Diskuze

Nejlevnější auto světa se představuje: Tata Nano

Indická společnost Tata Motors dnes představila svůj superlevný osobní automobil, který by měl pro masový automobilismus v Indii být podobným impulzem jako v poválečné Evropě Volkswagen Brouk nebo Fiaty 500 a 600. Model Nano se začne prodávat během tohoto roku za 100 000 rupií, tedy asi 45 000 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ACE

26. 3. 2009 9:39
reality

Všichni křičíte, že to nemá ABS, airbagy a kdo ví co ještě. ALE... Včera jsem se vrátil do ČR po 14 dnech v Indii, byl jsem v Goa a Bombaji. Tohle auto je pro Indii revoluce. Bežně tam jezdí 4 lidé na 1 skůtru. Auto si může dovolit jen hrstka obyvatel. Provoz je tam mnohem pomalejší, pro Indii je navíc nejdůležitější prvek výbavy klakson. Troubí se vždy a všude, když jedete do zatáčky, když u silnice stoji lidí, když někam vjíždíte...Benzín tam stoji cca 20kč, nafta cca 17kč, na tamní poměry je to neskutečně drahá věc. Je nemožné jakkoliv srovnávat evropu a Indii. Tohle je auto, které bude v Indii naprostým hitem a bude plně dostačovat tamním potřebám. Tady by neuspělo, tam to bude trhák. Mimochodem: v Bombaji jezdí spousta Octavii a je fajn je tam vidět. Plní funkci auta pro bohaté a kromě volantu na pravé straně se asi neliší od našich.

0 0
možnosti

Drobný škudlil

11. 1. 2008 13:49
Až to se dorazí za 45k, hned to koupím

Je to rozhodně lepší než Babeta či jiný moped, protože do toho neprší a třeba se poštěstí i topení. Na popojížďky ve městě při rychlosti 40-50 km/h ideální.

A co se týká výbavy, ať se kritici podívají na základní výbavu takové Fabie za bratru pětinásobek. Nevím, jak ta nová verze, ale starší model neměl posilovač, ABS atd. Naopak měl černý nárazníky a díru v palubce namísto schránky.

0 0
možnosti

Tomáš

4. 3. 2009 16:54
Re: Až to se dorazí za 45k, hned to koupím

Asi je to blbá otázka ale v česku se budou prodávat taky s volantem vpravo ? :)

0 0
možnosti
M

mayqo

11. 1. 2008 12:23
Skvele

nynejsi evropska auta jsou uplne mimo misu, ve jmenu bezpeci vazi golf jeden a pul tuny a to to melo byt lidove vozitko kdysi, je smutne z eprave Indove ukazuji kudy cesta vede ;-D;-D

0 0
možnosti

MP

12. 1. 2008 13:33
Re: Skvele

Jen pockej, az to nekdo koupi a udela s tim crashtest podle evropskych pozadavku...budes pak mluvit jinak.

0 0
možnosti

alien

11. 1. 2008 7:19
proč ne

jako dopravní prostředek to stačí, když se může prodávat blbost jako smart za několik set tisíc, proč ne tohle?? ve velkých městech ideální přibližovadlo....

0 0
možnosti

performer

10. 1. 2008 17:42
na druhou stranu:

je ten indeckej křápík zřejmě pořád lepší než charouzovo Jawa Chic

http://www.jawa-auto.com/modely.html

0 0
možnosti
MP

tmf

10. 1. 2008 20:59
Re: na druhou stranu:

no to jo, za 380 tisíc, motor 4 kW, to si dělá srandu (levnější verze kdy je třeba pokaždé při ušpinění předního skla zastavit, polít okno vodou z kufru není provozu schopná)

0 0
možnosti
D

demik

10. 1. 2008 16:05
Muj mily pisalku !!!

motor ma objem a ne obsah.

0 0
možnosti

from hell

10. 1. 2008 15:51
rykša

muhaha, to je brutalní, designer vycházel pri návrhu vzhledu z nejaké indické rykše, tohle v evrope celkem jiste jezdit nebude, při čelním narazu by ridič a spolujezdec zažily nezapomenutelný zažitek, sice milisekundový, ale stalo by to za to - okamžitý vlisování nebo lisování:))

0 0
možnosti
OF

Andee

12. 1. 2008 20:59
Re: rykša

nezapomenutelný zážitek je i tvoje "čeština" :-©

0 0
možnosti
ZH

Will83

10. 1. 2008 14:04
Neodsuzoval bych to

Ja myslim, že do města je to ideální, podívejte se, kolik lidí se ve městě pohybuje na kole nebo na motocyklu a to i přes zimu. Zde na vás alespoň nebude pršet a budete v teple. Mimo město bych si s tim také netroufl, hlavně kvůli některým ostatním českým řidičům, byl by to pokus o sebevraždu. Když jsem viděl palubní desku tohoto vozu, nemá zase tak daleko do více než čtyřnásobně dražšího Fiatu Panda, ci Seicenta....Jinak srovnávat tento vůz s evropskými minivozy je hloupost. Design tam nejaký je, ale větší kola by neškodily. Pro tamní přelidněná města ideální a v evropě místo malého motocyklu. Hodnotím to jako dobrý počin.R^   

0 0
možnosti

Tomas

12. 1. 2008 11:11
Re: Neodsuzoval bych to

Souhlasím, přesně ta kola mě napadla, zajímalo by mě, jakou to bude stabilitu při prudkém manévru - losím testem by to asi zdaleka neprošlo... ale jinak proč ne, za ty peníze.

0 0
možnosti

bajza

10. 1. 2008 13:46
.

No co. To auto je prostě dělaný pro východní trhy, kde je úplně jiná úroveň snad všeho... Proto si myslim že má před sebou  velkou budoucnost a může pro Indii znamenat třeba to, co svýho času Trabant pro východní Evropu. Myslim že to je rozhodně rozumější věc, než když číňani vyráběj parodie na BMW X5 z plechu na konzervy....

0 0
možnosti
OF

Andee

12. 1. 2008 20:59
Re: .

R^

0 0
možnosti
MM

Houn

10. 1. 2008 13:10
ach jo, zase to vidím jinak

Když vidím ty příspěvky, tak si vždycky připadám jak z jiný planety. Můj názor je takový, že je to naprosto dostačující přibližovadlo i pro Evropu. Co se týká bezpečnosti, ta záleží na tom, jak bezpečně nebo riskantně se jezdí. Proto bych rakvema nazval nadupaný BMW a různý SUV s černejma sklama, v těch umírají lidé a taky jako rakve vypadají.

0 0
možnosti

Schluker

11. 1. 2008 17:17
Re: ach jo, zase to vidím jinak

Ridici BMWcek a SUVecek delaj rakve spis z okolnich aut;-)podivej se co se treba stane kdyz se celne srazi 120 a Audi q7....:-©

0 0
možnosti