Diskuze
Na vlastní kůži: Rok s korejskou ojetinou z bazaru
Děkujeme za pochopení.
peta
ehm
nejseš náhodou trochu nacionalisticky založenej? kia naší rodinu ještě nikdy nenechala někde viset, zato u felície se nám to stalo několikrát- ještě že je servis v každym zapadákově! ale zpoždění 4-6 hodin, ne-li víc kvůli autu v servizu moc milý!!!!
peta
Re: ehm
hups- reakce na článek Horolezce 29- jen mi to trochu ulítlo=)
Rommik
Jo,jo..................................
To se to krásne čte , jak jsou Korejské auta super a Octavia na nic............. Z ekonomického pohledu jsou korejci jasný propadák , už vás vidím , jak ho budete prodávat . No a z technického ? Už jste na kanále viděki Hyundai , Kia či něco takového , co má najeto 400.000 km ? Tak se přjďte podívat ( teda já to samo nemám ). Proč manageři a lidé , kteří potřebují jezdit ,jezdí Octaviema , Passatama či Audinama ?
Aznoch
Re: Jo,jo..................................
Protože by byli naprosto nemožný, kdyby měli "rejži"
Petrius
Málo km na hodnocení
Myslím, že při takovém nájezdu (70.000 za 4 roky) by měly být všechny moderní auta bez problémů... Zkuste s tím najezdit ca 50 - 60.000 za rok a pak hodnoťte. To by bylo objektivnější.
vtech
Re: Málo km na hodnocení
Souhlas. Az to bude mit 350 tisic, jako moje Volvo 850, tak si povime. (Treba "super spolehlive" nemecke Golfy se na 250k spolehlive rozsypou)
Martin Slovák
Zajímalo by mne jak si za ten rok vedl Kia Ceed
někdo má nějaké zkušenosti?
Bohous
nemecka auta
Lidi z branze a odbornici jak bylo citovano,rozhodne nejsou lidi co rikaji,ze nemecky auta jsou nejlepsi,jejich nazor a informovanost je tak 20let stara. Proto to nejsou odbornici a hlupacico tomu nerozumeji.
moje
Kdyz budu potrebovat
udelat na neco reklamu, tak si reknu tomu, kdo psal tento clanek. Skoda ze nemam toto auto, hned by bylo po dnesku o 100 00kc drazsi na prodej...
Gandalf2
Počet najetých km
Těžko lze hodnotit, kolik km za rok je "normální" ujet. Pokud někdo chodí do práce pěšky nebo jezdí MHD a tam má služební vůz (nebo jen teplý kancl), používá pak vlastní vůz jen na nákupy, víkendy, dovolené apod. a za rok běžně ujede 10 - 20 000 km. Jestli někdo každý den ráno vleze do svého vozíku a jezdí s ním do noci, klidně se dostane na 100 000 km i víc, ale nemyslím, že by tvořili většinu. Jsou to někteří podnikatelé, podnikavci, taxi nebo rozvážková služba. Běžný, většinový řidič je někde jinde...
rudastraka
120 tacu za 21tisic km???
tak to je teda darda. ja vloni najel neco pres 50tisic a prislo me to na cca 140 tisic vcetne pojisteni. tak to sem na pulovicnich kilometrovych nakladach
Dimitar Toškov
Kus od kusu
Paušalizovat německá auta versus korejská je trochu úlet. Záleží na automobilce, možná dokonce platí kus od kusu. Můžete mít dva stejné Golfy stejného r.v., jeden poběží jako hodinky, a druhý se za měsíc podělá.
Bývalý tankista
Korejský auta
Můžu jenom potvrdit. Nemám s korejcema problém. Jezdím s Lacíkem v kombíku, 1,6 benzin, 80 kw. Má natočeno 70 000. Servis viděl jenom na prohlídkách a při výměně gum. Kupoval jsem ho jako předváděčku s velkou slevou. Nový v té výbavě stojí dneska kolem 410 000. O zhruba 140 000 míň než podobně vybavená Oktávka II. Proto Daewoo/GM vyhrálo výběrové řízení... . Záruka 3 roky nebo 100 000. Nic tam nevrže, hodně (ve srovnání s O II opravdu hodně) místa pro posádku, ale menší kufr asi o 160 l. Já ale v kufru nejezdím. Vždy mi zatím stačil. Spotřeba kolem 8l. Má dva šoféry a manželka mu možná šlape na krk víc než já. Lepší než kdyby šlapala mě... . Jak bude vypadat po 500 000 kilácím mě srdečně nezajímá. To bych ho musel mít 20 let a to nehrozí.... .
PS: Pro fandy Světa motorů, plasty jsou v Lacíkovi výhradně tvrdé no a méně hodnotné než v Oktávce... .
Blue
Re: Korejský auta
Konečně mi někdo potvrdil to co říkám dlouho a místní chytrolíni mi nevěří - srovnatelná oktávka je o DOST dražší. Mě před slevou Lacetti SW stálo 440k a když jsem si v konfigurátoru poskládal odpovídají kombi od Schade, vyšlo to bratru o 160k dráž.
Kdo chce vědět, na kolik mi to auto opravdu přišlo, ať se koukne na ceníky u autosalonu Dědek Náchod, mají je ke stažení i s kampaňovými cenami - až 110k dolů. Pak tohle solidní auto vyjde ještě levněji než fabie kombi.
O spolehlivosti jsem už psal - dovezte mi schade, která musí do servisu jen na pravidelné garančky.
Záruka 5 let u chevroleta asi také něco vypovídá.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...