- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všichni křičíte, že to nemá ABS, airbagy a kdo ví co ještě. ALE... Včera jsem se vrátil do ČR po 14 dnech v Indii, byl jsem v Goa a Bombaji. Tohle auto je pro Indii revoluce. Bežně tam jezdí 4 lidé na 1 skůtru. Auto si může dovolit jen hrstka obyvatel. Provoz je tam mnohem pomalejší, pro Indii je navíc nejdůležitější prvek výbavy klakson. Troubí se vždy a všude, když jedete do zatáčky, když u silnice stoji lidí, když někam vjíždíte...Benzín tam stoji cca 20kč, nafta cca 17kč, na tamní poměry je to neskutečně drahá věc. Je nemožné jakkoliv srovnávat evropu a Indii. Tohle je auto, které bude v Indii naprostým hitem a bude plně dostačovat tamním potřebám. Tady by neuspělo, tam to bude trhák. Mimochodem: v Bombaji jezdí spousta Octavii a je fajn je tam vidět. Plní funkci auta pro bohaté a kromě volantu na pravé straně se asi neliší od našich.
Je to rozhodně lepší než Babeta či jiný moped, protože do toho neprší a třeba se poštěstí i topení. Na popojížďky ve městě při rychlosti 40-50 km/h ideální.
A co se týká výbavy, ať se kritici podívají na základní výbavu takové Fabie za bratru pětinásobek. Nevím, jak ta nová verze, ale starší model neměl posilovač, ABS atd. Naopak měl černý nárazníky a díru v palubce namísto schránky.
Asi je to blbá otázka ale v česku se budou prodávat taky s volantem vpravo ? :)
nynejsi evropska auta jsou uplne mimo misu, ve jmenu bezpeci vazi golf jeden a pul tuny a to to melo byt lidove vozitko kdysi, je smutne z eprave Indove ukazuji kudy cesta vede
Jen pockej, az to nekdo koupi a udela s tim crashtest podle evropskych pozadavku...budes pak mluvit jinak.
jako dopravní prostředek to stačí, když se může prodávat blbost jako smart za několik set tisíc, proč ne tohle?? ve velkých městech ideální přibližovadlo....
je ten indeckej křápík zřejmě pořád lepší než charouzovo Jawa Chic
no to jo, za 380 tisíc, motor 4 kW, to si dělá srandu (levnější verze kdy je třeba pokaždé při ušpinění předního skla zastavit, polít okno vodou z kufru není provozu schopná)
muhaha, to je brutalní, designer vycházel pri návrhu vzhledu z nejaké indické rykše, tohle v evrope celkem jiste jezdit nebude, při čelním narazu by ridič a spolujezdec zažily nezapomenutelný zažitek, sice milisekundový, ale stalo by to za to - okamžitý vlisování nebo lisování:))
Ja myslim, že do města je to ideální, podívejte se, kolik lidí se ve městě pohybuje na kole nebo na motocyklu a to i přes zimu. Zde na vás alespoň nebude pršet a budete v teple. Mimo město bych si s tim také netroufl, hlavně kvůli některým ostatním českým řidičům, byl by to pokus o sebevraždu. Když jsem viděl palubní desku tohoto vozu, nemá zase tak daleko do více než čtyřnásobně dražšího Fiatu Panda, ci Seicenta....Jinak srovnávat tento vůz s evropskými minivozy je hloupost. Design tam nejaký je, ale větší kola by neškodily. Pro tamní přelidněná města ideální a v evropě místo malého motocyklu. Hodnotím to jako dobrý počin.
Souhlasím, přesně ta kola mě napadla, zajímalo by mě, jakou to bude stabilitu při prudkém manévru - losím testem by to asi zdaleka neprošlo... ale jinak proč ne, za ty peníze.
No co. To auto je prostě dělaný pro východní trhy, kde je úplně jiná úroveň snad všeho... Proto si myslim že má před sebou velkou budoucnost a může pro Indii znamenat třeba to, co svýho času Trabant pro východní Evropu. Myslim že to je rozhodně rozumější věc, než když číňani vyráběj parodie na BMW X5 z plechu na konzervy....
Když vidím ty příspěvky, tak si vždycky připadám jak z jiný planety. Můj názor je takový, že je to naprosto dostačující přibližovadlo i pro Evropu. Co se týká bezpečnosti, ta záleží na tom, jak bezpečně nebo riskantně se jezdí. Proto bych rakvema nazval nadupaný BMW a různý SUV s černejma sklama, v těch umírají lidé a taky jako rakve vypadají.
Ridici BMWcek a SUVecek delaj rakve spis z okolnich autpodivej se co se treba stane kdyz se celne srazi 120 a Audi q7....