzrana mala merdka. Spotrebu 10l/100km a na zadnich sedadlech musi mit jeden hlavu mezi kolenama. Za ty prachy, dekuji ne.

0/0
3.1.2008 23:29

Koumeles

Ja nevim, jak se na to koukam, ze vsech stran

tak se mi stejne zda ze za tu skodovku chcou nejak hodne...nejvic me nastve, kdyu si tam dam nejakou vabavu a zjistim, ze za uplnou blbost, platim nehorazny penize...a nejvetsi trapas je ta nalepka na strechu

0/0
3.1.2008 14:12

mamrdik

zelena slepice :)))

http://img145.imageshack.us/img145/5130/shadete4.jpg

0/0
3.1.2008 14:04

Koumeles

Re: zelena slepice :)))

prodava se to nekde?:-)

0/0
3.1.2008 14:07

Kuř mi mého frantíka

půlka národa jezdí v zelené slepici

hlavně že je to zaprděné TDI, které se celé třese jak cyp,masíruje záda,vypouští tuny karcinogenních neviditelných sazí,ale tupý Pepík je spokojenej,že jezdí za 5 litrů nafty a má to na hlínách a táhne to pěkně vodcpodu.;-D:-©[>-]Rv

0/0
3.1.2008 13:52

Tupy Pepik

Re: půlka národa jezdí v zelené slepici

Skutecne si myslim, ze jezdit za 4-5 litru/100km je fajn. Pri najezdu 40 tkm/rok se rozdil v nakladech zda byti zretelnym i tem venkovskym baldum v 30 let starych BMW 750i.

0/0
3.1.2008 14:11

kubisek.no1

Re: půlka národa jezdí v zelené slepici

sis koupil francouský nafták HDI a čučíš že nemáš šanci se dostat po 8 a soused co má octvii má problé se dostat nad 5,5 vid. to bude dobrý toho peugeota shod ze skaly a bude klid. kup si octavii a alepoň te doveze z bodu A do bodu B bez návštevy servisu

0/0
4.1.2008 7:43

medick

Re: Re: půlka národa jezdí v zelené slepici

to si prave nejsem jist... octafka TDI ma 5,5 litru jen s lehkou nohou, borci co odlitnou z kazde krizovatky maji tak kolem 8-9... coz neni moc, ale neni to 5,5 litru. Pro mne je vyhodou HDi motoru zejmena minimalni naklady na servis. zatimco TDi kolegove servisuji vlastne leto-zima...

0/0
4.1.2008 14:01

Koumeles

marne premyslim co z toho vypusti

central, ne ten tam prece uz neni, el.okna to taky nema...napada me delena zadni sedadla, mene bagu, poklice, radio, kryt rezervy...pak jeste prave svetla, staci leve

0/0
3.1.2008 13:38

Karl

Re: marne premyslim co z toho vypusti

no ja nevim co by vypoustela, v zakladu nabizi Skoda to, co konkurence, navic alespon bocni bagy. Nebo ty nekde vidis v zakladu u Corsy, Yarise, GP apod el. okna, central atd?;-)

0/0
3.1.2008 13:51

Kuř mi mého frantíka

Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

hlavně že v tom bude zastaralé TDi nebo SDI, to pude na dračku ;-D;-(;-D[>-]Rv

0/0
3.1.2008 13:53

Karl

Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

tak bud ti je tak 15, nebo jsi trosku mentalne zaostaly, co za vola si da takovy nick;-D;-D;-DR^

0/0
3.1.2008 13:56

Koumeles

Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

Jo;-D

0/0
3.1.2008 13:56

Karl

Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

a kde?

0/0
3.1.2008 13:59

Koumeles

Re: Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

pockat pockat...a co treba C3jka nebo Clio????Je toho spoustu a to jsem se ani nedival na sikmace

0/0
3.1.2008 14:02

Karl

Re: Re: Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

C3 s 1.1 v zakladu sice central ma, i okna v el. no ale 308.000,- To uz jsme cenove nekde jinde zase.

0/0
3.1.2008 14:05

Koumeles

Re: Re: Re: Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypusti

A co Clio?

0/0
3.1.2008 14:06

Karl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypust

Clio je myslim v zakladu za nejakych 280.000,- , ale Renault dava dobry slevy takze mozna bude ta cena nizsi.

0/0
3.1.2008 14:09

Koumeles

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypust

jj u C3 byla taky nejaky sleva

0/0
3.1.2008 14:10

kubisek.no1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: marne premyslim co z toho vypust

jo je protože C nikdio nechce. samá porucha žere to jak ruskej Zill a skutek utek.

0/0
4.1.2008 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.