Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na vlastní kůži: Rok s korejskou ojetinou z bazaru

"Jiný než německý auto mi nesmí přes práh!" říká můj kolega, zkušený motoristický novinář. "Bodejť, mám známýho v servisu na Korejce, a je to hrůza: přežije to akorát záruku, a ve čtyřiceti tisících se to rozpadá," souhlasí s ním další. A nejsou sami, podobné zvěsti najdete ve kdejaké internetové diskusi. Korejská auta jsou v Česku hodně podceňovaná, i finančně: koupíte je sice levně, ale prodáte mnohem hůř. Je to skutečně odrazem jejich pochybné kvality?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

peta

7. 3. 2008 15:25
ehm

nejseš náhodou trochu nacionalisticky založenej? kia naší rodinu ještě nikdy nenechala někde viset, zato u felície se nám to stalo několikrát- ještě že je servis v každym zapadákově! ale zpoždění 4-6 hodin, ne-li víc kvůli autu v servizu moc milý!!!!

0 0
možnosti

peta

7. 3. 2008 15:37
Re: ehm

hups- reakce na článek Horolezce 29- jen mi to trochu ulítlo=)

0 0
možnosti

Rommik

20. 1. 2008 12:46
Jo,jo..................................

To se to krásne čte , jak jsou Korejské auta super a Octavia na nic............. Z ekonomického pohledu jsou korejci jasný propadák , už vás vidím , jak ho budete prodávat . No a z technického ? Už jste na kanále viděki Hyundai , Kia či něco takového , co má najeto 400.000 km ? Tak se přjďte podívat ( teda já to samo nemám ). Proč manageři a lidé , kteří potřebují jezdit ,jezdí Octaviema , Passatama či Audinama ?

0 0
možnosti
JP

Aznoch

24. 2. 2008 6:44
Re: Jo,jo..................................

Protože by byli naprosto nemožný, kdyby měli "rejži"

0 0
možnosti

Petrius

16. 1. 2008 9:36
Málo km na hodnocení

Myslím, že při takovém nájezdu (70.000 za 4 roky) by měly být všechny moderní auta bez problémů... Zkuste s tím najezdit ca 50 - 60.000 za rok a pak hodnoťte. To by bylo objektivnější.

0 0
možnosti
VK

vtech

18. 1. 2008 9:19
Re: Málo km na hodnocení

Souhlas. Az to bude mit 350 tisic, jako moje Volvo 850, tak si povime. (Treba "super spolehlive" nemecke Golfy se na 250k spolehlive rozsypou)

0 0
možnosti
MS

Martin Slovák

11. 1. 2008 14:14
Zajímalo by mne jak si za ten rok vedl Kia Ceed

někdo má nějaké zkušenosti?

0 0
možnosti

Bohous

9. 1. 2008 20:47
nemecka auta

Lidi z branze a odbornici jak bylo citovano,rozhodne nejsou lidi co rikaji,ze nemecky auta jsou nejlepsi,jejich nazor a informovanost je tak 20let stara. Proto to nejsou odbornici a hlupacico tomu nerozumeji.

0 0
možnosti

moje

9. 1. 2008 19:02
Kdyz budu potrebovat

udelat na neco reklamu, tak si reknu tomu, kdo psal tento clanek. Skoda ze nemam toto auto, hned by bylo po dnesku o 100 00kc drazsi  na prodej...

0 0
možnosti

Gandalf2

9. 1. 2008 16:59
Počet najetých km

Těžko lze hodnotit, kolik km za rok je "normální" ujet. Pokud někdo chodí do práce pěšky nebo jezdí MHD a tam má služební vůz (nebo jen teplý kancl), používá pak vlastní vůz jen na nákupy, víkendy, dovolené apod. a za rok běžně ujede 10 - 20 000 km. Jestli někdo každý den ráno vleze do svého vozíku a jezdí s ním do noci, klidně se dostane na 100 000 km i víc, ale nemyslím, že by tvořili většinu. Jsou to někteří podnikatelé, podnikavci, taxi nebo rozvážková služba. Běžný, většinový řidič je někde jinde...

0 0
možnosti

rudastraka

9. 1. 2008 16:57
120 tacu za 21tisic km???

tak to je teda darda. ja vloni najel neco pres 50tisic a prislo me to na cca 140 tisic vcetne pojisteni. tak to sem na pulovicnich kilometrovych nakladach

0 0
možnosti
DT

Dimitar Toškov

9. 1. 2008 15:11
Kus od kusu

Paušalizovat německá auta versus korejská je trochu úlet. Záleží na automobilce, možná dokonce platí kus od kusu. Můžete mít dva stejné Golfy stejného r.v., jeden poběží jako hodinky, a druhý se za měsíc podělá.;-)

0 0
možnosti

Bývalý tankista

9. 1. 2008 14:02
Korejský auta

Můžu jenom potvrdit. Nemám s korejcema problém. Jezdím s Lacíkem v kombíku, 1,6 benzin, 80 kw. Má natočeno 70 000. Servis viděl jenom na prohlídkách a při výměně gum. Kupoval jsem ho jako předváděčku s velkou slevou. Nový v té výbavě stojí dneska kolem 410 000. O zhruba 140 000 míň než podobně vybavená Oktávka II. Proto Daewoo/GM vyhrálo výběrové řízení... . Záruka 3 roky nebo 100 000. Nic tam nevrže, hodně (ve srovnání s O II opravdu hodně) místa pro posádku, ale menší kufr asi o 160 l. Já ale v kufru nejezdím. Vždy mi zatím stačil. Spotřeba kolem 8l. Má dva šoféry a manželka mu možná šlape na krk víc než já. Lepší než kdyby šlapala mě... . Jak bude vypadat po 500 000 kilácím mě srdečně nezajímá. To bych ho musel mít 20 let a to nehrozí.... . 

PS: Pro fandy Světa motorů, plasty jsou v Lacíkovi výhradně tvrdé no a  méně hodnotné než v Oktávce... . 

0 0
možnosti

Blue

10. 1. 2008 16:58
Re: Korejský auta

Konečně mi někdo potvrdil to co říkám dlouho a místní chytrolíni mi nevěří - srovnatelná oktávka je o DOST dražší. Mě před slevou Lacetti SW stálo 440k a když jsem si v konfigurátoru poskládal odpovídají kombi od Schade, vyšlo to bratru o 160k dráž.

Kdo chce vědět, na kolik mi to auto opravdu přišlo, ať se koukne na ceníky u autosalonu Dědek Náchod, mají je ke stažení i s kampaňovými cenami - až 110k dolů. Pak tohle solidní auto vyjde ještě levněji než fabie kombi.

O spolehlivosti jsem už psal - dovezte mi schade, která musí do servisu jen na pravidelné garančky.

Záruka 5 let u chevroleta asi také něco vypovídá.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!